Douche zequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke![]()
* Harrie geeft de punten aan jullie en duikt ff de douche in
Ik moest ineens denken aan die keer dat ik tijdens een netwerk migratie iets moest aanpassen aan een printer en er een paashaaspak in het magazijn hing.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
Maar zo wel
Dan graag met n mandje en konijnenoortkjes @:devzero
Whaaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan die keer dat ik tijdens een netwerk migratie iets moest aanpassen aan een printer en er een paashaaspak in het magazijn hing.
[ afbeelding ]
dat heb je vandaag opgemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet niet vergeten ui en knoflook te kopen
bijna opquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat heb je vandaag opgemaaktof heb je dat niet standaard in huis
Gauw op je lijstje zettenquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet niet vergeten ui en knoflook te kopen
Prettyplease?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga dat hele filmpje wat ze gemaakt hebben echt niet online gooien nie
nieuwe poging weer vandaagquote:
ik ben blij dat je een leuke dag had, weer hersteld hoop ik ook en welterustenquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had een leuke dag
En nu ga ik slapen
Hoi en slaap lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had een leuke dag
En nu ga ik slapen
die heb ik net met een 2de blik er op met lijmklemmen vast geklemd zodat ie kan afkoelen zodat ik hem ik de koelkast kan gooien zonder dat mijn bier warm wordt zeg maarquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe is je aardappelschotel?
Kniktquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:30 schreef Harrie het volgende:
uiteindelijk moet iedereen wel een beetje slapen soms
Broccoli is de enige die ik eet uit dat rijtjequote:Op donderdag 22 februari 2024 00:31 schreef devzero het volgende:
"Spruitjes, broccoli, of boerenkool?"
"Spruitjes!!!"
Om nog wat meer mensen af te stoten, ik doe er een soort van Thaise marinade over voor het de airfryer in gaat: specerijen natuurlijk, maar ook sesamolie en vissaus. En dochtertje vindt het lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Broccoli is de enige die ik eet uit dat rijtje
Misschien moet ik het op die manier ook een keer proberenquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Om nog wat meer mensen af te stoten, ik doe er een soort van Thaise marinade over voor het de airfryer in gaat: specerijen natuurlijk, maar ook sesamolie en vissaus. En dochtertje vindt het lekker
Ik vind geroosterde spruitjes echt 500x lekkerder dan gekookte. En je kunt zelf bepalen wat voor marine of kruiden je gebruikt. In de oven kan ook ipv airfryer, maar dan duurt het een stuk langer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Misschien moet ik het op die manier ook een keer proberen(Serieus antwoord want ik eet veel te weinig groenten omdat ik ze niet lekker vind en op advies van @:hemarookworst eet ik tegenwoordig af en toe een thaise curry met veel groenten maar spruiten kan ik ook wel een keer proberen om de airfryer te testen)
laten we het even bij de spuiten houden.quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind geroosterde spruitjes echt 500x lekkerder dan gekookte. En je kunt zelf bepalen wat voor marine of kruiden je gebruikt. In de oven kan ook ipv airfryer, maar dan duurt het een stuk langer.
Je kunt aardappeltjes en spruitjes samen roosteren. Als de stukken even groot zijn, dan duurt het beiden even lang voor ze gaar zijn. Je kunt er zelfs stukjes worst bij doen
Probeer te beginnen met iets simpels:quote:Op donderdag 22 februari 2024 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
laten we het even bij de spuiten houden.
wat pleur je er opsesamolie en vissaus had ik al opgeschreven
Airfryer hoef je niet voor te verwarmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer te beginnen met iets simpels:
1. snijdt het kontje af van de spruitjes en snijd in 2-en (werkt beter imo dan hele spruitjes)
2. giet beetje olie er over. Heb je nodig voor de airfryer
3. Gebruik iets als komijnpoeder, paprika poeder, eventueel knoflookpoeder als je dat hebt (verse knoflook verbrandt in de airfryer). Eventueel zout afhankelijk van je smaak
4. Verwarm airfryer voor. Ik doe de spruitjes voor 11 minuten op de hoogste stand (bij mij 200 celcius)
Paar keer schudden tijdens het airfryen en je kunt altijd na 8 minuten of zo even kijken hoe gaar ze zijn met een scherp mes. Uiteindelijk moet een mes er makkelijk in gaan, maar niet te makkelijk.
Je kunt eventueel een pittige saus erover doen (ik vind koreaanse Gotchu lekker), maar dat moet je zelf gewoon proberen.
Ik doe dat altijd welquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Airfryer hoef je niet voor te verwarmen![]()
Dit heb ik allemaal wel in huis, alleen nog kijken hoe ik aan spruiten kom dusquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer te beginnen met iets simpels:
1. snijdt het kontje af van de spruitjes en snijd in 2-en (werkt beter imo dan hele spruitjes)
2. giet beetje olie er over. Heb je nodig voor de airfryer
3. Gebruik iets als komijnpoeder, paprika poeder, eventueel knoflookpoeder als je dat hebt (verse knoflook verbrandt in de airfryer). Eventueel zout afhankelijk van je smaak
4. Verwarm airfryer voor. Ik doe de spruitjes voor 11 minuten op de hoogste stand (bij mij 200 celcius)
Paar keer schudden tijdens het airfryen en je kunt altijd na 8 minuten of zo even kijken hoe gaar ze zijn met een scherp mes. Uiteindelijk moet een mes er makkelijk in gaan, maar niet te makkelijk.
Je kunt eventueel een pittige saus erover doen (ik vind koreaanse Gotchu lekker), maar dat moet je zelf gewoon proberen.
Ow ik doe dat dus nooitquote:
waarom krijg ik het idee dat jou doel is: zo snel mogelijk dat vreten etenbaar op tafel terwijl Dev probeerd om het juist echt zo lekker mogelijk te krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow ik doe dat dus nooit![]()
Begreep dat je dat niet hoeft te doen met een airfryer.
Geen idee waarom jij dat denktquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom krijg ik het idee dat jou doel is: zo snel mogelijk dat vreten etenbaar op tafel terwijl Dev probeerd om het juist echt zo lekker mogelijk te krijgen.
Bij mij is het een ingeslopen gewoonte. Ik zal eens proberen zonder voorverwarmen. Bij een gewone oven maakt het wel een verschil, maar een airfryer is zo warmquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow ik doe dat dus nooit![]()
Begreep dat je dat niet hoeft te doen met een airfryer.
Ik probeer snel iets lekkers op de tafel te zetten. Die 5 minuten voor verwarmen is voldoende om de spruitjes te snijdenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom krijg ik het idee dat jou doel is: zo snel mogelijk dat vreten etenbaar op tafel terwijl Dev probeerd om het juist echt zo lekker mogelijk te krijgen.
Zeker bij een gewone oven maakt het echt wel veel verschil uit.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij mij is het een ingeslopen gewoonte. Ik zal eens proberen zonder voorverwarmen. Bij een gewone oven maakt het wel een verschil, maar een airfryer is zo warm
doe jij 5 minutenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik probeer snel iets lekkers op de tafel te zetten. Die 5 minuten voor verwarmen is voldoende om de spruitjes te snijden
3 minuten, 1 minuut in te marineren en 1 minuut voor een paar bolkjesquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
doe jij 5 minutenik doe altijd maar 3 of 4 met de airfryer
ik ga mijn airfryer ook aan gooienquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:20 schreef devzero het volgende:
[..]
3 minuten, 1 minuut in te marineren en 1 minuut voor een paar bolkjes
Oh voor verwarmen. Ja, is een voor geprogrammeerde optiequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
doe jij 5 minutenik doe altijd maar 3 of 4 met de airfryer
Smakelijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga mijn airfryer ook aan gooien
owquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh voor verwarmen. Ja, is een voor geprogrammeerde optie
je hoeft hem dus niet voor te verwarmenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
owik doe altijd gewoon de temperatuur en de timer instellen ik ben een airfryer newbie
die van mij is pas net uit het plastic
om programma's te gebruiken moet je de handleiding lezen dus dat gaan we niet doen niequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hoeft hem dus niet voor te verwarmen
erin stoppen
programma aan en klaar
jij stoort altijd kree dat weet jequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:30 schreef kree het volgende:
owh stoor jullie hopelijk niet in dat 1-2-tje. nu
als een echte man, gebruiksaanwijzingen hebben we niet nodigquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
om programma's te gebruiken moet je de handleiding lezen dus dat gaan we niet doen nie
gewoon even voorverwarmen.
temperatuur instellen
tijd instellen
gaan met die banaan
hahahaquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij stoort altijd kree dat weet jeheb je ook een airfryer
mag ik dat samenvatten als: Neequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha
nee ik heb er trouwens over gedacht, maar heb niet zoveel aanrecht space om nog zo'n ding weer neer te zetten.
Het schijnt btw handig te zijn? of niet?
Denk tja ga ik dat dan ook echt gebruiken, heb er eigenlijk niet zoveel plek voor op aanrecht of in kasten om weg te zetten.
yup, tot nu toe maar hoorde er relatief positieve verhalen over wel.quote:
maar ik heb me heel lang verzet tegen de airfryer omdat ik dacht dat het een alternatief was voor mijn borrelvijver maar toen ik er achter kwam dat het echt een toevoeging is heb ik er meteen 1 besteldquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha
nee ik heb er trouwens over gedacht, maar heb niet zoveel aanrecht space om nog zo'n ding weer neer te zetten.
Het schijnt btw handig te zijn? of niet?
Denk tja ga ik dat dan ook echt gebruiken, heb er eigenlijk niet zoveel plek voor op aanrecht of in kasten om weg te zetten.
ja maar ok, gebruik je hem dan ook echt voor beetje normale maaltijden? want ok voor de alternatief frituur ga ik dat ding niet kopen of neerzetten. Bestel ik het wel nl als ik er trek in heb.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar ik heb me heel lang verzet tegen de airfryer omdat ik dacht dat het een alternatief was voor mijn borrelvijver maar toen ik er achter kwam dat het echt een toevoeging is heb ik er meteen 1 besteld
ik maak mijn kipnuggets inmiddels altijd met de airfryerquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ok, gebruik je hem dan ook echt voor beetje normale maaltijden? want ok voor de alternatief frituur ga ik dat ding niet kopen of neerzetten. Bestel ik het wel nl als ik er trek in heb.
Ik ben nog niet overtuigd ervan, maar hou me op de hoogte.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik maak mijn kipnuggets inmiddels altijd met de airfryer![]()
groenten ga ik binnenkort proberen (spruitjes zie boven)
heb al verschillende aardappel dingen geprobeerd, sommige super een paar waren matig maar ben er nog niet uit of het aan de aardappel of aan de airfryer lag (of aan mij)
ik ben een newbie dus
tegenwoordig is bijna alles geschikt voor de airfryer en dat hadden ze voor mij niet hoeven doenquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:44 schreef kree het volgende:
sowieso trouwens, want noem een voorbeeld ff voor de airfryer geschikt in de supermarkt is de prijs zeg maar x3 van originele diepvries shit die je in een frituurpan gooit.
Nu heb ik ook geen frituurpan, maar ben er achter als je die diepvries in de oven gooit dan smaakt het nog steeds redelijk ok wel. Tenminste bij frikandellen enzo of dat soort shit. krokante laagje is alleen wat minder. smaak beetje hetzelfde bij andere dingen.
Als ik een airfryer zou kopen dan moet ik er wat aan hebben waarmee je zeg maar normale maaltijd kan maken zonder extra te betalen voor special airfryer spul
nouja die frituur blijft het qua smaak overtreffen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
tegenwoordig is bijna alles geschikt voor de airfryer en dat hadden ze voor mij niet hoeven doenik heb gewoon een frietpan en die blijft ook gewoon
ach ik sprak een echte fan dus ik dacht ik koop er ook 1 voor die paar honderd doe eens gek.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
nouja die frituur blijft het qua smaak overtreffen natuurlijk.
Ik weet zeker het is wel beetje marketing van is gezonder enzo en voor in de airfryer. LOL zelfde olie heb je alleen zit al op je product.
Tenzij je dus andere dingen daarin kunt maken aardappeltjes bv zoals je noemt en groenten etc.
Maargoed tot nu toe leek het mij niet de ruimte waard vooral, want goed voor het geld valt zo'n ding ook wel weer mee.
hahaha daarom ben ik blij dat jij hem probeert want je lijkt me net zo nuchter als ik in die dingen, dus ben heel benieuwd naar je review enzo na een tijdjequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
ach ik sprak een echte fan dus ik dacht ik koop er ook 1 voor die paar honderd doe eens gek.
nu heb ik hem toch dus dan gaan me maar wat uitproberen ook
Nopequote:Op donderdag 22 februari 2024 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
en jij hebt ze ook geroosterd met een thaise marinade
toen ik in Friesland woonde bij een vrouw stond die broodbakker zeker 2 of 3 keer in de week aanquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:50 schreef kree het volgende:
tis beetje hetzelfde als de broodbak machine...... ook nog gehad toen ik nog thuis woonde hoor tijd terug.
Mooi idee, maar hoop gedoe enzo en uiteindelijk werd ie weinig gebruikt.
Ik zal mijn ervaringen delen, de kipnuggets waren zojuist helemaal topquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha daarom ben ik blij dat jij hem probeert want je lijkt me net zo nuchter als ik in die dingen, dus ben heel benieuwd naar je review enzo na een tijdje
nou ik bedoel het was een beetje een hype ook dat, net zoals airfryer nu.quote:Op donderdag 22 februari 2024 01:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
toen ik in Friesland woonde bij een vrouw stond die broodbakker zeker 2 of 3 keer in de week aan![]()
ik eet bijna nooit brood dus ik heb die niet
ik heb geen contact meerquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik bedoel het was een beetje een hype ook dat, net zoals airfryer nu.
Vraag me af hoeveel mensen die broodbakker nu nog gebruiken
het klinkt goed, maar hoor het graag nog ff na een tijdje ook dan en of je het nog gebruikt behalve voor snacksquote:Op donderdag 22 februari 2024 01:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zal mijn ervaringen delen, de kipnuggets waren zojuist helemaal top![]()
Lekkere limoen/chilli mayo er bij![]()
nog een koude pater en dan kan ik zo lekker gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |