Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat voor?quote:Gaan ze in reepjes in het vet?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:54 schreef Harrie het volgende:
ff een patertjeen dan ga ik ff aardappers schillen (niet te verwarren met afgieten
)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nee in heel dunne schijfjes op elkaar gepropt in een bakblik in de oven.quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor?
[..]
Gaan ze in reepjes in het vet?![]()
Oeh gaafquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:00 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel trek in deze, nog paar weekjes wachten
[ afbeelding ], heb je die al eens eerder gehad?
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Oeh gaaf, heb je die al eens eerder gehad?
Uw ADH vitamine Worst
Waar blijft m'n wij gvd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die krijgt hele goede reviews zie ik. Staat ook dat ie gauw uitverkocht is. Ik ga deze week eens op zoek.quote:![]()
dan kan je lang zoeken of een paar verdwaalde van vorig jaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Die krijgt hele goede reviews zie ik. Staat ook dat ie gauw uitverkocht is. Ik ga deze week eens op zoek.Uw ADH vitamine Worst
Vanaf wanneer is ie verkrijgbaar?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je lang zoeken of een paar verdwaalde van vorig jaar![]()
Is een lentebock dus vanaf de lentequote:
Weet alleen niet of het de astrologische of meteorologische lente isUw ADH vitamine Worst
Ik kan 'm op de AH-site wel in het mandje doen, maar misschien klopt dat niet dan. Van vorig jaar lijkt me niet als het steeds zo gauw uitverkocht was.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een lentebock dus vanaf de lente
Weet alleen niet of het de astrologische of meteorologische lente is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: