Je was net op tijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:40 schreef Ebinas het volgende:
Sorry had het niet door.
En wist geen tt, val pas net binnen
Nou dat wordt nog spannend danquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:40 schreef rinardo het volgende:
De genomineerden moeten morgen een speech geven!
De vrijgestelde bewoners mogen dan de genomineerden bewoners van hun nominatie redden!
Dit besluit moet unaniem zijn..
[ link | afbeelding ]
Unaniem..wow! Dat wordt wat..Ro en Ty willen Do en Randy er natuurlijk af hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:40 schreef rinardo het volgende:
De vrijgestelde bewoners mogen dan de genomineerden bewoners van hun nominatie redden!
[ link | afbeelding ]
Benieuwd of wij dan eentje mogen redden van de bankquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:40 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan weten we datquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Pak hem maar bij mij hoor.
Heb het vaak laat door en heb er soberso een hekel aan (aan openen)
Dacht dat ze het over haar hadden. met mijn vrouw zit er helemaal onder.....dacht jemig dat hij dat zegt.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
Glenn vindt tattoos bij vrouwen de max
zijn vrouw zit ook helemaal onder zegt hij
Maar ze hebben Jimmy nodig voor Intel dus ze gaan met Dilano mee voor Jimmyquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Unaniem..wow! Dat wordt wat..Ro en Ty willen Do en Randy er natuurlijk af hebben.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat ze het over haar hadden. met mijn vrouw zit er helemaal onder.....dacht jemig dat hij dat zegt.
Wat ik begreep duo en unaniemquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus er gaan individuen vrijgesteld worden?
Dan word Jimmy sowieso vrijgesteld.
Maar Tom niet.
Ik denk Jimmy, Doriana en Danny.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus er gaan individuen vrijgesteld worden?
Dan word Jimmy sowieso vrijgesteld.
Maar Tom niet.
Waarom moeten ze dan individueel Speechen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik begreep duo en unaniem
I dunnoquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dan individueel Speechen?
Dat ze worden vrijgesteld of genomineerd worden?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk Jimmy, Doriana en Danny.
Ze hadden het toch over een duoquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ze worden vrijgesteld of genomineerd worden?
Allemaal speculaasjes dhsquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het toch over een duo
Of ben ik nu gek
Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het toch over een duo
Of ben ik nu gek
Nou das ook lekker voor Bartquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely hoopt dat een paar dingen in haar leven anders gaan zijn.
Minder zorgen er zijn een paar dingen die ze heel erg geaccepteerd heeft daar laat ze zich nu niet over uit, komt achteraf wel. ze heeft moeten wachten op veranderingen, ze had heeel veel geduld, ze heeft zo lang gewacht dat dingen 'normaal' zijn geworden. Dat zou ze niet meer willen.
Ze wil niet meer wachten zo op dingen van haar partner.
Ze zou zich minder wegcijferen, partner mag haar meer koesteren.
#TeamDoquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef NineMilka het volgende:
Ik hoop toch niet dat ze unaniem Doriana gaan vrijstellen. Dan liever Randy. Die meid moet er gewoon op zaterdag. Die moeten ze niks meer gunnen.
Doriana voegt echt 0,0 toe, vullingquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef NineMilka het volgende:
Ik hoop toch niet dat ze unaniem Doriana gaan vrijstellen. Dan liever Randy. Die meid moet er gewoon op zaterdag. Die moeten ze niks meer gunnen.
Ze wil zich daar niet over uitlaten, dat komt later wel.quote:
En maar slechtpraten dat clubjequote:Op woensdag 21 februari 2024 16:50 schreef Snoozey het volgende:
helaas. net luisteren naar dilro en de rest. ro zei, karen moet er echt uit
en toen was het van ssst ze zitten op de kamer hiernaast dus zachter praten. en hop sl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |