Je was net op tijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:40 schreef Ebinas het volgende:
Sorry had het niet door.
En wist geen tt, val pas net binnen
Nou dat wordt nog spannend danquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:40 schreef rinardo het volgende:
De genomineerden moeten morgen een speech geven!
De vrijgestelde bewoners mogen dan de genomineerden bewoners van hun nominatie redden!
Dit besluit moet unaniem zijn..
[ link | afbeelding ]
Unaniem..wow! Dat wordt wat..Ro en Ty willen Do en Randy er natuurlijk af hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:40 schreef rinardo het volgende:
De vrijgestelde bewoners mogen dan de genomineerden bewoners van hun nominatie redden!
[ link | afbeelding ]
Benieuwd of wij dan eentje mogen redden van de bankquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:40 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan weten we datquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Pak hem maar bij mij hoor.
Heb het vaak laat door en heb er soberso een hekel aan (aan openen)
Dacht dat ze het over haar hadden. met mijn vrouw zit er helemaal onder.....dacht jemig dat hij dat zegt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn vindt tattoos bij vrouwen de max
zijn vrouw zit ook helemaal onder zegt hij
Maar ze hebben Jimmy nodig voor Intel dus ze gaan met Dilano mee voor Jimmyquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Unaniem..wow! Dat wordt wat..Ro en Ty willen Do en Randy er natuurlijk af hebben.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat ze het over haar hadden. met mijn vrouw zit er helemaal onder.....dacht jemig dat hij dat zegt.
Wat ik begreep duo en unaniemquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus er gaan individuen vrijgesteld worden?
Dan word Jimmy sowieso vrijgesteld.
Maar Tom niet.
Ik denk Jimmy, Doriana en Danny.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus er gaan individuen vrijgesteld worden?
Dan word Jimmy sowieso vrijgesteld.
Maar Tom niet.
Waarom moeten ze dan individueel Speechen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik begreep duo en unaniem
I dunnoquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dan individueel Speechen?
Dat ze worden vrijgesteld of genomineerd worden?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk Jimmy, Doriana en Danny.
Ze hadden het toch over een duoquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ze worden vrijgesteld of genomineerd worden?
Allemaal speculaasjes dhsquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het toch over een duo
Of ben ik nu gek
Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het toch over een duo
Of ben ik nu gek
Nou das ook lekker voor Bartquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely hoopt dat een paar dingen in haar leven anders gaan zijn.
Minder zorgen er zijn een paar dingen die ze heel erg geaccepteerd heeft daar laat ze zich nu niet over uit, komt achteraf wel. ze heeft moeten wachten op veranderingen, ze had heeel veel geduld, ze heeft zo lang gewacht dat dingen 'normaal' zijn geworden. Dat zou ze niet meer willen.
Ze wil niet meer wachten zo op dingen van haar partner.
Ze zou zich minder wegcijferen, partner mag haar meer koesteren.
#TeamDoquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef NineMilka het volgende:
Ik hoop toch niet dat ze unaniem Doriana gaan vrijstellen. Dan liever Randy. Die meid moet er gewoon op zaterdag. Die moeten ze niks meer gunnen.
Doriana voegt echt 0,0 toe, vullingquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef NineMilka het volgende:
Ik hoop toch niet dat ze unaniem Doriana gaan vrijstellen. Dan liever Randy. Die meid moet er gewoon op zaterdag. Die moeten ze niks meer gunnen.
Ze wil zich daar niet over uitlaten, dat komt later wel.quote:
En maar slechtpraten dat clubjequote:Op woensdag 21 februari 2024 16:50 schreef Snoozey het volgende:
helaas. net luisteren naar dilro en de rest. ro zei, karen moet er echt uit
en toen was het van ssst ze zitten op de kamer hiernaast dus zachter praten. en hop sl
Degene die toch het meest smerig is samen met zijn Saboquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:53 schreef Snoozey het volgende:
die groep is helemaal niet zo groep als ze doen --dilan
karan (?) is complottheorien aan het maken
ashley lost ze op
en ze gaan er allemaal in mee
ze hangen in angst --sab
over jimmy nu.
Leuk gezin wel.quote:
Leuk voor haar partner om dit zo op de streams/tv te horenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely hoopt dat een paar dingen in haar leven anders gaan zijn.
Minder zorgen er zijn een paar dingen die ze heel erg geaccepteerd heeft daar laat ze zich nu niet over uit, komt achteraf wel. ze heeft moeten wachten op veranderingen, ze had heeel veel geduld, ze heeft zo lang gewacht dat dingen 'normaal' zijn geworden. Dat zou ze niet meer willen.
Ze wil niet meer wachten zo op dingen van haar partner.
Ze zou zich minder wegcijferen, partner mag haar meer koesteren.
Hij durft het dus niet echt voor Jimmy op te nemenquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:56 schreef Puzzie het volgende:
Dillie :"Jimmy is heel erg emotioneel bla bla
Gods gift for wonen dees vent!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:53 schreef Ebinas het volgende:
Dilano
Denkt dat de band ook in de buitenwereld blijft bestaan.
Als je het hier normaal aanpakt.
Want niemand snapt waarin wij hier inzitten, behalve wij.
Letterlijk.
Daarom vind ik het nu ook wel belangrijker om de connecties te bewaren.
Dan om te winnen kostte wat het kost, snap je.
Vooraf vroegen ze aan mij: zou je je beste vreind onder de bus gooien voor het geld.
Toen zei ik, ja.
Geen twijfel we spelen het spel.
Verbazing bij Do en Sabo
Dilano gaat verder:
Maar nu, als ze zouden zeggen kies jij of Rohani, pak maar.
Ik vind die band tussen ons belangrijker dan dat geld.
enz...............
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk voor haar partner om dit zo op de streams/tv te horen
Vindt het heel heftig....quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk voor haar partner om dit zo op de streams/tv te horen
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:53 schreef Ebinas het volgende:
Dilano
Denkt dat de band ook in de buitenwereld blijft bestaan. (no way)
Als je het hier normaal aanpakt. (lol normaal ?)
Want niemand snapt waarin wij hier inzitten, behalve wij. (nope, de wijze heeft gesproken)
Letterlijk.
Daarom vind ik het nu ook wel belangrijker om de connecties te bewaren. (gaat niet gebeuren lapzwans)
Dan om te winnen kostte wat het kost, snap je. (daarvoor zit je hier toch ?)
Vooraf vroegen ze aan mij: zou je je beste vreind onder de bus gooien voor het geld. (ja hoor, gaat ie doen)
Toen zei ik, ja.
Geen twijfel we spelen het spel.
Verbazing bij Do en Sabo
Dilano gaat verder:
Maar nu, als ze zouden zeggen kies jij of Rohani, pak maar. (denk dat maar, kies voor eigen)
Ik vind die band tussen ons belangrijker dan dat geld. (bullsh*t)
enz...............
Vrijgesteld, maar als het een duo en 1 individueel denk ik Randy, Doriana en Jimmy. Ik denk dat team blauw de discussie wint nl.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ze worden vrijgesteld of genomineerd worden?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom knipt de kip ! Hij heeft ons gehoord!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Jaaa we staan in contact met Tom
Daarom kijk ik nu naar kook streamsquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik zet de stream aan en ja hoorrrrrrr……Sabo, RohanI, Randy, doriana en dilanooooooo
Pffffff
Dat stond op de banner.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:03 schreef Ireth het volgende:
Volgens Do was het vliegtuig voor Tom van familie en vrienden, kan niet van fans zijn
Ik geloof hem niet!quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:59 schreef JDB94 het volgende:
Dilano heeft liever die manipulator dan de 100K, dat zegt alweer genoeg hahaha, arme vent
Beterrrrrrquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom kijk ik nu naar kook streams
Ja maar familie/vrienden zijn ook fans. Echte fans zouden geen "u" zeggen volgens sorbo.quote:
Dat begrijp ik ook nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom geen zenderchdck voor dat kut gefluister. Ik ben echt fucking chagrijnig van dat gefluisterm
Lol sabeau, dat doen we wel in België.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar familie/vrienden zijn ook fans. Echte fans zouden geen "u" zeggen volgens sorbo.
Wat een logica.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar familie/vrienden zijn ook fans. Echte fans zouden geen "u" zeggen volgens sorbo.
dil en jim laten een baard groeien hadden ze afgeprokenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook door Karan onder handen genomen?
Dat is precies wat ze zei. Dat we in Nederland geen u zeggen maar in België wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Lol sabeau, dat doen we wel in België.
Maar wanneer morgen weten we niet .,want eerst moeten ze speechenquote:
Normaal is de kapper/kapster wel safe tot top 5, maar met deze schandalige coupes voorzie ik dat niet voor Karenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ook door Karan onder handen genomen?
ik kan het ook wel zonder speech hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wanneer morgen weten we niet .,want eerst moeten ze speechen
Ja en Tom is van België dus lijkt het mij logisch dat de meeste van zijn fans ook van België zijn. Dus ook degenen die het vliegtuigje geregeld hebben. Domme sabeau.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is precies wat ze zei. Dat we in Nederland geen u maar in België.
Ik ook maar er moeten nog mensen vrijgesteld wordenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik kan het ook wel zonder speech hoor
De crowdfunding is door een FB fangroep opgezet.Had die muts kunnen weten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja en Tom is van België dus lijkt het mij logisch dat de meeste van zijn fans ook van België zijn. Dus ook degenen die het vliegtuigje geregeld hebben. Domme sabeau.
Geen idee , ik post niet op andere SM over BBquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:10 schreef Paul het volgende:
Is er iets gebeurd vandaag wardoor mensen boos werden ofzo?
BB / Big Brother is boos!
Hier Ned fanquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja en Tom is van België dus lijkt het mij logisch dat de meeste van zijn fans ook van België zijn. Dus ook degenen die het vliegtuigje geregeld hebben. Domme sabeau.
Heeft oma vergeten te vertellenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De crowdfunding is door een FB fangroep opgezet.Had die muts kunnen weten.
Damage control.quote:
Tegen mensen online das knap lastig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Damage control.
Ik wil sancties zien.
Gisteravond was pittig maar het is te gek voor woorden dat kijkers achter familie aangaan op internet.Nu begrijp ik waar ronahi het over had om eventueel naar huis te gaan. Maar hoop dat bb ook de bewoners die doorlopend mensen slecht neerzetten op de streams goed aangesproken hebben.quote:
Dat vind ik ook onbegrijpelijk!! Maar sowieso dat 'fans' zo ver gaan met posten op SM en dat daar niets aan kon worden gedaan vind ik schandalig .quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gisteravond was pittig maar het is te gek voor woorden dat kijkers achter familie aangaan op internet.Nu begrijp ik waar ronahi het over had om eventueel naar huis te gaan. Maar hoop dat bb ook de bewoners die doorlopend mensen slecht neerzetten op de streams goed aangesproken hebben.
Families gaan zelf ook behoorlijk ver.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onbegrijpelijk!! Maar sowieso dat 'fans' zo ver gaan met posten op SM en dat daar niets aan kon worden gedaan vind ik schandalig .
Is iedere RLS zo. Ik heb dat nooit begrepenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gisteravond was pittig maar het is te gek voor woorden dat kijkers achter familie aangaan op internet.Nu begrijp ik waar ronahi het over had om eventueel naar huis te gaan. Maar hoop dat bb ook de bewoners die doorlopend mensen slecht neerzetten op de streams goed aangesproken hebben.
Ik volg het niet , ik heb dat ook niet meegekregenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Families gaan zelf ook behoorlijk ver.
Moet je op FB kijken hoe dat er aan toe gaat Ze vallen je persoonlijk aan proberen zelfs je FB te hacken. Ze krijgen straks nooit meer mensen die hier aan mee willen doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onbegrijpelijk!! Maar sowieso dat 'fans' zo ver gaan met posten op SM en dat daar niets aan kon worden gedaan vind ik schandalig .
Wa dat in Utopia waar er zelfs ouders met andere bewoners zowat op de vuist gingen...quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is iedere RLS zo. Ik heb dat nooit begrepen
Ik heb geen FB . gelukkig nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:26 schreef marky het volgende:
[..]
Moet jecip FB kijken hoe dat er aan toe gaat Ze vallen je persoonlijk aan proberen zelfs je FB te hacken. Ze krijgen straks nooit meer mensen die hier aan mee willen doen.
Enige wat er kan gebeuren is dat er nooit meer live streams zullen zijn.. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De moeder van Jessie met Lotus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wa dat in Utopia waar er zelfs ouders met andere bewoners zowat op de vuist gingen...
Ronahi haar achterban had gevraagd om respect tijdje terug. En dat snap ik maar zolang het familielid zelf op de streams van alles er uit kraamt is het respect ver te zoeken. Maar als je als kijker familie benadert ben je voor mij een koekwousquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Families gaan zelf ook behoorlijk ver.
Mevrouw weet alles vergeet even dat in België iedereen u tegen elkaar zegt. Wat een doos zeg.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was ook heftig van beide kanten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wa dat in Utopia waar er zelfs ouders met andere bewoners zowat op de vuist gingen...
quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De moeder van Jessie met Lotus.
Blond zijn ze, die zitten niet in 1 teamquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi en dilano willen danny en tom laten staan.
Gewoon geen streams meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Weer zo'n betuttelende deug post van BB. Je weet dat je dit niet moet doen omdat je juist het gedrag hiermee aanjaagt. Beter doodzwijgen en het dood laten bloeden, daar je heb je het meeste resultaat mee. Verder voor wat betreft in het huis is het blijkbaar goed dat de broers van Ronahi Tom kappot mogen maken, Sabeau mag Ashley geestelijk gestoord noemen? Ik bedoel maar... En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Echt ridicuul!
Zeker meer voorbeelden dikke en viezerik....en nee ik noem geen namen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Weer zo'n betuttelende deug post van BB. Je weet dat je dit niet moet doen omdat je juist het gedrag hiermee aanjaagt. Beter doodzwijgen en het dood laten bloeden, daar je heb je het meeste resultaat mee. Verder voor wat betreft in het huis is het blijkbaar goed dat de broers van Ronahi Tom kappot mogen maken, Sabeau mag Ashley geestelijk gestoord noemen? Ik bedoel maar... En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Echt ridicuul!
Nee natuurlijk niet. Dat is het format en daar moet je nooit aan tornen!quote:
Maar veel minder..Zie hier alleen al...Tom mag alles..(klein voorbeeldje)quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dan kun je nog haat hebben door alleen de afleveringen
hoezo ? Gaan 5 per duo (ik dacht altijd 2 maar ja)quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi zegt: iedereen moet 3 namen noemen per duo
Nu zegt ze weer : denk ik
Sabo: ik denk een beetje aan een rechtzaal in Amerika ze heeft randy en dori heel hoog zitten.
Dilano: ik moet gewoon Jimmy![]()
sabo en ronahi ook
Dat heeft niets met dat te maken denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zeker niet maar je ziet het gebeuren BB Aussie, de Bondgenoten...
Ze hebben het weer over 3 namen noemen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:34 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
hoezo ? Gaan 5 per duo (ik dacht altijd 2 maar ja)
sloeg ook niet op jouw maar onze favo Roquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben het weer over 3 namen noemen.
ik type wat ze zegt
En daar is ook genoeg shit hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met dat te maken denk ik.
Kom maar naar dec SC.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:36 schreef ledn81 het volgende:
Ik kom weer eens kijken, maar het is nog net zo gezellig als de laatste keer.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
sloeg ook niet op jouw maar onze favo Ro
die hoort niet eens te weten wat er morgen gaat gebeuren. De genomineerden moesten van BB hun mond houdenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef Puzzie het volgende:
Roni heeft het al helemaal uitgedacht
Ja preciesquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die hoort niet eens te weten wat er morgen gaat gebeuren. De genomineerden moesten van BB hun mond houden
Hoe weten ze nou dat hun moeten stemmen heeft Do toch geluldquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef Puzzie het volgende:
Roni heeft het al helemaal uitgedacht
Ja het maakt echt niet uit wel of geen streams. Met streams is alleen wel veel leuker en geeft iets extra's en unieks aan het format en is dan een echte RLS.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daar is ook genoeg shit hoor.
Dan raken ze veel kijkers kwijt. Ik kijk ook niet naar de bondgenoten bv. omdat er geen live streams zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zeker niet maar je ziet het gebeuren BB Aussie, de Bondgenoten...
Praatzaam?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:39 schreef Kissingbird het volgende:
Alice tegen Tom: ik wil de rest van mijn verblijf bij jou zijn. Jij hebt zoo veel energie, je bent altijd aan, altijd blij, happy, praatzaam![]()
Al zegt sowieso weleens rare dingen die niet kloppen, wel schattig op zich.quote:
💓quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:40 schreef OmaJacky het volgende:
Alice zegt tegen Tom dat ze haar verdere verblijf graag met Tom wil zijn, hij heeft zoveel energie en ze verveelt zich nooit bij hem.![]()
![]()
Mijn finalisten
BB heeft wel veel humor, maar is alles behalve streng, niet met slapen, niet met fluisteren, niet in de badjas lopen etc.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Even hoor
Doriana heeft genoeg laten vallen, ze hebben een plan.
Ze gaan net doen of ze nog niet weten wat er is, Dilano en Sabeau gaan net doen of ze elkaar de keuze laten, ronahi gaat het nu met Tyron bespreken. Als in, ze wil dat.
Maar die slaapt.
Hoezo staat BB dit toe in hemelsnaam??
Met seinen/non-verbale communicatie kan je heel veel besprekenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hoe weten ze nou dat hun moeten stemmen heeft Do toch geluld
Alice is een klein boefje, want ze zegt tegen iedereen precies wat hij/zij wil horen. Ze moet wel uitkijken dat ze er niet over de top mee gaat, want anders gaat het opvallen in de groep.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:39 schreef Kissingbird het volgende:
Alice tegen Tom: ik wil de rest van mijn verblijf bij jou zijn. Jij hebt zoo veel energie, je bent altijd aan, altijd blij, happy, praatzaam![]()
Idd een sanctie geven als do geluld hebquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Even hoor
Ze gaan net doen of ze nog niet weten wat er is, Dilano en Sabeau gaan net doen of ze elkaar de keuze laten, ronahi gaat het nu met Tyron bespreken. Als in, ze wil dat.
Maar die slaapt.
Gronings natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Al zegt sowieso weleens rare dingen die niet kloppen, wel schattig op zich.
Nee niet in die zin , maar meer grammaticaal niet kloppendquote:
Do sowieso genomineerd dan, en degene die er bij waren geen stemrechtquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Idd een sanctie geven als do geluld heb
Tis een schatje, Van mij mag ze winnen, Ze moet wel uitkijken dat ze zich niet teveel mee laat slepen door jouw favorietje, want die heeft een heel slechte invloed op meerderen daar, vind ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice is een klein boefje, want ze zegt tegen iedereen precies wat hij/zij wil horen. Ze moet wel uitkijken dat ze er niet over de top mee gaat, want anders gaat het opvallen in de groep.
Daar gaat het juist over. Kennelijk is Rohani aangesproken over haar uitspraken. Daar hintte ze op tegen Doriana.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:29 schreef freaky40 het volgende:
gaan ze niet doen, anders vervalt er een onderdeel van het samengesprek door de mand.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Do sowieso genomineerd dan, en degene die er bij waren geen stemrechtwant voorkennis
Maar je hebt dan nog altijd vier anderen die ook moeten bepalenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:47 schreef kiki2024 het volgende:
Ik hoop zo dat we morgen mee mogen kijken op de streams tijdens de speechen, dat gaat echt knallen worden. Ashely en Alice gaan sws niet voor Randy en Doriana willen gaan, en Karin ook niet
Waarschijnlijk dan bij meerdere.....paar week terug ook nare krenkende woorden gehoord maar daar werd niet zo'n poeha om gemaakt....quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar gaat het juist over. Kennelijk is Rohani aangesproken over haar uitspraken. Daar hintte ze op tegen Doriana.
Preciesquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Do sowieso genomineerd dan, en degene die er bij waren geen stemrechtwant voorkennis
Maar welke uitspraken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar gaat het juist over. Kennelijk is Rohani aangesproken over haar uitspraken. Daar hintte ze op tegen Doriana.
Ach houd toch op. Er is geen moer 'over' de grens gezegd waar iemand op moet worden aangesproken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Damage control.
Ik wil sancties zien.
Quiz van Big Brotherquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:47 schreef Puzzie het volgende:
Sabo "gaan we dit nou echt meemaken , de ronde tafel?
[ afbeelding ]
Klopt, dan zullen het Tom en Jimmy wel worden, want Dilano wil Jimmy saven en dialno en sabeau zijn 2quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar je hebt dan nog altijd vier anderen die ook moeten bepalen
handen op 1 buikquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar je hebt dan nog altijd vier anderen die ook moeten bepalen
waarom dit niet vermelden dan op twitter tegen big brother account?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Even hoor
Maar die slaapt.
Dit bedoelde ik...quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach houd toch op. Er is geen moer 'over' de grens gezegd waar iemand op moet worden aangesproken.
BB post nu dit soort dingen en spreekt ook echt wel bewoners aan, om de online kudde weer even tot bedaren te brengen.
Online zit iedereen elkaar op te hitsen en worden de verhalen uit de context gehaald.
En bepaalde bewoners moeten op eieren lopen anders komt de hele kudde achter ze aan en de anderen mogen alles zeggen en doen en dan zijn er krekels.
Het plezier van het volgen en online meeposten is er daarmee voor mij ook echt af aan het gaan.
En kan me ook zo voorstellen voor Endemol.
Geniet nog maar even van livestreams, want kan zomaar eens de laatste keer zijn.
Het gezeik vorig jaar en nu ook dit jaar dat maar door blijft gaan is echt niet leuk meer.
Het kan blijkbaar gewoon niet meer. Jammer maar helaas.
Geniet er nog van en wees lief voor elkaar.
Er staan in die slaapkamer 6 camera's en 6 microfoons op dat gesprek, en je vindt het nodig om dat even te gaan melden bij de Big Brother twitter account.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom dit niet vermelden dan op twitter tegen big brother account?
Heb ik al gedaan maar dat negeren ze natuurlijk hequote:Op woensdag 21 februari 2024 17:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom dit niet vermelden dan op twitter tegen big brother account?
nou ja wel als je denkt dat er niets aangedaan wordquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er staan in die slaapkamer 6 camera's en 6 microfoons op dat gesprek, en je vindt het nodig om dat even te gaan melden bij de Big Brother twitter account.Denk je dat dat nodig is om te melden?
Ik heb gevraagd waarom er niet is ingegrepen hierop. Dus gewoon op een nette manier. Leek me de meest logische.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ja wel als je denkt dat er niets aangedaan word
nou ja die ene kreeg ook een reactie toen op een melding dat iets gemeld was tussen de spel door aan Ty, dus ja ze zullen het wel lezen en dan denk ik hoe meer er reacties sturen ja dan kunnen ze er haast niet onderuitquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar dat negeren ze natuurlijk he
Ze gaf in een gesprek aan dat haar broers het niet leuk zouden vinden hoe Tom met haar om ging.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Van gisteren. Ze had het over familie.
Het maakt mij ook verder niet uit, ik ben gewoon benieuwd wat ze antwoorden.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ja die ene kreeg ook een reactie toen op een melding dat iets gemeld was tussen de spel door aan Ty, dus ja ze zullen het wel lezen en dan denk ik hoe meer er reacties sturen ja dan kunnen ze er haast niet onderuit
Doe maar gewoon niet. Als er echt wat aan de hand is doen ze het heus zelf wel.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ja wel als je denkt dat er niets aangedaan word
ik heb ook iets gepost op twitter dat het wel weer wat strenger magquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het maakt mij ook verder niet uit, ik ben gewoon benieuwd wat ze antwoorden.
Want zijn huis, zijn regels.
Ja en het waren dan ook nog eens haar woorden, haar invulling. En dat haar man nog erger was dan haar broers.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaf in een gesprek aan dat haar broers het niet leuk zouden vinden hoe Tom met haar om ging.
Neejoh die "zouden hem kapot maken" gewoon een uitspraak niets boeiends.. Wordt totaal overtrokken online en Tom moet beveiliging krijgen heb ik zelfs gelezen.
Iemand kapot maken is een gewoon een 'grappige' uitspraak die iemand wel eens doet in een gesprek.
Maar daar valt half internet over want het gaat over hun Tommeke en daar mag je niets kwaads over zeggen.
Ze gaan daar in de hut prima met elkaar om en ook later als ze thuis zijn.
De 'fans' overdrijven gewoon echt verschrikkelijk weer laatste 2 weken.
Buiten Rohani werd er gisteren ook geopperd te boksen zodat ze zijn piercing eruit konden slaan door Randy en werd hij door Tyron een nerd en mongool genoemd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaf in een gesprek aan dat haar broers het niet leuk zouden vinden hoe Tom met haar om ging.
Neejoh die "zouden hem kapot maken" gewoon een uitspraak niets boeiends.. Wordt totaal overtrokken online en Tom moet beveiliging krijgen heb ik zelfs gelezen.
Iemand kapot maken is een gewoon een 'grappige' uitspraak die iemand wel eens doet in een gesprek.
Maar daar valt half internet over want het gaat over hun Tommeke en daar mag je niets kwaads over zeggen.
Vindt dit gewoon raar worden....zowel voor de bewoners als voor de volgers...Zo erg is het in het verleden niet geweest toch....quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar dit kon ook over Randy zijn eigen piercings gaan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Buiten Rohani werd er gisteren ook geopperd te boksen zodat ze zijn piercing eruit konden slaan door Randy en werd hij door Tyron een nerd en mongool genoemd.
Op een gegeven moment is het genoeg.
Dat was ook zo'n onzin verhaal. BB manipuleert dat zelf wel zo dat het zo uitkomt als zij willen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ja die ene kreeg ook een reactie toen op een melding dat iets gemeld was tussen de spel door aan Ty, dus ja ze zullen het wel lezen en dan denk ik hoe meer er reacties sturen ja dan kunnen ze er haast niet onderuit
Okee doei.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach houd toch op. Er is geen moer 'over' de grens gezegd waar iemand op moet worden aangesproken.
BB post nu dit soort dingen en spreekt ook echt wel bewoners aan, om de online kudde weer even tot bedaren te brengen.
Online zit iedereen elkaar op te hitsen en worden de verhalen uit de context gehaald.
En bepaalde bewoners moeten op eieren lopen anders komt de hele kudde achter ze aan en de anderen mogen alles zeggen en doen en dan zijn er krekels.
Het plezier van het volgen en online meeposten is er daarmee voor mij ook echt af aan het gaan.
Geniet nog maar even van livestreams, want kan zomaar eens de laatste keer zijn.
Het gezeik vorig jaar en nu ook dit jaar dat maar door blijft gaan is echt niet leuk meer.
Nou kijk. Ik zal even uitleggenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen gaan lopen 'klikken' over bewoners op twitter
Ik heb daar zelf geen livestream of video van gezien en iedereen spreekt dus iemand die daar online iets over gezegd heeft na, dus ik durf daar niets over te zeggen, maar mijn ervaring leert dat je daar ook flink wat korrels zout bij moet gooien en dat het vast wel meevalt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Buiten Rohani werd er gisteren ook geopperd te boksen zodat ze zijn piercing eruit konden slaan door Randy en werd hij door Tyron een nerd en mongool genoemd.
Dit gaat wel ver idd , maar dan nog ga je niet BB op twitter aanspreken / melden over het 'onrecht' wat zij vinden dat iemand wordt aangedaan . Het gaat veel te ver allemaal.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
[quote]quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat werd hier geopperdquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf geen livestream of video van gezien en iedereen spreekt dus iemand die daar online iets over gezegd heeft na, dus ik durf daar niets over te zeggen, maar mijn ervaring leert dat je daar ook flink wat korrels zout bij moet gooien en dat het vast wel meevalt.
Maar dan ook alles benoemen want het gaat al veel langer de verkeerde kant op.... met die dikke en die viezerik zit met haar handen aan het etenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En daarom moet men maar stoppen?! Dat moet je nooit doen want dan laat je je leiden door een groep die het verpest voor een groep die zich gewoon wel kan inhouden. Wereld op zijn kop! Nee hoor, er komt gewoon weer een seizoen want dit seizoen is tot nu toe het best bekeken seizoen ooit, dus ik denk dat ze de lijnen om nieuwe deelnemers te werven na de finale weer open zetten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik las gisteren ook al dat de Belgische kinderbescherming maar op Tom afgestuurd moest worden, want hij was een slechte vader... aldus fans van kamp blauwquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En al helemaal niet als het gaat om helemaal niks, maar dat ze dan de Boulevards, de Tim Hofmans, Shownieuws en Sinterklaas erbij taggen alsof er een moord gepleegd isquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen gaan lopen 'klikken' over bewoners op twitter
Daarom heb ik niet zoveel met Twitter ,insta en FB ..quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En al helemaal niet als het gaat om helemaal niks, maar dat ze dan de Boulevards, de Tim Hofmans, Shownieuws en Sinterklaas erbij taggen alsof er een moord gepleegd is
echtquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En al helemaal niet als het gaat om helemaal niks, maar dat ze dan de Boulevards, de Tim Hofmans, Shownieuws en Sinterklaas erbij taggen alsof er een moord gepleegd is
Bizar..quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik las gisteren ook al dat de Belgische kinderbescherming maar op Tom afgestuurd moest worden, want hij was een slechte vader... aldus fans van kamp blauw
je moet niet weggaan je bent er altijd dus gewoon blijvenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geen zorgen, vond het netjes even te wachten op eventuele reacties. Maar ben zo weg
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:20 schreef zodeju het volgende:
Je zal met Karen een first date hebben...op tv.
Glenn kan ook vies etenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Het is goed dat Glenn er voornamelijk met z'n hoofd voor zit
Dilano, Tyron, Alice zijn gecast via modellenbureau/Insta. Lenie had al enige bekendheid met televisie net als Ashley. Je kan je opgeven maar ik vermoed dat niemand die zichzelf heeft opgegeven door de selectie is gekomen. Ik denk dat alleen de belgen nog gewoon uit de mailbox komen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En daarom moet men maar stoppen?! Dat moet je nooit doen want dan laat je je leiden door een groep die het verpest voor een groep die zich gewoon wel kan inhouden. Wereld op zijn kop! Nee hoor, er komt gewoon weer een seizoen want dit seizoen is tot nu toe het best bekeken seizoen ooit, dus ik denk dat ze de lijnen om nieuwe deelnemers te werven na de finale weer open zetten.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niet met z'n achterhoofd
Had ik zo nog niet beken als belg (vlaming eigenlijk, want ik ben a-franstaligen bij ons)quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:24 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano, Tyron, Alice zijn gecast via modellenbureau/Insta. Lenie had al enige bekendheid met televisie net als Ashley. Je kan je opgeven maar ik vermoed dat niemand die zichzelf heeft opgegeven door de selectie is gekomen. Ik denk dat alleen de belgen nog gewoon uit de mailbox komen.
wat heeft ashley nog meer gedaan dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:24 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano, Tyron, Alice zijn gecast via modellenbureau/Insta. Lenie had al enige bekendheid met televisie net als Ashley. Je kan je opgeven maar ik vermoed dat niemand die zichzelf heeft opgegeven door de selectie is gekomen. Ik denk dat alleen de belgen nog gewoon uit de mailbox komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huntedquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:27 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wat heeft ashley nog meer gedaan dan?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Gesprek van vanmiddag uitgeschreven : Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Als iemand nog weet wat Ronahi hier zegt... kan het niet verstaan.iets over breedte en echt niet geweteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gesprek van vanmiddag uitgeschreven : Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Als iemand nog weet wat Ronahi hier zegt... kan het niet verstaan.Denk dat ze zegt dat ze zichzelf aan het opvreten is .. In het Nederlands is dat dat ze fel worstelt met iets of het niet zeker is wat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik wil dat echt niet meer (daar eindigt het volgens mij meequote:Op woensdag 21 februari 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
[..]
iets over breedte en echt niet gewete
Thanks , nu versta ik hetquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:29 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Denk dat ze zegt dat ze zichzelf aan het opvreten is .. In het Nederlands is dat dat ze fel worstelt met iets of het niet zeker is wat te doen
Huntedquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:27 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wat heeft ashley nog meer gedaan dan?
Ja, de redder in nood zonder dat hij het doorheeft.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Het is goed dat Glenn er voornamelijk met z'n hoofd voor zit
Ik heb het filmpje wel gezien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf geen livestream of video van gezien en iedereen spreekt dus iemand die daar online iets over gezegd heeft na, dus ik durf daar niets over te zeggen, maar mijn ervaring leert dat je daar ook flink wat korrels zout bij moet gooien en dat het vast wel meevalt.
Soms moet je inderdaad iets niet groter maken dan het is. Domme grap, die ze niet letterlijk bedoelen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje wel gezien.
Randy wilde graag als game een box wedstrijd en dan zonder helm zodat hij de piercings eruit kon slaan en Ty zei nog daarop jaaa een bloedbad.
Ook al is het waarschijnlijk grap bedoeld door die 2 het is niet erg netjes zeg maar.
Doorzichtig he ... gaat het al over de pannenkoeken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef Puzzie het volgende:
Randy nu aan het inlikken voor morgen?
Nog niet maar nu wel over de stemformulierenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doorzichtig he ... gaat het al over de pannenkoeken?
Heb je die tabdeborstel van Doriaba gezien. Hebbje de lijfgeur van Randy geroken etc etc tja. Men moet leren dat we mensen zien in hun complete originele toestand. Ik noem iemand ook wel eens een k zak achter de rug om. Dat ziet alleen nu iedereenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Randy wilde graag als game een box wedstrijd en dan zonder helm zodat hij de piercings eruit kon slaan en Ty zei nog daarop jaaa een bloedbad.
Ook al is het waarschijnlijk grap bedoeld door die 2 het is niet erg netjes zeg maar.
Ik heb het wel gehoord en gezien en vond het not done. Ook de opmerking van ronahi over tom en haar broers en man vond ik niet nodig. Vooral ook omdat familie die ook hoort.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van ashley of tom. Maar uitspraken zoals gister wie die ook zou uiten vind ik niet kunnen. Als ik een favo zou kiezen dan zouden dat Glenn of Alice zijn op dit momentquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef ben34567 het volgende:
De Ashley en Tom fanbases zijn veel te fanatiek. Was vorig jaar ook met de Charlotte fanbase (en daarvoor Nawel) maar nu lijkt het nog erger.
Maar gaat geen grens over en beetje grappend onderling. Niet perse nodig om berichtjes naar BB te sturen en hele kuddes online fans op te gaan roepen om dat te gaan doen en het te herhalen en steeds erger te maken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou ja, ze/we zijn ook niet altijd positief over Ro en Doquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je weet dat je 24/7 wordt gefilmd, moet je gewoon beter dan normaal op je woorden letten. Wat kan je wel en niet zeggen en als het een grapje is, zorg dan dat duidelijk is dat het een grapje is of zeg het er bij. Woorden kunnen kwetsen en wat denk je dat bijv. de familie of vrienden van Tom denken die het boksen om de piercing er uit te meppen zullen denken en voelen? Ik weet niet of het een grapje was, zo kwam het niet over, er klonk woede in door.
Als iemand nog weet wat Ronahi hier zegt... kan het niet verstaan.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben echt wel een breedte
Ge wilt het echt niet weten
Iets anders kan ik er niet van makenThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |