Airfryer hoef je niet voor te verwarmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer te beginnen met iets simpels:
1. snijdt het kontje af van de spruitjes en snijd in 2-en (werkt beter imo dan hele spruitjes)
2. giet beetje olie er over. Heb je nodig voor de airfryer
3. Gebruik iets als komijnpoeder, paprika poeder, eventueel knoflookpoeder als je dat hebt (verse knoflook verbrandt in de airfryer). Eventueel zout afhankelijk van je smaak
4. Verwarm airfryer voor. Ik doe de spruitjes voor 11 minuten op de hoogste stand (bij mij 200 celcius)
Paar keer schudden tijdens het airfryen en je kunt altijd na 8 minuten of zo even kijken hoe gaar ze zijn met een scherp mes. Uiteindelijk moet een mes er makkelijk in gaan, maar niet te makkelijk.
Je kunt eventueel een pittige saus erover doen (ik vind koreaanse Gotchu lekker), maar dat moet je zelf gewoon proberen.
Ik doe dat altijd welquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Airfryer hoef je niet voor te verwarmen![]()
Dit heb ik allemaal wel in huis, alleen nog kijken hoe ik aan spruiten kom dusquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer te beginnen met iets simpels:
1. snijdt het kontje af van de spruitjes en snijd in 2-en (werkt beter imo dan hele spruitjes)
2. giet beetje olie er over. Heb je nodig voor de airfryer
3. Gebruik iets als komijnpoeder, paprika poeder, eventueel knoflookpoeder als je dat hebt (verse knoflook verbrandt in de airfryer). Eventueel zout afhankelijk van je smaak
4. Verwarm airfryer voor. Ik doe de spruitjes voor 11 minuten op de hoogste stand (bij mij 200 celcius)
Paar keer schudden tijdens het airfryen en je kunt altijd na 8 minuten of zo even kijken hoe gaar ze zijn met een scherp mes. Uiteindelijk moet een mes er makkelijk in gaan, maar niet te makkelijk.
Je kunt eventueel een pittige saus erover doen (ik vind koreaanse Gotchu lekker), maar dat moet je zelf gewoon proberen.
Ow ik doe dat dus nooitquote:
waarom krijg ik het idee dat jou doel is: zo snel mogelijk dat vreten etenbaar op tafel terwijl Dev probeerd om het juist echt zo lekker mogelijk te krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow ik doe dat dus nooit![]()
Begreep dat je dat niet hoeft te doen met een airfryer.
Geen idee waarom jij dat denktquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom krijg ik het idee dat jou doel is: zo snel mogelijk dat vreten etenbaar op tafel terwijl Dev probeerd om het juist echt zo lekker mogelijk te krijgen.
Bij mij is het een ingeslopen gewoonte. Ik zal eens proberen zonder voorverwarmen. Bij een gewone oven maakt het wel een verschil, maar een airfryer is zo warmquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow ik doe dat dus nooit![]()
Begreep dat je dat niet hoeft te doen met een airfryer.
Ik probeer snel iets lekkers op de tafel te zetten. Die 5 minuten voor verwarmen is voldoende om de spruitjes te snijdenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom krijg ik het idee dat jou doel is: zo snel mogelijk dat vreten etenbaar op tafel terwijl Dev probeerd om het juist echt zo lekker mogelijk te krijgen.
Zeker bij een gewone oven maakt het echt wel veel verschil uit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mij is het een ingeslopen gewoonte. Ik zal eens proberen zonder voorverwarmen. Bij een gewone oven maakt het wel een verschil, maar een airfryer is zo warm
doe jij 5 minutenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer snel iets lekkers op de tafel te zetten. Die 5 minuten voor verwarmen is voldoende om de spruitjes te snijden
3 minuten, 1 minuut in te marineren en 1 minuut voor een paar bolkjesquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
doe jij 5 minutenik doe altijd maar 3 of 4 met de airfryer
ik ga mijn airfryer ook aan gooienquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
3 minuten, 1 minuut in te marineren en 1 minuut voor een paar bolkjes
Oh voor verwarmen. Ja, is een voor geprogrammeerde optiequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
doe jij 5 minutenik doe altijd maar 3 of 4 met de airfryer
Smakelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga mijn airfryer ook aan gooien
owquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh voor verwarmen. Ja, is een voor geprogrammeerde optie
je hoeft hem dus niet voor te verwarmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
owik doe altijd gewoon de temperatuur en de timer instellen ik ben een airfryer newbie
die van mij is pas net uit het plastic
om programma's te gebruiken moet je de handleiding lezen dus dat gaan we niet doen niequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hoeft hem dus niet voor te verwarmen
erin stoppen
programma aan en klaar
jij stoort altijd kree dat weet jequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:30 schreef kree het volgende:
owh stoor jullie hopelijk niet in dat 1-2-tje. nu
als een echte man, gebruiksaanwijzingen hebben we niet nodigquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
om programma's te gebruiken moet je de handleiding lezen dus dat gaan we niet doen nie
gewoon even voorverwarmen.
temperatuur instellen
tijd instellen
gaan met die banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |