abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2024 @ 18:04:49 #226
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_212526820
Ik snap sowieso niet waarom mensen gaan lopen 'klikken' over bewoners op twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212526839
quote:
88s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ze gaf in een gesprek aan dat haar broers het niet leuk zouden vinden hoe Tom met haar om ging.
Neejoh die "zouden hem kapot maken" gewoon een uitspraak niets boeiends.. Wordt totaal overtrokken online en Tom moet beveiliging krijgen heb ik zelfs gelezen.
Iemand kapot maken is een gewoon een 'grappige' uitspraak die iemand wel eens doet in een gesprek.
Maar daar valt half internet over want het gaat over hun Tommeke en daar mag je niets kwaads over zeggen.
Ze gaan daar in de hut prima met elkaar om en ook later als ze thuis zijn.
De 'fans' overdrijven gewoon echt verschrikkelijk weer laatste 2 weken.
Buiten Rohani werd er gisteren ook geopperd te boksen zodat ze zijn piercing eruit konden slaan door Randy en werd hij door Tyron een nerd en mongool genoemd.
Op een gegeven moment is het genoeg.
pi_212526846
quote:

[..]
Ze gaf in een gesprek aan dat haar broers het niet leuk zouden vinden hoe Tom met haar om ging.
Neejoh die "zouden hem kapot maken" gewoon een uitspraak niets boeiends.. Wordt totaal overtrokken online en Tom moet beveiliging krijgen heb ik zelfs gelezen.
Iemand kapot maken is een gewoon een 'grappige' uitspraak die iemand wel eens doet in een gesprek.
Maar daar valt half internet over want het gaat over hun Tommeke en daar mag je niets kwaads over zeggen.
Vindt dit gewoon raar worden....zowel voor de bewoners als voor de volgers...Zo erg is het in het verleden niet geweest toch....
  woensdag 21 februari 2024 @ 18:09:51 #229
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212526848
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]
Buiten Rohani werd er gisteren ook geopperd te boksen zodat ze zijn piercing eruit konden slaan door Randy en werd hij door Tyron een nerd en mongool genoemd.
Maar dit kon ook over Randy zijn eigen piercings gaan?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  woensdag 21 februari 2024 @ 18:10:20 #230
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_212526851
quote:
2s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:02 schreef Joyce-43 het volgende:

[..]
nou ja die ene kreeg ook een reactie toen op een melding dat iets gemeld was tussen de spel door aan Ty, dus ja ze zullen het wel lezen en dan denk ik hoe meer er reacties sturen ja dan kunnen ze er haast niet onderuit
Dat was ook zo'n onzin verhaal. BB manipuleert dat zelf wel zo dat het zo uitkomt als zij willen.

Probleem is dat de socials eigenlijk alleen nog maar mensen willen zien die mediavriendelijke statements maken. Wat ze niet brgrijpen dat er dan geen moer meer aan is. Juist de mensen met een edge die zich soms scherp uiten de personen zijn waar men zich aan ergert of die men juist waardeerd
pi_212526853
quote:
88s.gif Op woensdag 21 februari 2024 17:50 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ach houd toch op. Er is geen moer 'over' de grens gezegd waar iemand op moet worden aangesproken.
BB post nu dit soort dingen en spreekt ook echt wel bewoners aan, om de online kudde weer even tot bedaren te brengen.
Online zit iedereen elkaar op te hitsen en worden de verhalen uit de context gehaald.
En bepaalde bewoners moeten op eieren lopen anders komt de hele kudde achter ze aan en de anderen mogen alles zeggen en doen en dan zijn er krekels.
Het plezier van het volgen en online meeposten is er daarmee voor mij ook echt af aan het gaan.
En kan me ook zo voorstellen voor Endemol.
Geniet nog maar even van livestreams, want kan zomaar eens de laatste keer zijn.
Het gezeik vorig jaar en nu ook dit jaar dat maar door blijft gaan is echt niet leuk meer.
Het kan blijkbaar gewoon niet meer. Jammer maar helaas.
Geniet er nog van en wees lief voor elkaar. :W
Okee doei. :W
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 21 februari 2024 @ 18:11:25 #232
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212526858
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom mensen gaan lopen 'klikken' over bewoners op twitter
Nou kijk. Ik zal even uitleggen

De genomineerden hebben te horen gekregen dat er zwijgplicht is.

Als iedereen zich daaraan houdt, omdat de anders zendercheck krijgen, en bij eentje komt er geen Tendercheck.

Dan is dat gewoon een vraag waard

Heeft niks met klikken te maken maar met totale verontwaardiging over het feit dat je een VAR hebt en hem niet gebruikt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212526860
quote:

[..]
Ik heb daar zelf geen livestream of video van gezien en iedereen spreekt dus iemand die daar online iets over gezegd heeft na, dus ik durf daar niets over te zeggen, maar mijn ervaring leert dat je daar ook flink wat korrels zout bij moet gooien en dat het vast wel meevalt.
  woensdag 21 februari 2024 @ 18:11:52 #234
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_212526864
quote:

[..]
Dit gaat wel ver idd , maar dan nog ga je niet BB op twitter aanspreken / melden over het 'onrecht' wat zij vinden dat iemand wordt aangedaan . Het gaat veel te ver allemaal.
Gewoon NIET mee bemoeien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_212526867
pi_212526868
quote:

[..]
[quote]0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:

haha, dat wat Tyrone zei hoorde ik op de live...hoorde niet dat hij hem een mongool noemde...maar ze hadden een aanvaring gehad en Tyrone noemde hem een nerd en daarna was hij kleine jongen aan het zingen met Randy. waarom zouden bewoners elkaar onderling niet mogen uitschelden ? er is heus wel beveiliging daar toch mochten ze echt iets doen, en dan liggen ze er sws uit. als ze mensen gaan bedreigen zoals broers buiten het huis, dan ben ik het wel eens dat ze in kunnen grijpen, maar BB hoort alles en ze weten zelf echt wel wat er speelt en wat mensen zeggen
pi_212526875
quote:
88s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:11 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ik heb daar zelf geen livestream of video van gezien en iedereen spreekt dus iemand die daar online iets over gezegd heeft na, dus ik durf daar niets over te zeggen, maar mijn ervaring leert dat je daar ook flink wat korrels zout bij moet gooien en dat het vast wel meevalt.
Dat werd hier geopperd :Y
pi_212526881
quote:

[..]
Maar dan ook alles benoemen want het gaat al veel langer de verkeerde kant op.... met die dikke en die viezerik zit met haar handen aan het eten
Dat was tegen 1tje gericht en terwijl iedereen die kookt aan het eten zit en zij hoefde niet meer. Heel kwetsend geluk nog dat het achter haar rug was......
pi_212526886
quote:
88s.gif Op woensdag 21 februari 2024 17:50 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Ach houd toch op. Er is geen moer 'over' de grens gezegd waar iemand op moet worden aangesproken.
BB post nu dit soort dingen en spreekt ook echt wel bewoners aan, om de online kudde weer even tot bedaren te brengen.
Online zit iedereen elkaar op te hitsen en worden de verhalen uit de context gehaald.
En bepaalde bewoners moeten op eieren lopen anders komt de hele kudde achter ze aan en de anderen mogen alles zeggen en doen en dan zijn er krekels.
Het plezier van het volgen en online meeposten is er daarmee voor mij ook echt af aan het gaan.
En kan me ook zo voorstellen voor Endemol.
Geniet nog maar even van livestreams, want kan zomaar eens de laatste keer zijn.
Het gezeik vorig jaar en nu ook dit jaar dat maar door blijft gaan is echt niet leuk meer.
Het kan blijkbaar gewoon niet meer. Jammer maar helaas.
Geniet er nog van en wees lief voor elkaar. :W
En daarom moet men maar stoppen?! Dat moet je nooit doen want dan laat je je leiden door een groep die het verpest voor een groep die zich gewoon wel kan inhouden. Wereld op zijn kop! Nee hoor, er komt gewoon weer een seizoen want dit seizoen is tot nu toe het best bekeken seizoen ooit, dus ik denk dat ze de lijnen om nieuwe deelnemers te werven na de finale weer open zetten. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_212526887
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:10 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Okee doei. :W
Geen zorgen, vond het netjes even te wachten op eventuele reacties. Maar ben zo weg
  woensdag 21 februari 2024 @ 18:13:51 #241
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_212526888
quote:

[..]
Ik las gisteren ook al dat de Belgische kinderbescherming maar op Tom afgestuurd moest worden, want hij was een slechte vader... aldus fans van kamp blauw ;(
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_212526892
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:04 schreef Puzzie het volgende:
En al helemaal niet als het gaat om helemaal niks, maar dat ze dan de Boulevards, de Tim Hofmans, Shownieuws en Sinterklaas erbij taggen alsof er een moord gepleegd is :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212526897
spinasi :9
pi_212526906
even wachten nog op eten
  woensdag 21 februari 2024 @ 18:16:26 #245
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212526910
De genomineerden zitten er echt verslagen bij. Ik denk dat ze allemaal nog liever definitief genomineerd waren geweest dan deze onzekerheid :+

Welkom. Bij Big Brother

Een groot sociaal en emotioneel experiment.
pi_212526913
ieuw, onsmakelijk
  woensdag 21 februari 2024 @ 18:17:14 #247
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_212526914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En al helemaal niet als het gaat om helemaal niks, maar dat ze dan de Boulevards, de Tim Hofmans, Shownieuws en Sinterklaas erbij taggen alsof er een moord gepleegd is :')
Daarom heb ik niet zoveel met Twitter ,insta en FB ..
Er zijn gewoon ook 'fans' die alles veel te persoonlijk maken en hysterisch reageren , klachten sturen , iets wat ik echt onbegrijpelijk vind.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 18:17:36 #248
388664 crew  Dotteke
pi_212526918
Laten we net hier maar gewoon over de streams hebben en niet wat elders op sociaal media gebeurd. Dat mag je in de sc doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212526919
Hopelijk zien we het ronde tafel verhaal morgen, maar ik vrees van niet....
Allemaal cabaretteketet!
pi_212526920
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
echt :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')