Dat ze worden vrijgesteld of genomineerd worden?quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik denk Jimmy, Doriana en Danny.
Ze hadden het toch over een duoquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ze worden vrijgesteld of genomineerd worden?
Allemaal speculaasjes dhsquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het toch over een duo
Of ben ik nu gek
Ik weet het niet meerquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het toch over een duo
Of ben ik nu gek
Nou das ook lekker voor Bartquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ashely hoopt dat een paar dingen in haar leven anders gaan zijn.
Minder zorgen er zijn een paar dingen die ze heel erg geaccepteerd heeft daar laat ze zich nu niet over uit, komt achteraf wel. ze heeft moeten wachten op veranderingen, ze had heeel veel geduld, ze heeft zo lang gewacht dat dingen 'normaal' zijn geworden. Dat zou ze niet meer willen.
Ze wil niet meer wachten zo op dingen van haar partner.
Ze zou zich minder wegcijferen, partner mag haar meer koesteren.
quote:
#TeamDoquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef NineMilka het volgende:
Ik hoop toch niet dat ze unaniem Doriana gaan vrijstellen. Dan liever Randy. Die meid moet er gewoon op zaterdag. Die moeten ze niks meer gunnen.
Doriana voegt echt 0,0 toe, vullingquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:47 schreef NineMilka het volgende:
Ik hoop toch niet dat ze unaniem Doriana gaan vrijstellen. Dan liever Randy. Die meid moet er gewoon op zaterdag. Die moeten ze niks meer gunnen.
Ze wil zich daar niet over uitlaten, dat komt later wel.quote:
En maar slechtpraten dat clubjequote:Op woensdag 21 februari 2024 16:50 schreef Snoozey het volgende:
helaas. net luisteren naar dilro en de rest. ro zei, karen moet er echt uit
en toen was het van ssst ze zitten op de kamer hiernaast dus zachter praten. en hop sl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |