quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kloon was echt hilarisch
Klopt en ik heb @Jippie naar de frontpage gebracht en nu is ze daar de eindbaasquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:32 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Paul heeft mij hier gebracht, we moeten hem allemaal dankbaar zijn
@Paul, de FOK!-makerquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt en ik heb @:jippie naar de frontpage gebracht en nu is ze daar de eindbaas
@M_0_0_N heeft mij hier gebracht, we moeten haar allemaal dankbaar zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:32 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Paul heeft mij hier gebracht, we moeten hem allemaal dankbaar zijn
Een python scriptje om te posten op FOK! is natuurlijk zo geschreven.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt toch een supercomputer tot je beschikking?
| 1 2 3 | #!/usr/bin/env python import requests |
@M_0_0_Nquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:M_0_0_N heeft mij hier gebracht, we moeten haar allemaal dankbaar zijn
Is dat nieuw?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt en ik heb @:jippie naar de frontpage gebracht en nu is ze daar de eindbaas
Ik bedoel meer grand scheme of things.quote:
Oh ik dacht dat de supercomputer doet alsof jij aan het werk is zodat je hier kan bolkenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een python scriptje om te posten op FOK! is natuurlijk zo geschreven.
[ code verwijderd ]
Zo, dat is al 1 regel geschreven
De nieuwe Dannyquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer grand scheme of things.
Denk dat ik dit forum ga runnen.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar magquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef Paul het volgende:
Heeft één van jullie een mooie spreuk om de nacht mee in te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |