Hm, kom dan maar even hier met je Q.... Dan zal ik die eens lustig bewerkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Solitaire is Mijn weg.
En de Q. is Mijn lust.
Laat dat Jullie er echter niet van weerhouden om je uit te leven
wel als dat je hoogst haalbare isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
stingoles français is niet zo moeilijk mensen
Wha! you (S)wich!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, kom dan maar even hier met je Q.... Dan zal ik die eens lustig bewerken
Nieuwe dag nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, kom dan maar even hier met je Q.... Dan zal ik die eens lustig bewerken
Ah jij bent nog niet toegekomen aan het gelijkheid en broederschap gedeelte.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wel als dat je hoogst haalbare is
edit gezienquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah jij bent nog niet toegekomen aan het gelijkheid en broederschap gedeelte.
Leer je komend jaar wel
Ik heb daar een liedje over, zelf geschreven. door en ander geplaatstquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
edit gezien![]()
niet nodig heb geen broeders
Dat maakt het moeilijker maar niet onmogelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
edit gezien![]()
niet nodig heb geen broeders
klinkt als een uitdagingquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat maakt het moeilijker maar niet onmogelijk
welk dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb daar een liedje over, zelf geschreven. door en ander geplaatst
quote:
Dit zit in het Cantor/Turing probleem. Wanneer weet je of een probleem fundamenteel onoplosbaar is of gewoon extreem moeilijk om op te lossen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klinkt als een uitdaging![]()
hou ik wel van
Do you mean Witch....?quote:
Om eerlijk te zijn.... is er verschil?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Do you mean Witch....?
Or... Switch
De stelling van Tarski kan je daar wellicht bij helpenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit zit in het Cantor/Turing probleem. Wanneer weet je of een probleem fundamenteel onoplosbaar is of gewoon extreem moeilijk om op te lossen?
Uhuh, zeker welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn.... is er verschil?
+7quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De stelling van Tarski kan je daar wellicht bij helpen
And definitely not a Slave herequote:
< Knikt begrijpend terwijl hij waarderend kijkt hoe je een wulps rondje draait.quote:
True, maar dat werk was minder fundamenteel aan alles wat daarop volgde.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De stelling van Tarski kan je daar wellicht bij helpen
+iets.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:31 schreef Sally het volgende:
*luistert in het donker naar dit mooie, prachtige liedje
dank voor de inspiratie![]()
Omdat je het verkeerde keuzeaxioma hebt gepartitioneerd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, maar dat werk was minder fundamenteel aan alles wat daarop volgde.
Dat was een bijdrage geen doorbraakquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Omdat je het verkeerde keuzeaxioma hebt gepartitioneerd.
+iets?quote:
Hm, van? of vóór?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Een ' ietsje ' erbij van Sally
Dat zie ik toch anders.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was een bijdrage geen doorbraak
En nu de rum eens laten staan, en opnieuw schrijven?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heeft de Turing test niet bijgedragen aan de exporilisatie van quantive funomium??
Is Goa niet altijd wat in de war?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heeft de Turing test niet bijgedragen aan de exporilisatie van quantive funomium??
< GoA is nu in de war
Hoho, dat telt alleen maar als er een dual cohersieve contamiantie is van speroïdische vloesistoffen, anaal vooral.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders.
tijdens de reductie van de eenheidssfeer van de keuzeaxioma zag men dat de inductieaanname van het lemma deelbaar was wat weer tot een vermeerdering van de inductieaanname heeft gezorgd.
Wegens de inductiehypothese kun je daaruit opmaken dat het duidelijk een doorbraak was!
De originele turing test valt al 20 jaar te faken door het Chinese muur principe. Je hoeft niet te weten wat de betekenis is als je het maar relatief goed kunt beantwoordenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA is nu in de war
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja ja
ietsigs en dan niet weten wat
En dat had jij proefondervindelijk ondervonden bij jezelfquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho, dat telt alleen maar als er een dual cohersieve contamiantie is van speroïdische vloesistoffen, anaal vooral.
Hè, hè, eindelijk iemand die het uitgangsquint begrijp!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De originele turing test valt al 20 jaar te faken door het Chinese muur principe. Je hoeft niet te weten wat de betekenis is als je het maar relatief goed kunt beantwoorden
klinkt plausibelquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]ik kwam net toen ik op de bus stond te wachten dit liedje hier tegen, en luister het nu thuis
Zeg alleen maar dat ik het een mooi en prachtig liedje vind![]()
Dus, eh. Tja.
"iets" ?
Jesus, wat een spelfoutenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho, dat telt alleen maar als er een dual cohersieve contamiantie is van speroïdische vloesistoffen, anaal vooral.
Tell Me, dear sally, welke woorden zijn fout gespeld?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Jesus, wat een spelfouten
Ga lekker slapen schatje![]()
Dit wordt niks meer vanaaf
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Jesus, wat een spelfouten
Ga lekker slapen schatje![]()
Dit wordt niks meer vanaaf
Net al deels gedaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tell Me, dear sally, welke woorden zijn fout gespeld?
Whehe - dat GOA gaat posten hier, dat wordt niks meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |