Ik heb het filmpje wel gezien.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf geen livestream of video van gezien en iedereen spreekt dus iemand die daar online iets over gezegd heeft na, dus ik durf daar niets over te zeggen, maar mijn ervaring leert dat je daar ook flink wat korrels zout bij moet gooien en dat het vast wel meevalt.
Soms moet je inderdaad iets niet groter maken dan het is. Domme grap, die ze niet letterlijk bedoelen.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje wel gezien.
Randy wilde graag als game een box wedstrijd en dan zonder helm zodat hij de piercings eruit kon slaan en Ty zei nog daarop jaaa een bloedbad.
Ook al is het waarschijnlijk grap bedoeld door die 2 het is niet erg netjes zeg maar.
Doorzichtig he ... gaat het al over de pannenkoeken?quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef Puzzie het volgende:
Randy nu aan het inlikken voor morgen?
Nog niet maar nu wel over de stemformulierenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doorzichtig he ... gaat het al over de pannenkoeken?
Heb je die tabdeborstel van Doriaba gezien. Hebbje de lijfgeur van Randy geroken etc etc tja. Men moet leren dat we mensen zien in hun complete originele toestand. Ik noem iemand ook wel eens een k zak achter de rug om. Dat ziet alleen nu iedereenquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Randy wilde graag als game een box wedstrijd en dan zonder helm zodat hij de piercings eruit kon slaan en Ty zei nog daarop jaaa een bloedbad.
Ook al is het waarschijnlijk grap bedoeld door die 2 het is niet erg netjes zeg maar.
Ik heb het wel gehoord en gezien en vond het not done. Ook de opmerking van ronahi over tom en haar broers en man vond ik niet nodig. Vooral ook omdat familie die ook hoort.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb daar zelf geen livestream of video van gezien en iedereen spreekt dus iemand die daar online iets over gezegd heeft na, dus ik durf daar niets over te zeggen, maar mijn ervaring leert dat je daar ook flink wat korrels zout bij moet gooien en dat het vast wel meevalt.
Ik ben geen fan van ashley of tom. Maar uitspraken zoals gister wie die ook zou uiten vind ik niet kunnen. Als ik een favo zou kiezen dan zouden dat Glenn of Alice zijn op dit momentquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:41 schreef ben34567 het volgende:
De Ashley en Tom fanbases zijn veel te fanatiek. Was vorig jaar ook met de Charlotte fanbase (en daarvoor Nawel) maar nu lijkt het nog erger.
Maar gaat geen grens over en beetje grappend onderling. Niet perse nodig om berichtjes naar BB te sturen en hele kuddes online fans op te gaan roepen om dat te gaan doen en het te herhalen en steeds erger te maken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou ja, ze/we zijn ook niet altijd positief over Ro en Doquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als je weet dat je 24/7 wordt gefilmd, moet je gewoon beter dan normaal op je woorden letten. Wat kan je wel en niet zeggen en als het een grapje is, zorg dan dat duidelijk is dat het een grapje is of zeg het er bij. Woorden kunnen kwetsen en wat denk je dat bijv. de familie of vrienden van Tom denken die het boksen om de piercing er uit te meppen zullen denken en voelen? Ik weet niet of het een grapje was, zo kwam het niet over, er klonk woede in door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |