Bizar..quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik las gisteren ook al dat de Belgische kinderbescherming maar op Tom afgestuurd moest worden, want hij was een slechte vader... aldus fans van kamp blauw
je moet niet weggaan je bent er altijd dus gewoon blijvenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geen zorgen, vond het netjes even te wachten op eventuele reacties. Maar ben zo weg
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:20 schreef zodeju het volgende:
Je zal met Karen een first date hebben...op tv.
Glenn kan ook vies etenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Het is goed dat Glenn er voornamelijk met z'n hoofd voor zit
Dilano, Tyron, Alice zijn gecast via modellenbureau/Insta. Lenie had al enige bekendheid met televisie net als Ashley. Je kan je opgeven maar ik vermoed dat niemand die zichzelf heeft opgegeven door de selectie is gekomen. Ik denk dat alleen de belgen nog gewoon uit de mailbox komen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En daarom moet men maar stoppen?! Dat moet je nooit doen want dan laat je je leiden door een groep die het verpest voor een groep die zich gewoon wel kan inhouden. Wereld op zijn kop! Nee hoor, er komt gewoon weer een seizoen want dit seizoen is tot nu toe het best bekeken seizoen ooit, dus ik denk dat ze de lijnen om nieuwe deelnemers te werven na de finale weer open zetten.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niet met z'n achterhoofd
Had ik zo nog niet beken als belg (vlaming eigenlijk, want ik ben a-franstaligen bij ons)quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:24 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano, Tyron, Alice zijn gecast via modellenbureau/Insta. Lenie had al enige bekendheid met televisie net als Ashley. Je kan je opgeven maar ik vermoed dat niemand die zichzelf heeft opgegeven door de selectie is gekomen. Ik denk dat alleen de belgen nog gewoon uit de mailbox komen.
wat heeft ashley nog meer gedaan dan?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:24 schreef marky het volgende:
[..]
Dilano, Tyron, Alice zijn gecast via modellenbureau/Insta. Lenie had al enige bekendheid met televisie net als Ashley. Je kan je opgeven maar ik vermoed dat niemand die zichzelf heeft opgegeven door de selectie is gekomen. Ik denk dat alleen de belgen nog gewoon uit de mailbox komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huntedquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:27 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wat heeft ashley nog meer gedaan dan?
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Gesprek van vanmiddag uitgeschreven : Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Als iemand nog weet wat Ronahi hier zegt... kan het niet verstaan.iets over breedte en echt niet geweteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Gesprek van vanmiddag uitgeschreven : Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]
Als iemand nog weet wat Ronahi hier zegt... kan het niet verstaan.Denk dat ze zegt dat ze zichzelf aan het opvreten is .. In het Nederlands is dat dat ze fel worstelt met iets of het niet zeker is wat te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik wil dat echt niet meer (daar eindigt het volgens mij meequote:Op woensdag 21 februari 2024 18:29 schreef Snoozey het volgende:
[..]
iets over breedte en echt niet gewete
Thanks , nu versta ik hetquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:29 schreef BelgianMagic het volgende:
[..]
Denk dat ze zegt dat ze zichzelf aan het opvreten is .. In het Nederlands is dat dat ze fel worstelt met iets of het niet zeker is wat te doen
Huntedquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:27 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wat heeft ashley nog meer gedaan dan?
Ja, de redder in nood zonder dat hij het doorheeft.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Het is goed dat Glenn er voornamelijk met z'n hoofd voor zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |