Had geen probleem met kopen hele seizoen door vorig jaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan 'm op de AH-site wel in het mandje doen, maar misschien klopt dat niet dan. Van vorig jaar lijkt me niet als het steeds zo gauw uitverkocht was.
Klopt volgens mij wel hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan 'm op de AH-site wel in het mandje doen, maar misschien klopt dat niet dan. Van vorig jaar lijkt me niet als het steeds zo gauw uitverkocht was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké. Bedankt voor de tip in ieder geval. Ik houd het in de gaten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had geen probleem met kopen hele seizoen door vorig jaar
Viesmad?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef Speklap3000 het volgende:
Verwachte oplostijd
Donderdag 22-02 om 06:47
Ik ben mad
Hij heeft al een streepje door z'n naamquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef Shii het volgende:
Zo in de COS is hij de boel helemaal aan het plat spammen.
niet meer, en ze hebben zijn word-art ook opgeruimd zo te zienquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:25 schreef Shii het volgende:
Zo in de COS is hij de boel helemaal aan het plat spammen.
Dat was wel het plan. Ik ga de rest van de maand vrij nemen en keihard proberen #1 te wordenquote:Op woensdag 21 februari 2024 20:56 schreef Speklap3000 het volgende:
@:devzero, ben je van plan om 300 punten per dag te pakken, of kan ik langzaam ontspannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij heeft al een streepje door z'n naam
Ja opgeruimd staat netjes. Waarom ie dan op bepaalde plekken meer en grotere lappen tekst spamt? Door het quoten?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet meer, en ze hebben zijn word-art ook opgeruimd zo te zien
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-02-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was wel het plan. Ik ga de rest van de maand vrij nemen en keihard proberen #1 te wordenHad wel een stunt geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Check, dan ga ik mijn verlof ook maar inzettenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
Dat was wel het plan. Ik ga de rest van de maand vrij nemen en keihard proberen #1 te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Gaat vlotquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
niet meer, en ze hebben zijn word-art ook opgeruimd zo te zien
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was wel het plan. Ik ga de rest van de maand vrij nemen en keihard proberen #1 te wordenJe hebt toch een supercomputer tot je beschikking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |