Blijkbaar heeft de VAR ook besloten dat je niet gescoord hebtquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
VAR heeft besloten dat het geen rood was
Dat is dus kut.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:48 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de VAR ook besloten dat je niet gescoord hebt
👍🏻 gek gedoe.quote:
Gelukkig wel.quote:
Even gekeken. Bij bb werd wat hij hier zei wel 100xin een bericht gezegd. Ellende lange berichten dus en x tigquote:
Wilma kwam afgelopen weekend niet lekker klaarquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:35 schreef Paul het volgende:
Heeft één van jullie een mooie spreuk om de nacht mee in te gaan
Hij vond van hanigem gewoon lief. Alleen maar liefde 🫶quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een gek die overal begon te spammenZal de tekst niet herhalen
Snap ik wel in de Liefde SCquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vond van hanigem gewoon lief. Alleen maar liefde 🫶
quote:
@Paul wilde nog meer aandacht?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had hem gequotequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vond van hanigem gewoon lief. Alleen maar liefde 🫶
Hij kan z'n act soms wat overdrijvenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:56 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
@:paul wilde nog meer aandacht?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Had hem gequotemaar voor de zekerheid zijn tekst maar weggeknipt
Bljkbaar heb ik ook wat gemist?quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja beter.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Had hem gequotemaar voor de zekerheid zijn tekst maar weggeknipt
Hij wilde liefde verspreiden, maar gebruikte de verkeerde woordenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Bljkbaar heb ik ook wat gemist?
Hij wilde nog voor de nummer 1 positie gaan in DTS, maar nu hij geband is gaat dat niet meer lukken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Bljkbaar heb ik ook wat gemist?
Ik begon m al te knijpenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Hij wilde nog voor de nummer 1 positie gaan in DTS, maar nu hij geband is gaat dat niet meer lukken.
Je kunt van die begeleiding ook niet verwachten dat ze @Paul 24/7 in de gaten kunnen houden, die hebben ook recht op pauzequote:Op woensdag 21 februari 2024 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beter.Wat een gekke zitten er soms ook tussen.
Daar kan geen bot tegenopquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hij wilde er wel voor gaan. In recordtempo blijven posten.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij wilde liefde verspreiden, maar gebruikte de verkeerde woorden
Ben nog steeds geen steek wijzerquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Hij wilde nog voor de nummer 1 positie gaan in DTS, maar nu hij geband is gaat dat niet meer lukken.
Wat fijn dat je die persoon hebt kunnen houdenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:50 schreef devzero het volgende:
We zitten midden in een reorganisatie en ik zou 1 persoon uit mijn team kwijt raken. Daar was die persoon totaal niet blij over en ik vond het ook minder, het zou een soort van demotie zijn voor die persoon. Dus ik mijn best gedaan om die persoon te houden, wat me uiteindelijk ook gelukt is.
Gaat die persoon lopen janken dat er momenteel geen promotie voor die persoon inzit. Sommige mensen kun je nooit tevreden stellen
Kut is kut zei de boer en neukte z'n varken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie weten niet eens wat kut is
Mensenquote:Op woensdag 21 februari 2024 21:50 schreef devzero het volgende:
We zitten midden in een reorganisatie en ik zou 1 persoon uit mijn team kwijt raken. Daar was die persoon totaal niet blij over en ik vond het ook minder, het zou een soort van demotie zijn voor die persoon. Dus ik mijn best gedaan om die persoon te houden, wat me uiteindelijk ook gelukt is.
Gaat die persoon lopen janken dat er momenteel geen promotie voor die persoon inzit. Sommige mensen kun je nooit tevreden stellen
zo danquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kut is kut zei de boer en neukte z'n varken.
Zo stom. Enerzijds heb ik heel geen zin in slapen, maar aan de andere kant stört ik bijna in en wil ik tot morgen een uur of twaalf in coma liggen.quote:
heeft de jeugd tegenwoordig met zuipenquote:Op woensdag 21 februari 2024 22:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo stom. Enerzijds heb ik heel geen zin in slapen, maar aan de andere kant stört ik bijna in en wil ik tot morgen een uur of twaalf in coma liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |