Douche zequote:Op woensdag 21 februari 2024 23:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke![]()
* Harrie geeft de punten aan jullie en duikt ff de douche in
Ik moest ineens denken aan die keer dat ik tijdens een netwerk migratie iets moest aanpassen aan een printer en er een paashaaspak in het magazijn hing.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
Maar zo wel
Dan graag met n mandje en konijnenoortkjes @:devzero
Whaaatquote:Op woensdag 21 februari 2024 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik moest ineens denken aan die keer dat ik tijdens een netwerk migratie iets moest aanpassen aan een printer en er een paashaaspak in het magazijn hing.
[ afbeelding ]
dat heb je vandaag opgemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet niet vergeten ui en knoflook te kopen
bijna opquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat heb je vandaag opgemaaktof heb je dat niet standaard in huis
Gauw op je lijstje zettenquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet niet vergeten ui en knoflook te kopen
Prettyplease?quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga dat hele filmpje wat ze gemaakt hebben echt niet online gooien nie
nieuwe poging weer vandaagquote:
ik ben blij dat je een leuke dag had, weer hersteld hoop ik ook en welterustenquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had een leuke dag
En nu ga ik slapen
Hoi en slaap lekkerquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had een leuke dag
En nu ga ik slapen
die heb ik net met een 2de blik er op met lijmklemmen vast geklemd zodat ie kan afkoelen zodat ik hem ik de koelkast kan gooien zonder dat mijn bier warm wordt zeg maarquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe is je aardappelschotel?
Kniktquote:Op donderdag 22 februari 2024 00:30 schreef Harrie het volgende:
uiteindelijk moet iedereen wel een beetje slapen soms
Broccoli is de enige die ik eet uit dat rijtjequote:Op donderdag 22 februari 2024 00:31 schreef devzero het volgende:
"Spruitjes, broccoli, of boerenkool?"
"Spruitjes!!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |