quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat jij de woorden niet begrijpt , begrijp ik.
Ooit!
Muts.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie woorden!
Ik houd van mooie woorden.
PS: De woorden hè, niet de text tekst!
quote:
Personal Jesus is geweldig met dat optreden!quote:
wow...quote:
Ja ik wil een 2e bakkie nemen, maar de koters hier hebben me in 1000 stukjes gezaagd en nu kan ik niet meer lopen of iets pakken!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wow...
Ik word graag wakker met koffie
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wil een 2e bakkie nemen, maar de koters hier hebben me in 1000 stukjes gezaagd en nu kan ik niet meer lopen of iets pakken!
(Vreemd genoeg kan ik nog wel typen!)
Is Dennis Schouten transgender?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het boegbeeld voor transgender in Nederland.
Nee die is suïcidaal.quote:
Wie?quote:
Één of andere suïcidale celebrity. Was laatst in het nieuws.quote:
Hey ToTquote:
Ach ups en downs he.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToTalles goed daar en met mini?
O klinkt niet fijn ups en downs, hoop dat de ups mee zijn dan de downsquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ups en downs he.
Met Mini gaat het prima; die zit hier weer leuk te spelen met zijn vriendinnetje.
En daarzo?
Meh, ik probeer positief te blijven.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O klinkt niet fijn ups en downs, hoop dat de ups mee zijn dan de downs
Leuk dat hij vaak met vriendinnetjes speelt heeft hij ook wel vriendjes?
Hier gaat alles goed, Gisteren opgepast op de kleinste die is alweer 2 jaar
Je komt ogen en oren tekort...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik probeer positief te blijven.
Maar Mini-ToT met z'n bezoek zorgen daar wel voor!
Op school heeft hij wel vriendjes, maar hij speelt het liefst met dit meisje.
Leuk, dat oppassen voor zo'n kleine!
Ik had juist gehoord dat hij een biologische hamster was die zich identificeerde als bipolaire eendquote:
Ow dit is nog een HEEL milde omschrijving van wat er hier gebeurt hoor!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt ogen en oren tekort...
Zo zitten ze nog netjes in de speelhoek in de kamer, 2 tellen later hoor je ze ineens in de gang donderjagen...![]()
En dan toch maar even checken of de boel heel blijft daar...
En dan willen ze dat je met ze meedoet... "nee, papa moet even bellen hoor, ga maar naar beneden"quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:08 schreef ToT het volgende:
Gigantische speelgoedexplosie door de hele woonkamer en keuken, dan ga je maar even naar boven om rustig een telefoontje te plegen tot de drukte beneden wat verminderd is....en ineens komen ze met alle speelgoed e.d. naar boven om het allemaal netjes op te ruimen!
Haha oh ik doe hier de hele tijd mee!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan willen ze dat je met ze meedoet... "nee, papa moet even bellen hoor, ga maar naar beneden"
"NEEEEEEE"
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik probeer positief te blijven.
Maar Mini-ToT met z'n bezoek zorgen daar wel voor!
Op school heeft hij wel vriendjes, maar hij speelt het liefst met dit meisje.
Leuk, dat oppassen voor zo'n kleine!
Oh wow! Wonder?!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:08 schreef ToT het volgende:
Gigantische speelgoedexplosie door de hele woonkamer en keuken, dan ga je maar even naar boven om rustig een telefoontje te plegen tot de drukte beneden wat verminderd is....en ineens komen ze met alle speelgoed e.d. naar boven om het allemaal netjes op te ruimen!
Haha ja het vriendinnetje zei: "Samen spelen, samen delen, ÉN samen pruimen!"quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh wow! Wonder?!
Ze leren het goed!
Geniet er maar van, want over een paar jaar willen ze dat je zo ver als mogelijk weg blijftquote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan willen ze dat je met ze meedoet... "nee, papa moet even bellen hoor, ga maar naar beneden"
"NEEEEEEE"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |