Damage control.quote:
Tegen mensen online das knap lastig.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Damage control.
Ik wil sancties zien.
Gisteravond was pittig maar het is te gek voor woorden dat kijkers achter familie aangaan op internet.Nu begrijp ik waar ronahi het over had om eventueel naar huis te gaan. Maar hoop dat bb ook de bewoners die doorlopend mensen slecht neerzetten op de streams goed aangesproken hebben.quote:
Dat vind ik ook onbegrijpelijk!! Maar sowieso dat 'fans' zo ver gaan met posten op SM en dat daar niets aan kon worden gedaan vind ik schandalig .quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gisteravond was pittig maar het is te gek voor woorden dat kijkers achter familie aangaan op internet.Nu begrijp ik waar ronahi het over had om eventueel naar huis te gaan. Maar hoop dat bb ook de bewoners die doorlopend mensen slecht neerzetten op de streams goed aangesproken hebben.
Families gaan zelf ook behoorlijk ver.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onbegrijpelijk!! Maar sowieso dat 'fans' zo ver gaan met posten op SM en dat daar niets aan kon worden gedaan vind ik schandalig .
Is iedere RLS zo. Ik heb dat nooit begrepenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gisteravond was pittig maar het is te gek voor woorden dat kijkers achter familie aangaan op internet.Nu begrijp ik waar ronahi het over had om eventueel naar huis te gaan. Maar hoop dat bb ook de bewoners die doorlopend mensen slecht neerzetten op de streams goed aangesproken hebben.
Ik volg het niet , ik heb dat ook niet meegekregenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Families gaan zelf ook behoorlijk ver.
Moet je op FB kijken hoe dat er aan toe gaat Ze vallen je persoonlijk aan proberen zelfs je FB te hacken. Ze krijgen straks nooit meer mensen die hier aan mee willen doen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onbegrijpelijk!! Maar sowieso dat 'fans' zo ver gaan met posten op SM en dat daar niets aan kon worden gedaan vind ik schandalig .
Wa dat in Utopia waar er zelfs ouders met andere bewoners zowat op de vuist gingen...quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is iedere RLS zo. Ik heb dat nooit begrepen
Ik heb geen FB . gelukkig nietquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:26 schreef marky het volgende:
[..]
Moet jecip FB kijken hoe dat er aan toe gaat Ze vallen je persoonlijk aan proberen zelfs je FB te hacken. Ze krijgen straks nooit meer mensen die hier aan mee willen doen.
Enige wat er kan gebeuren is dat er nooit meer live streams zullen zijn.. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De moeder van Jessie met Lotus.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wa dat in Utopia waar er zelfs ouders met andere bewoners zowat op de vuist gingen...
Ronahi haar achterban had gevraagd om respect tijdje terug. En dat snap ik maar zolang het familielid zelf op de streams van alles er uit kraamt is het respect ver te zoeken. Maar als je als kijker familie benadert ben je voor mij een koekwousquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Families gaan zelf ook behoorlijk ver.
Mevrouw weet alles vergeet even dat in België iedereen u tegen elkaar zegt. Wat een doos zeg.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar familie/vrienden zijn ook fans. Echte fans zouden geen "u" zeggen volgens sorbo.
Was ook heftig van beide kanten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wa dat in Utopia waar er zelfs ouders met andere bewoners zowat op de vuist gingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |