Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat voor?quote:Gaan ze in reepjes in het vet?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:54 schreef Harrie het volgende:
ff een patertjeen dan ga ik ff aardappers schillen (niet te verwarren met afgieten
)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nee in heel dunne schijfjes op elkaar gepropt in een bakblik in de oven.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor?
[..]
Gaan ze in reepjes in het vet?![]()
Oeh gaafquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel trek in deze, nog paar weekjes wachten
[ afbeelding ], heb je die al eens eerder gehad?
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Oeh gaaf, heb je die al eens eerder gehad?
Uw ADH vitamine Worst
Waar blijft m'n wij gvd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die krijgt hele goede reviews zie ik. Staat ook dat ie gauw uitverkocht is. Ik ga deze week eens op zoek.quote:![]()
dan kan je lang zoeken of een paar verdwaalde van vorig jaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Die krijgt hele goede reviews zie ik. Staat ook dat ie gauw uitverkocht is. Ik ga deze week eens op zoek.Uw ADH vitamine Worst
Vanaf wanneer is ie verkrijgbaar?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je lang zoeken of een paar verdwaalde van vorig jaar![]()
Is een lentebock dus vanaf de lentequote:
Weet alleen niet of het de astrologische of meteorologische lente isUw ADH vitamine Worst
Ik kan 'm op de AH-site wel in het mandje doen, maar misschien klopt dat niet dan. Van vorig jaar lijkt me niet als het steeds zo gauw uitverkocht was.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een lentebock dus vanaf de lente
Weet alleen niet of het de astrologische of meteorologische lente is![]()
Had geen probleem met kopen hele seizoen door vorig jaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan 'm op de AH-site wel in het mandje doen, maar misschien klopt dat niet dan. Van vorig jaar lijkt me niet als het steeds zo gauw uitverkocht was.Uw ADH vitamine Worst
Klopt volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan 'm op de AH-site wel in het mandje doen, maar misschien klopt dat niet dan. Van vorig jaar lijkt me niet als het steeds zo gauw uitverkocht was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké. Bedankt voor de tip in ieder geval. Ik houd het in de gaten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had geen probleem met kopen hele seizoen door vorig jaar![]()
![]()
Verwachte oplostijd
Donderdag 22-02 om 06:47
Ik ben mad
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Viesmad?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef Speklap3000 het volgende:
Verwachte oplostijd
Donderdag 22-02 om 06:47
Ik ben mad![]()
Hij heeft al een streepje door z'n naamquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef Shii het volgende:
Zo in de COS is hij de boel helemaal aan het plat spammen.![]()
![]()
niet meer, en ze hebben zijn word-art ook opgeruimd zo te zienquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef Shii het volgende:
Zo in de COS is hij de boel helemaal aan het plat spammen.![]()
![]()
Dat was wel het plan. Ik ga de rest van de maand vrij nemen en keihard proberen #1 te wordenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:56 schreef Speklap3000 het volgende:
@:devzero, ben je van plan om 300 punten per dag te pakken, of kan ik langzaam ontspannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij heeft al een streepje door z'n naamJa opgeruimd staat netjes. Waarom ie dan op bepaalde plekken meer en grotere lappen tekst spamt? Door het quoten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet meer, en ze hebben zijn word-art ook opgeruimd zo te zien![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 4337 / +102 / +164 / 6929 / 8098
2. devzero / 2025 / +141 / +92 / 784 / 1240
3. JustinK / 1932 / +103 / +136 / 3574 / 4551
4. Mickytjuh / 795 / +49 / +38 / 1371 / 1751
5. mario390 / 787 / +59 / +30 / 322 / 616
6. HappyCharly / 744 / +47 / +23 / 2254 / 2688
7. KoningWouter / 688 / +17 / +18 / 844 / 1085
8. Harrie / 616 / +3 / +16 / 960 / 1299
9. KillemWieft / 614 / +39 / +2 / 198 / 352
10. DerRabbit / 402 / +14 / +25 / 810 / 977
11. hemarookworst / 337 / +7 / +19 / 706 / 956
12. Paul / 328 / +10 / +3 / 1224 / 1514
13. Rob / 267 / +25 / +0 / 240 / 336
14. kree / 256 / +6 / +0 / 485 / 608
15. Mazikeen / 222 / +0 / +1 / 543 / 656
16. ieniminimuis / 220 / +2 / +11 / 511 / 643
17. DJMO / 212 / +3 / +5 / 207 / 308
18. Grrrrrrrr / 203 / +0 / +41 / 173 / 241
19. aloa / 193 / +48 / +41 / 1131 / 1263
20. gebrokenglas / 175 / +2 / +4 / 316 / 403SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was wel het plan. Ik ga de rest van de maand vrij nemen en keihard proberen #1 te wordenHad wel een stunt geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Check, dan ga ik mijn verlof ook maar inzettenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
Dat was wel het plan. Ik ga de rest van de maand vrij nemen en keihard proberen #1 te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Gaat vlotquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet meer, en ze hebben zijn word-art ook opgeruimd zo te zien♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was wel het plan. Ik ga de rest van de maand vrij nemen en keihard proberen #1 te wordenJe hebt toch een supercomputer tot je beschikking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kloon was echt hilarisch?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@Paul heeft mij hier gebracht, we moeten hem allemaal dankbaar zijn
Klopt en ik heb @Jippie naar de frontpage gebracht en nu is ze daar de eindbaasquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:32 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Paul heeft mij hier gebracht, we moeten hem allemaal dankbaar zijn
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@Paul, de FOK!-makerquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt en ik heb @:jippie naar de frontpage gebracht en nu is ze daar de eindbaas
@M_0_0_N heeft mij hier gebracht, we moeten haar allemaal dankbaar zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:32 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Paul heeft mij hier gebracht, we moeten hem allemaal dankbaar zijn![]()
![]()
Gewoon nog een keer:
I DONT CARE
I LOVE IT![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een python scriptje om te posten op FOK! is natuurlijk zo geschreven.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt toch een supercomputer tot je beschikking?
1
2
3#!/usr/bin/env python
import requests
Zo, dat is al 1 regel geschreven![]()
![]()
@M_0_0_Nquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:M_0_0_N heeft mij hier gebracht, we moeten haar allemaal dankbaar zijn
Is dat nieuw?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt en ik heb @:jippie naar de frontpage gebracht en nu is ze daar de eindbaas♡♡♡♡![]()
Ik bedoel meer grand scheme of things.quote:
Denk dat ik dit forum ga runnen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oh ik dacht dat de supercomputer doet alsof jij aan het werk is zodat je hier kan bolkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een python scriptje om te posten op FOK! is natuurlijk zo geschreven.
[ code verwijderd ]
Zo, dat is al 1 regel geschrevenUw ADH vitamine Worst
Zo dan, een van mijn katten heeft vandaag voor chaos gekozen. Kiept ff een heel bijzettafeltje om met speakers en electronica.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
De nieuwe Dannyquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer grand scheme of things.
Denk dat ik dit forum ga runnen.![]()
![]()
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar magquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef Paul het volgende:
Heeft één van jullie een mooie spreuk om de nacht mee in te gaanmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nee hij maakt het forum.quote:
Ik ga 't runnen snap je.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waarom zou ik zelf op FOK! gaan bolken. Als er iets uitermate saai isquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de supercomputer doet alsof jij aan het werk is zodat je hier kan bolken![]()
![]()
Echt runnen hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee hij maakt het forum.
Ik ga 't runnen snap je.
Ik zie het wel in je![]()
![]()
Het gaat niet alleen om de eindbestemming. De reis zelf is ook best kutquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou ik zelf op FOK! gaan bolken. Als er iets uitermate saai is
Heb op 2 havo wel biologie gehad hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie weten niet eens wat kut ismet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Geen probleem makkerquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:39 schreef Paul het volgende:
Nieuw weblogje:
Spreuk van de dag door: Speklap3000
Zo poe poe.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb op 2 havo wel biologie gehad hoorTrotste mama van Ambar
Dus ik weet dat vrouwen niet plassen uit hun vaginaquote:
Niet? Oh. Ben ik foutief ingelichtquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dus ik weet dat vrouwen niet plassen uit hun vaginaTrotste mama van Ambar
Heb jij misschien een spreuk voor morgenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet? Oh. Ben ik foutief ingelichtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Kan ik je wel eens uitleggen hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet? Oh. Ben ik foutief ingelicht
Moet ik ff een powerpoint voorbereiden.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Een kut trekt harder dan tien paarden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb jij misschien een spreuk voor morgen![]()
Ik heb er een tussen m'n benen, dus dat weet ik echt welquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie weten niet eens wat kut isIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hier geen spammer geeest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blijkbaar heeft de VAR ook besloten dat je niet gescoord hebtquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
VAR heeft besloten dat het geen rood was
Dat is dus kut.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de VAR ook besloten dat je niet gescoord hebt![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
HatsjoeIk heb er één en ik ben er trots op
👍🏻 gek gedoe.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zitten midden in een reorganisatie en ik zou 1 persoon uit mijn team kwijt raken. Daar was die persoon totaal niet blij over en ik vond het ook minder, het zou een soort van demotie zijn voor die persoon. Dus ik mijn best gedaan om die persoon te houden, wat me uiteindelijk ook gelukt is.
Gaat die persoon lopen janken dat er momenteel geen promotie voor die persoon inzit. Sommige mensen kun je nooit tevreden stellen![]()
![]()
Gelukkig wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Even gekeken. Bij bb werd wat hij hier zei wel 100xin een bericht gezegd. Ellende lange berichten dus en x tigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wilma kwam afgelopen weekend niet lekker klaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef Paul het volgende:
Heeft één van jullie een mooie spreuk om de nacht mee in te gaan
Dus Paul blijft zijn act opvoeren de rest van het jaar.![]()
![]()
Hij vond van hanigem gewoon lief. Alleen maar liefde 🫶quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een gek die overal begon te spammenZal de tekst niet herhalen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik wel in de Liefde SCquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vond van hanigem gewoon lief. Alleen maar liefde 🫶![]()
![]()
quote:@Paul wilde nog meer aandacht?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
![]()
Had hem gequotequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vond van hanigem gewoon lief. Alleen maar liefde 🫶maar voor de zekerheid zijn tekst maar weggeknipt
![]()
![]()
Hij kan z'n act soms wat overdrijvenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
@:paul wilde nog meer aandacht?![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Had hem gequotemaar voor de zekerheid zijn tekst maar weggeknipt
![]()
![]()
Bljkbaar heb ik ook wat gemist?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja beter.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Had hem gequotemaar voor de zekerheid zijn tekst maar weggeknipt
Wat een gekke zitten er soms ook tussen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij wilde liefde verspreiden, maar gebruikte de verkeerde woordenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Bljkbaar heb ik ook wat gemist?![]()
Hij wilde nog voor de nummer 1 positie gaan in DTS, maar nu hij geband is gaat dat niet meer lukken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Bljkbaar heb ik ook wat gemist?![]()
Ik begon m al te knijpenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Hij wilde nog voor de nummer 1 positie gaan in DTS, maar nu hij geband is gaat dat niet meer lukken.![]()
![]()
Je kunt van die begeleiding ook niet verwachten dat ze @Paul 24/7 in de gaten kunnen houden, die hebben ook recht op pauzequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beter.Wat een gekke zitten er soms ook tussen.
![]()
![]()
Daar kan geen bot tegenopquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hij wilde er wel voor gaan. In recordtempo blijven posten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij wilde liefde verspreiden, maar gebruikte de verkeerde woordenBen nog steeds geen steek wijzerquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Hij wilde nog voor de nummer 1 positie gaan in DTS, maar nu hij geband is gaat dat niet meer lukken.
Wat fijn dat je die persoon hebt kunnen houdenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:50 schreef devzero het volgende:
We zitten midden in een reorganisatie en ik zou 1 persoon uit mijn team kwijt raken. Daar was die persoon totaal niet blij over en ik vond het ook minder, het zou een soort van demotie zijn voor die persoon. Dus ik mijn best gedaan om die persoon te houden, wat me uiteindelijk ook gelukt is.
Gaat die persoon lopen janken dat er momenteel geen promotie voor die persoon inzit. Sommige mensen kun je nooit tevreden stellen
*geeft zakdoekjes aan*♡♡♡♡![]()
Kut is kut zei de boer en neukte z'n varken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie weten niet eens wat kut is![]()
Mensenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:50 schreef devzero het volgende:
Gaat die persoon lopen janken dat er momenteel geen promotie voor die persoon inzit. Sommige mensen kun je nooit tevreden stellen
Trotste mama van Ambar
zo danquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kut is kut zei de boer en neukte z'n varken.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zo stom. Enerzijds heb ik heel geen zin in slapen, maar aan de andere kant stört ik bijna in en wil ik tot morgen een uur of twaalf in coma liggen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
heeft de jeugd tegenwoordig met zuipenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo stom. Enerzijds heb ik heel geen zin in slapen, maar aan de andere kant stört ik bijna in en wil ik tot morgen een uur of twaalf in coma liggen.coma
![]()
Ook nier..quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
Daar helpt zuipen niet tegenGeen idee wat wel helpt trouwens
Misschien zo weer over
Het helpt om het te zeggen
♡♡♡♡![]()
Gewoon slapen. Meer wil ik nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
heeft de jeugd tegenwoordig met zuipencoma
Olie. Paar druppels olijf , smeer of zonnebloem in je oor druppelen en tien minuten wachten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]![]()
Daar helpt zuipen niet tegenGeen idee wat wel helpt trouwens
quote:Oplossing staat hier..quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Olie. Paar druppels olijf , smeer of zonnebloem in je oor druppelen en tien minuten wachten.![]()
Pijn aan je neus, je vagijn of je oor
meldt het hier en vindt gehoor
Dan zal de pijn heel snel verdwijnen
en gaat de zon ook snel weer schijnen
De liefde hier heelt alle wonden
ook andere topics wilden dat zij dit konden
Als dit niet helpt doe ik eens gek
en geef ik eenop de zere plek
![]()
![]()
Ik trek bij Mario in en we gaan de hele dag samen BB kijken. Gewoon nooit meer werken, beetje zuipen en screencaps maken van vermeende tepels.quote:![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 22:57 schreef JustinK het volgende:
Pijn aan je neus, je vagijn of je oor
meldt het hier en vindt gehoor
Dan zal de pijn heel snel verdwijnen
en gaat de zon ook snel weer schijnen
De liefde hier heelt alle wonden
ook andere topics wilden dat zij dit konden
Als dit niet helpt doe ik eens gek
en geef ik eenop de zere plek
![]()
Jij bent mij er eentje♡♡♡♡![]()
Justink, de hoeder van liefde's vlam,quote:
Verlicht de paden van HC, als een liefdesram.
In deze betoverde tuin, zij aan zij,
Stralen liefde en geluk voor altijd vrij.![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Justink, de hoeder van liefde's vlam,
Verlicht de paden van HC, als een liefdesram.
In deze betoverde tuin, zij aan zij,
Stralen liefde en geluk voor altijd vrij.![]()
Poëzie van de bovenste plank![]()
![]()
Kom je nu meequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik trek bij Mario in en we gaan de hele dag samen BB kijken. Gewoon nooit meer werken, beetje zuipen en screencaps maken van vermeende tepels.Je begrijpt dat je nu gewoon gaat doen waar ik al bijna heel mijn leven van droom
nou ja, de helft van mijn leven, sinds ze BB uitgevonden hebben 24,5 jaar geleden dus.
Pak ik maar een koude pater om te proberen blij voor je te wordenLUL
![]()
![]()
Waarom moet je zo nodig steeds 1 puntje en wat ga je ermee doen?Uw ADH vitamine Worst
aandachtshoeren zijn ondoorgrondelijkquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom moet je zo nodig steeds 1 puntje en wat ga je ermee doen?![]()
![]()
mijn blik met 28 laagjes aardappel zit in de over nu![]()
mooie tijd voor een pater en dan zo ff douchen.![]()
Lekker, is dat dan met room en knoflook?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:16 schreef Harrie het volgende:
mijn blik met 28 laagjes aardappel zit in de over nu![]()
mooie tijd voor een pater en dan zo ff douchen.![]()
Douche zequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke![]()
* Harrie geeft de punten aan jullie en duikt ff de douche in♡♡♡♡![]()
Ik moest ineens denken aan die keer dat ik tijdens een netwerk migratie iets moest aanpassen aan een printer en er een paashaaspak in het magazijn hing.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
Maar zo wel
Dan graag met n mandje en konijnenoortkjes @:devzero![]()
![]()
Whaaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan die keer dat ik tijdens een netwerk migratie iets moest aanpassen aan een printer en er een paashaaspak in het magazijn hing.
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
dat heb je vandaag opgemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet niet vergeten ui en knoflook te kopenof heb je dat niet standaard in huis
![]()
![]()
bijna opquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat heb je vandaag opgemaaktof heb je dat niet standaard in huis
Uw ADH vitamine Worst
Gauw op je lijstje zettenquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet niet vergeten ui en knoflook te kopen♡♡♡♡![]()
Prettyplease?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga dat hele filmpje wat ze gemaakt hebben echt niet online gooien nie
♡♡♡♡![]()
nieuwe poging weer vandaagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik had een leuke dag
En nu ga ik slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik ben blij dat je een leuke dag had, weer hersteld hoop ik ook en welterustenquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had een leuke dag
En nu ga ik slapen![]()
![]()
Ja ik heb een kilometertje of tien in de benen, dus ik mag zeggen dat ik beter ben.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoi en slaap lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had een leuke dag
En nu ga ik slapen♡♡♡♡![]()
ik moet eigenlijk ook slapen maar mijn aardappel ding moet eerst afkoelen dus ik ga maar ff wat filmpjes kijken![]()
die heb ik net met een 2de blik er op met lijmklemmen vast geklemd zodat ie kan afkoelen zodat ik hem ik de koelkast kan gooien zonder dat mijn bier warm wordt zeg maarquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe is je aardappelschotel?![]()
![]()
Kniktquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:30 schreef Harrie het volgende:
uiteindelijk moet iedereen wel een beetje slapen soms♡♡♡♡![]()
Broccoli is de enige die ik eet uit dat rijtjequote:Op donderdag 22 februari 2024 00:31 schreef devzero het volgende:
"Spruitjes, broccoli, of boerenkool?"
"Spruitjes!!!"![]()
![]()
Om nog wat meer mensen af te stoten, ik doe er een soort van Thaise marinade over voor het de airfryer in gaat: specerijen natuurlijk, maar ook sesamolie en vissaus. En dochtertje vindt het lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Broccoli is de enige die ik eet uit dat rijtje![]()
![]()
Misschien moet ik het op die manier ook een keer proberenquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Om nog wat meer mensen af te stoten, ik doe er een soort van Thaise marinade over voor het de airfryer in gaat: specerijen natuurlijk, maar ook sesamolie en vissaus. En dochtertje vindt het lekker(Serieus antwoord want ik eet veel te weinig groenten omdat ik ze niet lekker vind en op advies van @hemarookworst eet ik tegenwoordig af en toe een thaise curry met veel groenten maar spruiten kan ik ook wel een keer proberen om de airfryer te testen)
![]()
Ik vind geroosterde spruitjes echt 500x lekkerder dan gekookte. En je kunt zelf bepalen wat voor marine of kruiden je gebruikt. In de oven kan ook ipv airfryer, maar dan duurt het een stuk langer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Misschien moet ik het op die manier ook een keer proberen(Serieus antwoord want ik eet veel te weinig groenten omdat ik ze niet lekker vind en op advies van @:hemarookworst eet ik tegenwoordig af en toe een thaise curry met veel groenten maar spruiten kan ik ook wel een keer proberen om de airfryer te testen)
Je kunt aardappeltjes en spruitjes samen roosteren. Als de stukken even groot zijn, dan duurt het beiden even lang voor ze gaar zijn. Je kunt er zelfs stukjes worst bij doen![]()
laten we het even bij de spuiten houden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind geroosterde spruitjes echt 500x lekkerder dan gekookte. En je kunt zelf bepalen wat voor marine of kruiden je gebruikt. In de oven kan ook ipv airfryer, maar dan duurt het een stuk langer.
Je kunt aardappeltjes en spruitjes samen roosteren. Als de stukken even groot zijn, dan duurt het beiden even lang voor ze gaar zijn. Je kunt er zelfs stukjes worst bij doen
wat pleur je er opsesamolie en vissaus had ik al opgeschreven
![]()
![]()
Spruitjes vind ik niet lekker jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Probeer te beginnen met iets simpels:quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
laten we het even bij de spuiten houden.
wat pleur je er opsesamolie en vissaus had ik al opgeschreven
1. snijdt het kontje af van de spruitjes en snijd in 2-en (werkt beter imo dan hele spruitjes)
2. giet beetje olie er over. Heb je nodig voor de airfryer
3. Gebruik iets als komijnpoeder, paprika poeder, eventueel knoflookpoeder als je dat hebt (verse knoflook verbrandt in de airfryer). Eventueel zout afhankelijk van je smaak
4. Verwarm airfryer voor. Ik doe de spruitjes voor 11 minuten op de hoogste stand (bij mij 200 celcius)
Paar keer schudden tijdens het airfryen en je kunt altijd na 8 minuten of zo even kijken hoe gaar ze zijn met een scherp mes. Uiteindelijk moet een mes er makkelijk in gaan, maar niet te makkelijk.
Je kunt eventueel een pittige saus erover doen (ik vind koreaanse Gotchu lekker), maar dat moet je zelf gewoon proberen.![]()
Airfryer hoef je niet voor te verwarmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer te beginnen met iets simpels:
1. snijdt het kontje af van de spruitjes en snijd in 2-en (werkt beter imo dan hele spruitjes)
3. Gebruik iets als komijnpoeder, paprika poeder, eventueel knoflookpoeder als je dat hebt (verse knoflook verbrandt in de airfryer). Eventueel zout afhankelijk van je smaak
4. Verwarm airfryer voor. Ik doe de spruitjes voor 11 minuten op de hoogste stand (bij mij 200 celcius)
Paar keer schudden tijdens het airfryen en je kunt altijd na 8 minuten of zo even kijken hoe gaar ze zijn met een scherp mes. Uiteindelijk moet een mes er makkelijk in gaan, maar niet te makkelijk.
Je kunt eventueel een pittige saus erover doen (ik vind koreaanse Gotchu lekker), maar dat moet je zelf gewoon proberen.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik doe dat altijd welquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Airfryer hoef je niet voor te verwarmen![]()
![]()
![]()
Dit heb ik allemaal wel in huis, alleen nog kijken hoe ik aan spruiten kom dusquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer te beginnen met iets simpels:
![]()
Ow ik doe dat dus nooitquote:![]()
Begreep dat je dat niet hoeft te doen met een airfryer.Smile, it's free therapy.![]()
waarom krijg ik het idee dat jou doel is: zo snel mogelijk dat vreten etenbaar op tafel terwijl Dev probeerd om het juist echt zo lekker mogelijk te krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow ik doe dat dus nooit![]()
Begreep dat je dat niet hoeft te doen met een airfryer.![]()
![]()
Geen idee waarom jij dat denktquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom krijg ik het idee dat jou doel is: zo snel mogelijk dat vreten etenbaar op tafel terwijl Dev probeerd om het juist echt zo lekker mogelijk te krijgen.Kan toch niet in jouw hoofd kijken
![]()
Weet alleen dat het bij een airfryer niet hoeft.
Bij mij is het een ingeslopen gewoonte. Ik zal eens proberen zonder voorverwarmen. Bij een gewone oven maakt het wel een verschil, maar een airfryer is zo warmquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow ik doe dat dus nooit![]()
Begreep dat je dat niet hoeft te doen met een airfryer.![]()
Ik probeer snel iets lekkers op de tafel te zetten. Die 5 minuten voor verwarmen is voldoende om de spruitjes te snijdenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom krijg ik het idee dat jou doel is: zo snel mogelijk dat vreten etenbaar op tafel terwijl Dev probeerd om het juist echt zo lekker mogelijk te krijgen.![]()
Zeker bij een gewone oven maakt het echt wel veel verschil uit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mij is het een ingeslopen gewoonte. Ik zal eens proberen zonder voorverwarmen. Bij een gewone oven maakt het wel een verschil, maar een airfryer is zo warm
Ik vind de airfryer tegenwoordig steeds fijner, juist ook omdat je daarbij niet hoeft voor te verwarmen.
2 ovens hier in de keuken![]()
Begin de airfryer meer te waarderen tegenwoordig
doe jij 5 minutenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer snel iets lekkers op de tafel te zetten. Die 5 minuten voor verwarmen is voldoende om de spruitjes te snijdenik doe altijd maar 3 of 4 met de airfryer
![]()
![]()
3 minuten, 1 minuut in te marineren en 1 minuut voor een paar bolkjesquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
doe jij 5 minutenik doe altijd maar 3 of 4 met de airfryer
![]()
![]()
ik ga mijn airfryer ook aan gooienquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
3 minuten, 1 minuut in te marineren en 1 minuut voor een paar bolkjes![]()
Oh voor verwarmen. Ja, is een voor geprogrammeerde optiequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
doe jij 5 minutenik doe altijd maar 3 of 4 met de airfryer
![]()
Smakelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga mijn airfryer ook aan gooien![]()
owquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh voor verwarmen. Ja, is een voor geprogrammeerde optieik doe altijd gewoon de temperatuur en de timer instellen ik ben een airfryer newbie
die van mij is pas net uit het plastic
![]()
![]()
je hoeft hem dus niet voor te verwarmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
owik doe altijd gewoon de temperatuur en de timer instellen ik ben een airfryer newbie
die van mij is pas net uit het plastic
erin stoppen
programma aan en klaar
om programma's te gebruiken moet je de handleiding lezen dus dat gaan we niet doen niequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hoeft hem dus niet voor te verwarmen
erin stoppen
programma aan en klaar
gewoon even voorverwarmen.
temperatuur instellen
tijd instellen
gaan met die banaan![]()
![]()
jij stoort altijd kree dat weet jequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:30 schreef kree het volgende:
owh stoor jullie hopelijk niet in dat 1-2-tje. nuheb je ook een airfryer
![]()
![]()
als een echte man, gebruiksaanwijzingen hebben we niet nodigquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
om programma's te gebruiken moet je de handleiding lezen dus dat gaan we niet doen nie
gewoon even voorverwarmen.
temperatuur instellen
tijd instellen
gaan met die banaan
Do what you love, love what you do!![]()
hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij stoort altijd kree dat weet jeheb je ook een airfryer
nee ik heb er trouwens over gedacht, maar heb niet zoveel aanrecht space om nog zo'n ding weer neer te zetten.
Het schijnt btw handig te zijn? of niet?
Denk tja ga ik dat dan ook echt gebruiken, heb er eigenlijk niet zoveel plek voor op aanrecht of in kasten om weg te zetten.Do what you love, love what you do!![]()
mag ik dat samenvatten als: Neequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha
nee ik heb er trouwens over gedacht, maar heb niet zoveel aanrecht space om nog zo'n ding weer neer te zetten.
Denk tja ga ik dat dan ook echt gebruiken, heb er eigenlijk niet zoveel plek voor op aanrecht of in kasten om weg te zetten.![]()
![]()
yup, tot nu toe maar hoorde er relatief positieve verhalen over wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
maar ik heb me heel lang verzet tegen de airfryer omdat ik dacht dat het een alternatief was voor mijn borrelvijver maar toen ik er achter kwam dat het echt een toevoeging is heb ik er meteen 1 besteldquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha
Denk tja ga ik dat dan ook echt gebruiken, heb er eigenlijk niet zoveel plek voor op aanrecht of in kasten om weg te zetten.![]()
![]()
ja maar ok, gebruik je hem dan ook echt voor beetje normale maaltijden? want ok voor de alternatief frituur ga ik dat ding niet kopen of neerzetten. Bestel ik het wel nl als ik er trek in heb.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar ik heb me heel lang verzet tegen de airfryer omdat ik dacht dat het een alternatief was voor mijn borrelvijver maar toen ik er achter kwam dat het echt een toevoeging is heb ik er meteen 1 besteldDo what you love, love what you do!![]()
ik maak mijn kipnuggets inmiddels altijd met de airfryerquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ok, gebruik je hem dan ook echt voor beetje normale maaltijden? want ok voor de alternatief frituur ga ik dat ding niet kopen of neerzetten. Bestel ik het wel nl als ik er trek in heb.![]()
groenten ga ik binnenkort proberen (spruitjes zie boven)
heb al verschillende aardappel dingen geprobeerd, sommige super een paar waren matig maar ben er nog niet uit of het aan de aardappel of aan de airfryer lag (of aan mij)
ik ben een newbie dus![]()
![]()
sowieso trouwens, want noem een voorbeeld ff voor de airfryer geschikt in de supermarkt is de prijs zeg maar x3 van originele diepvries shit die je in een frituurpan gooit.
Nu heb ik ook geen frituurpan, maar ben er achter als je die diepvries in de oven gooit dan smaakt het nog steeds redelijk ok wel. Tenminste bij frikandellen enzo of dat soort shit. krokante laagje is alleen wat minder. smaak beetje hetzelfde bij andere dingen.
Als ik een airfryer zou kopen dan moet ik er wat aan hebben waarmee je zeg maar normale maaltijd kan maken zonder extra te betalen voor special airfryer spul
Ik ben nog niet overtuigd ervan, maar hou me op de hoogte.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik maak mijn kipnuggets inmiddels altijd met de airfryer![]()
groenten ga ik binnenkort proberen (spruitjes zie boven)
heb al verschillende aardappel dingen geprobeerd, sommige super een paar waren matig maar ben er nog niet uit of het aan de aardappel of aan de airfryer lag (of aan mij)
ik ben een newbie dus
tegenwoordig is bijna alles geschikt voor de airfryer en dat hadden ze voor mij niet hoeven doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:44 schreef kree het volgende:
sowieso trouwens, want noem een voorbeeld ff voor de airfryer geschikt in de supermarkt is de prijs zeg maar x3 van originele diepvries shit die je in een frituurpan gooit.
Nu heb ik ook geen frituurpan, maar ben er achter als je die diepvries in de oven gooit dan smaakt het nog steeds redelijk ok wel. Tenminste bij frikandellen enzo of dat soort shit. krokante laagje is alleen wat minder. smaak beetje hetzelfde bij andere dingen.
Als ik een airfryer zou kopen dan moet ik er wat aan hebben waarmee je zeg maar normale maaltijd kan maken zonder extra te betalen voor special airfryer spulik heb gewoon een frietpan en die blijft ook gewoon
![]()
![]()
nouja die frituur blijft het qua smaak overtreffen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
tegenwoordig is bijna alles geschikt voor de airfryer en dat hadden ze voor mij niet hoeven doenik heb gewoon een frietpan en die blijft ook gewoon
Ik weet zeker het is wel beetje marketing van is gezonder enzo en voor in de airfryer. LOL zelfde olie heb je alleen zit al op je product.
Tenzij je dus andere dingen daarin kunt maken aardappeltjes bv zoals je noemt en groenten etc.
Maargoed tot nu toe leek het mij niet de ruimte waard vooral, want goed voor het geld valt zo'n ding ook wel weer mee.Do what you love, love what you do!![]()
ach ik sprak een echte fan dus ik dacht ik koop er ook 1 voor die paar honderd doe eens gek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
nouja die frituur blijft het qua smaak overtreffen natuurlijk.
Ik weet zeker het is wel beetje marketing van is gezonder enzo en voor in de airfryer. LOL zelfde olie heb je alleen zit al op je product.
Tenzij je dus andere dingen daarin kunt maken aardappeltjes bv zoals je noemt en groenten etc.
Maargoed tot nu toe leek het mij niet de ruimte waard vooral, want goed voor het geld valt zo'n ding ook wel weer mee.
nu heb ik hem toch dus dan gaan me maar wat uitproberen ook![]()
![]()
tis beetje hetzelfde als de broodbak machine...... ook nog gehad toen ik nog thuis woonde hoor tijd terug.
Mooi idee, maar hoop gedoe enzo en uiteindelijk werd ie weinig gebruikt.Do what you love, love what you do!![]()
hahaha daarom ben ik blij dat jij hem probeert want je lijkt me net zo nuchter als ik in die dingen, dus ben heel benieuwd naar je review enzo na een tijdjequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
ach ik sprak een echte fan dus ik dacht ik koop er ook 1 voor die paar honderd doe eens gek.
nu heb ik hem toch dus dan gaan me maar wat uitproberen ook
Nopequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
en jij hebt ze ook geroosterd met een thaise marinade
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
toen ik in Friesland woonde bij een vrouw stond die broodbakker zeker 2 of 3 keer in de week aanquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:50 schreef kree het volgende:
tis beetje hetzelfde als de broodbak machine...... ook nog gehad toen ik nog thuis woonde hoor tijd terug.
Mooi idee, maar hoop gedoe enzo en uiteindelijk werd ie weinig gebruikt.![]()
ik eet bijna nooit brood dus ik heb die niet![]()
![]()
Ik zal mijn ervaringen delen, de kipnuggets waren zojuist helemaal topquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha daarom ben ik blij dat jij hem probeert want je lijkt me net zo nuchter als ik in die dingen, dus ben heel benieuwd naar je review enzo na een tijdje![]()
Lekkere limoen/chilli mayo er bij![]()
nog een koude pater en dan kan ik zo lekker gaan slapen![]()
![]()
nou ik bedoel het was een beetje een hype ook dat, net zoals airfryer nu.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
toen ik in Friesland woonde bij een vrouw stond die broodbakker zeker 2 of 3 keer in de week aan![]()
ik eet bijna nooit brood dus ik heb die niet
Vraag me af hoeveel mensen die broodbakker nu nog gebruiken
ik heb geen contact meerquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik bedoel het was een beetje een hype ook dat, net zoals airfryer nu.
Vraag me af hoeveel mensen die broodbakker nu nog gebruikendus geen idee
![]()
het klinkt goed, maar hoor het graag nog ff na een tijdje ook dan en of je het nog gebruikt behalve voor snacksquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal mijn ervaringen delen, de kipnuggets waren zojuist helemaal top![]()
Lekkere limoen/chilli mayo er bij![]()
nog een koude pater en dan kan ik zo lekker gaan slapen
ja ik hou je op de hoogte (als ik er aan denk*)quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
het klinkt goed, maar hoor het graag nog ff na een tijdje ook dan en of je het nog gebruikt behalve voor snacks
*ik wil voorkomen dat ik elke keer als ik dat in de airfryer gooi dat ik aan jou denk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: