quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De moeder van Jessie met Lotus.
Blond zijn ze, die zitten niet in 1 teamquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi en dilano willen danny en tom laten staan.
Gewoon geen streams meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Weer zo'n betuttelende deug post van BB. Je weet dat je dit niet moet doen omdat je juist het gedrag hiermee aanjaagt. Beter doodzwijgen en het dood laten bloeden, daar je heb je het meeste resultaat mee. Verder voor wat betreft in het huis is het blijkbaar goed dat de broers van Ronahi Tom kappot mogen maken, Sabeau mag Ashley geestelijk gestoord noemen? Ik bedoel maar... En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Echt ridicuul!
Zeker meer voorbeelden dikke en viezerik....en nee ik noem geen namen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:29 schreef freaky40 het volgende:
Weer zo'n betuttelende deug post van BB. Je weet dat je dit niet moet doen omdat je juist het gedrag hiermee aanjaagt. Beter doodzwijgen en het dood laten bloeden, daar je heb je het meeste resultaat mee. Verder voor wat betreft in het huis is het blijkbaar goed dat de broers van Ronahi Tom kappot mogen maken, Sabeau mag Ashley geestelijk gestoord noemen? Ik bedoel maar... En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Echt ridicuul!
Nee natuurlijk niet. Dat is het format en daar moet je nooit aan tornen!quote:
Maar veel minder..Zie hier alleen al...Tom mag alles..(klein voorbeeldje)quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dan kun je nog haat hebben door alleen de afleveringen
hoezo ? Gaan 5 per duo (ik dacht altijd 2 maar ja)quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
Ronahi zegt: iedereen moet 3 namen noemen per duo
Nu zegt ze weer : denk ik
Sabo: ik denk een beetje aan een rechtzaal in Amerika ze heeft randy en dori heel hoog zitten.
Dilano: ik moet gewoon Jimmy![]()
sabo en ronahi ook
Dat heeft niets met dat te maken denk ik.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zeker niet maar je ziet het gebeuren BB Aussie, de Bondgenoten...
Ze hebben het weer over 3 namen noemen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:34 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
hoezo ? Gaan 5 per duo (ik dacht altijd 2 maar ja)
sloeg ook niet op jouw maar onze favo Roquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben het weer over 3 namen noemen.
ik type wat ze zegt
En daar is ook genoeg shit hoor.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met dat te maken denk ik.
Kom maar naar dec SC.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:36 schreef ledn81 het volgende:
Ik kom weer eens kijken, maar het is nog net zo gezellig als de laatste keer.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:36 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
sloeg ook niet op jouw maar onze favo Ro
die hoort niet eens te weten wat er morgen gaat gebeuren. De genomineerden moesten van BB hun mond houdenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef Puzzie het volgende:
Roni heeft het al helemaal uitgedacht
Ja preciesquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die hoort niet eens te weten wat er morgen gaat gebeuren. De genomineerden moesten van BB hun mond houden
Hoe weten ze nou dat hun moeten stemmen heeft Do toch geluldquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef Puzzie het volgende:
Roni heeft het al helemaal uitgedacht
Ja het maakt echt niet uit wel of geen streams. Met streams is alleen wel veel leuker en geeft iets extra's en unieks aan het format en is dan een echte RLS.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daar is ook genoeg shit hoor.
Dan raken ze veel kijkers kwijt. Ik kijk ook niet naar de bondgenoten bv. omdat er geen live streams zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zeker niet maar je ziet het gebeuren BB Aussie, de Bondgenoten...
Praatzaam?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:39 schreef Kissingbird het volgende:
Alice tegen Tom: ik wil de rest van mijn verblijf bij jou zijn. Jij hebt zoo veel energie, je bent altijd aan, altijd blij, happy, praatzaam![]()
Al zegt sowieso weleens rare dingen die niet kloppen, wel schattig op zich.quote:
💓quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:40 schreef OmaJacky het volgende:
Alice zegt tegen Tom dat ze haar verdere verblijf graag met Tom wil zijn, hij heeft zoveel energie en ze verveelt zich nooit bij hem.![]()
![]()
Mijn finalisten
BB heeft wel veel humor, maar is alles behalve streng, niet met slapen, niet met fluisteren, niet in de badjas lopen etc.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Even hoor
Doriana heeft genoeg laten vallen, ze hebben een plan.
Ze gaan net doen of ze nog niet weten wat er is, Dilano en Sabeau gaan net doen of ze elkaar de keuze laten, ronahi gaat het nu met Tyron bespreken. Als in, ze wil dat.
Maar die slaapt.
Hoezo staat BB dit toe in hemelsnaam??
Met seinen/non-verbale communicatie kan je heel veel besprekenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hoe weten ze nou dat hun moeten stemmen heeft Do toch geluld
Alice is een klein boefje, want ze zegt tegen iedereen precies wat hij/zij wil horen. Ze moet wel uitkijken dat ze er niet over de top mee gaat, want anders gaat het opvallen in de groep.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:39 schreef Kissingbird het volgende:
Alice tegen Tom: ik wil de rest van mijn verblijf bij jou zijn. Jij hebt zoo veel energie, je bent altijd aan, altijd blij, happy, praatzaam![]()
Idd een sanctie geven als do geluld hebquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Even hoor
Doriana heeft genoeg laten vallen, ze hebben een plan.
Ze gaan net doen of ze nog niet weten wat er is, Dilano en Sabeau gaan net doen of ze elkaar de keuze laten, ronahi gaat het nu met Tyron bespreken. Als in, ze wil dat.
Maar die slaapt.
Hoezo staat BB dit toe in hemelsnaam??
Gronings natuurlijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Al zegt sowieso weleens rare dingen die niet kloppen, wel schattig op zich.
Nee niet in die zin , maar meer grammaticaal niet kloppendquote:
Do sowieso genomineerd dan, en degene die er bij waren geen stemrechtquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Idd een sanctie geven als do geluld heb
Tis een schatje, Van mij mag ze winnen, Ze moet wel uitkijken dat ze zich niet teveel mee laat slepen door jouw favorietje, want die heeft een heel slechte invloed op meerderen daar, vind ikquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice is een klein boefje, want ze zegt tegen iedereen precies wat hij/zij wil horen. Ze moet wel uitkijken dat ze er niet over de top mee gaat, want anders gaat het opvallen in de groep.
Daar gaat het juist over. Kennelijk is Rohani aangesproken over haar uitspraken. Daar hintte ze op tegen Doriana.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:29 schreef freaky40 het volgende:
gaan ze niet doen, anders vervalt er een onderdeel van het samengesprek door de mand.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Do sowieso genomineerd dan, en degene die er bij waren geen stemrechtwant voorkennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |