SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote release voor Nintendo Switch is Sea of Stars
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rumor: Switch 2 Reportedly Delayed to 2025quote:Op maandag 19 februari 2024 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er eigenlijk inmiddels wel een klein beetje aan toe dat de Switch 2 wordt onthuld.
@:nintendo lees je mee?
12 games in 36 jaarquote:Op maandag 19 februari 2024 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze poepen die Ys games ook aan de lopende band uit he
Dat valt dan eigenlijk wel meequote:
Veel rereleases door verschillende uitgevers.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat valt dan eigenlijk wel mee
Voor dit jaar maar een andere hobby gaan zoeken danquote:Op maandag 19 februari 2024 14:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Rumor: Switch 2 Reportedly Delayed to 2025
https://www.neogaf.com/th(...)yed-to-2025.1667336/
Oh ja, daar wacht ik ook al eeuwen op. Net als Dragon Quest XII die aangekondigd is maar nooit meer genoemd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:28 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest III HD-2D ALSTUBLIEFT.
Misschien wel de beste soundtrack van de hele serie n prequel van DQ I en II dus misschien volgen die remakes daarna wel.![]()
Beide aankomende mei 3 jaar geleden aangekondigd. Voelt veel langer ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, daar wacht ik ook al eeuwen op. Net als Dragon Quest XII die aangekondigd is maar nooit meer genoemd.
Naja, Switch 2, let's goooo!
Prime is ook zeker niet makkelijk. Toen ik m op de GameCube speelde raakte ik altijd de weg kwijt, ondanks de mapquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:04 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben best wel een noob in Metroid prime. Ik speel hem voor de eerste keer. Ik vind het best lastig die zeldzame savepunten.
true, tales dot 19 in 29 jaar atelier doet er 24 in 27quote:Op maandag 19 februari 2024 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat valt dan eigenlijk wel mee
Ja dat horen we al sinds de releasequote:
Mother3 2DHD zal wel vet zijn though.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dat horen we al sinds de releaseMaar de fanvertaling is goed, en gemakkelijk te spelen. Mensen moeten het gewoon laten rusten.
Neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:50 schreef Friday12 het volgende:
Zit er continuteit in de Fire Emblem games?
Arme Milhousequote:
Correct.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:42 schreef Friday12 het volgende:
Fire Emblem Engage aant spelen.. best wel leuk
Tropical Freeze mag naar #1 op je lijstje. Dat is een fantastische gamequote:Op zondag 3 maart 2024 13:24 schreef JimmyJames het volgende:
Hoeveel games hebben jullie op de switch?
Ik zit op bijna 100 denk ik als eshop-games meetel![]()
Enkele klassiekers die ik nog moet kopen:
Donkey Kong Tropical Freeze
Super Mario 3D World + Bowser's Fury
Smash Bros
Bayonetta 3
125 waarvan ongeveer 32 fysieke games.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:24 schreef JimmyJames het volgende:
Hoeveel games hebben jullie op de switch?
Ik zit op bijna 100 denk ik als eshop-games meetel![]()
Enkele klassiekers die ik nog moet kopen:
Donkey Kong Tropical Freeze
Super Mario 3D World + Bowser's Fury
Smash Bros
Bayonetta 3
Behoorlijk non-fysiek/fysiek ratio. Ik zit op 70% fysiek denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:19 schreef Aether het volgende:
[..]
125 waarvan ongeveer 32 fysieke games.
(Waarschijnlijk iets meer omdat sommige games uit meerdere aparte games bestaan, zoals Mario All-Stars).
quote:Doe het papieren avontuur op 23 mei nog eens dunnetjes over in Paper Mario: The Thousand-Year Door en stort je op 27 juni in geestig gegriezel in Luigi's Mansion 2 HD. Je kunt nu voor beide games een pre-order plaatsen vanaf je console!
Ja, dinsdag, wat is dat nou voor MAR10 dagquote:Op zondag 10 maart 2024 17:01 schreef JimmyJames het volgende:
Nieuwe GB games op de NSO![]()
[ afbeelding ]
En ondertussen is Mario Land 1 nog steeds niet beschikbaar.. Zouden ze werken aan een remake?
Ik snap het niet. 7 maart is al geweest.quote:
#zininquote:
Andere doelgroep natuurlijk dan die reviewers. Denk dat kinderen het echt wel leuk vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:26 schreef Evangelion het volgende:
Princess Peach: Showtime!
Metacritic (75)
Opencritic (77)
Oeioeioei
nintendoomedquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:26 schreef Evangelion het volgende:
Princess Peach: Showtime!
Metacritic (75)
Opencritic (77)
Oeioeioei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Evangelion op 23-03-2024 10:25:48 ]
Er is een demo, die zou je kunnen proberen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:02 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand Princess Peach al echt gespeeld? Mijn dochters vallen wel in de doelgroep. Disney’s Illusion Island hebben ze bijna uitgespeeld (denk ik?) en de verjaardag komt er weer aan…
Heb hem gister ontvangen en vandaag even gespeeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:02 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand Princess Peach al echt gespeeld? Mijn dochters vallen wel in de doelgroep. Disney’s Illusion Island hebben ze bijna uitgespeeld (denk ik?) en de verjaardag komt er weer aan…
Ben ik ook benieuwd naar, maar lijkt op een laag pitje te zitten jammergenoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef JimmyJames het volgende:
Over JRPGS gesproken, het is een al tijd stil rondom Suikoden 1+2 remakes. Zouden die nog dit jaar uitkomen?
Cool, dat ziet er als een verbetering uit.quote:
Ik ga hem spelen op de xbox als die beschikbaar komt. Ik heb de voorganger van dit spel ook al uitgespeeldquote:Op maandag 25 maart 2024 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, maar lijkt op een laag pitje te zitten jammergenoeg.
Previews van Eiyuden Chronicle : hunderd heroes, van een paar mensen die achter Suikoden I & II zaten, zijn welveel belovend though.
Ik heb zo weinig tijd om te gamen tegenwoordig dat ik afgezien van de switch eigenlijk geen enkele current gen in huis heb.quote:Op maandag 1 april 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga hem spelen op de xbox als die beschikbaar komt. Ik heb de voorganger van dit spel ook al uitgespeeld
Niet zozeer teveel als wel de verkeerde. DKC is een must en zo bovenaan je lijstje moeten staan.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:01 schreef JimmyJames het volgende:
Ik koop echt te veel games. Net nog Smash en Mario 3D world gehaald. Ik moet eigenlijk ook nog DKC kopen. En Dave the Diver lijkt mij ook mooi om te hebben (die zou ook fysiek moeten uitkomen in Europa op 30 Mei, maar nog geen listing gezien).
Die komt er ook binnenkort aanquote:Op woensdag 3 april 2024 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zozeer teveel als wel de verkeerde. DKC is een must en zo bovenaan je lijstje moeten staan.
23-4 komt ie op gamepass.quote:Op maandag 1 april 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga hem spelen op de xbox als die beschikbaar komt. Ik heb de voorganger van dit spel ook al uitgespeeld
Ik geloof er niets van.quote:
Ik kan het niet helemaal thuisbrengen maar het lijkt ergens op...quote:
als je de artstyle bedoelt, het heeft wel heel veel weg van links awakening.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helemaal thuisbrengen maar het lijkt ergens op...
Ik hou zelf meer van 2D, dus heb meer met Wonder.quote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef JimmyJames het volgende:
Super Mario 3D World + Bowser's Fury speelt wel erg lekker weg. Ik vind hem leuker dan Mario Wonder tot nu toe. Ook dankzij de vele referenties naar Super Mario Bros 3.
Ik vond 3D World ook echt geweldig, zaten hele leuke en goede dingen inquote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef JimmyJames het volgende:
Super Mario 3D World + Bowser's Fury speelt wel erg lekker weg. Ik vind hem leuker dan Mario Wonder tot nu toe. Ook dankzij de vele referenties naar Super Mario Bros 3.
3D world is erg goed ja maar mijng god wat een difficulty spikes in die game.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:22 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik vond 3D World ook echt geweldig, zaten hele leuke en goede dingen in
Ben benieuwd... Tot nu toe heel makkelijk (ik ben bezig met de ijswereld (de derde)).quote:Op woensdag 10 april 2024 22:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
3D world is erg goed ja maar mijng god wat een difficulty spikes in die game.
Don't do this to mequote:
SILKSONG SHADOWDROP JONGENquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:26 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wow vet een indieworld! *said nobody ever*
Vette shitquote:
WOESTquote:Op woensdag 17 april 2024 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor niks al m'n afspraken afgezegd voor vanavond
De marketing ligt bij Microsoft. Dus tja. Was gewoon een beetje dom van je.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor niks al m'n afspraken afgezegd voor vanavond
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De marketing ligt bij Microsoft. Dus tja. Was gewoon een beetje dom van je.
Dacht dat er 1000 Game Boy en 900 Game Boy Color games zijn uitgebrachtquote:Op zondag 21 april 2024 13:01 schreef JimmyJames het volgende:
En nog zoveel GB games die ontbreken op de Nintendo Switch Online
En de NSO teller staat op 20 ofzo?quote:Op zondag 21 april 2024 13:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Dacht dat er 1000 Game Boy en 900 Game Boy Color games zijn uitgebracht
Vreemd is het wel. Maar wel een top game met een leuke soundtrack.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:03 schreef Aether het volgende:
Een LP van een soundtrack van een Nintendo64 game bijna 30 jaar later
[ x ]
Ik heb de LP van Comix Zone hier liggen en die game komt uit 1995.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:03 schreef Aether het volgende:
Een LP van een soundtrack van een Nintendo64 game bijna 30 jaar later
[ x ]
🙋🏻♂️quote:Op woensdag 24 april 2024 17:01 schreef Zoon_John het volgende:
Gaat iemand de paper mario halen, (GameCube remaster)? Die komt in mei uit geloof ik.
Ja, ik.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:01 schreef Zoon_John het volgende:
Gaat iemand de paper mario halen, (GameCube remaster)? Die komt in mei uit geloof ik.
Jammer dat het niet co op is, konden we samen. Spelen. Denk dat ik hem toch ook maar ga kopen.quote:
uh.. ja wat vreselijk jammer!quote:Op woensdag 24 april 2024 17:35 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jammer dat het niet co op is, konden we samen. Spelen.
Is wel balen.quote:
Jaquote:Op woensdag 24 april 2024 17:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is wel balen.Misschien dat binnenkort een leuke Mario game uitkomt die we samen kunnen doen. Lijkt me leuk.
Same. Balen he. Anders konden we samen spelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik ben heel druk de komende tijd, maar wie weet!
Nieuwe N64-games is altijdquote:
Het zijn best wel kutgames eigenlijkquote:Op woensdag 24 april 2024 18:20 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nieuwe N64-games is altijd![]()
Had Snowboard Kids ook wel leuk gevonden.
Ik heb een hori splitpad.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand hier een Nitro Deck? If so, wat vind je ervan?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mezelf dit ga trakteren van mn vakantiegeld.
Die heb ik ook, maar ik ben daarbij soms een beetje bang dat ik ze eraf breekquote:Op woensdag 1 mei 2024 12:54 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Ik heb een hori splitpad.
Dat lijkt me veel fijner.
Bowser is een uur of vier. En in theorie is de postgame een level van een paar minutenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een erg lange treinreis voor de boeg morgen (bijna 6 uur). Ik ben benieuwd hoe lang mijn Lite het volhoudt. Ik ga proberen de post-game van Super Mario 3D World en bowser's fury uit te spelen.
Vliegtuigstand aan en helderheid op laag en je komt een heel eind.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een erg lange treinreis voor de boeg morgen (bijna 6 uur). Ik ben benieuwd hoe lang mijn Lite het volhoudt. Ik ga proberen de post-game van Super Mario 3D World en bowser's fury uit te spelen.
Mjah, leuk als je m nog niet gespeeld hebt. Maar net als alle andere Nintendo games van afgelopen drie jaar weer een remake/port/remaster...quote:
Tears was ook kutquote:Op zondag 5 mei 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
Je hoopt gewoon dat de nieuwe console uitkomt dit jaar. Wat een ellende de afgelopen jaren buiten Tears.
Heb je al een hoverbike gebouwdquote:
Tears zou beter zijn geweest een jaar na BotW of een Switch 2 launch game.quote:
Die waren prima, maar het bouwen is zo stom.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tears zou beter zijn geweest een jaar na BotW of een Switch 2 launch game.
Vorig jaar kwam het over als iets wat qua performance en graphics totaal niet klopte(n).
Klopt ja. De batterijduur is best ok van de Lite.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vliegtuigstand aan en helderheid op laag en je komt een heel eind.
Same.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:30 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Klopt ja. De batterijduur is best ok van de Lite.
Super Mario World 3D dus uitgespeeld. Bowser's Fury vond ik uiteindelijk iets minder geslaagd dan het hoofdspel.
quote:Op zondag 5 mei 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
Je hoopt gewoon dat de nieuwe console uitkomt dit jaar. Wat een ellende de afgelopen jaren buiten Tears.
Filmpje van een tweet.quote:
Maar het is niet de Switch 2 confirmation. Het is de confirmation van een opvolger. Good Vibes Gaming laat hier de bal vallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steun mijn goede vrienden van Good Vibes Gaming
Zolang de naam nog niet bekend is wordt deze in de volksmond Switch 2 genoemd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar het is niet de Switch 2 confirmation. Het is de confirmation van een opvolger. Good Vibes Gaming laat hier de bal vallen.
Wel benieuwd wat de deluxe set kost.quote:
Ik meen dat ik ergens 59 zag.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:14 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat de deluxe set kost.
Plaatje dutniequote:Op donderdag 9 mei 2024 15:53 schreef Aether het volgende:
Japanese pakket is een stuk beter
[ afbeelding ]
Ja die vind ik dan wel cool. Maar het is wel wederom een verzameling ouwe meuk. Beetje klaar mee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:53 schreef Aether het volgende:
Japanese pakket is een stuk beter
[ afbeelding ]
sws is de switch grafisch wel wat kut.. Zeker als je ze gaat vergelijken met huidige handhelds. Het is echt tijd voor de volgende gen bij nintendoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef DKUp het volgende:
Heel slecht wat ik ga zeggen, maar BOTW/TOTK Definitive Edition voor de Switch-opvolger met 4K etc. zeg ik geen nee tegen![]()
De huidige versies zijn wel halfbakken grafisch en performance
Next gen Pokmon in PS4 graphics is al een enorme verbeteringquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sws is de switch grafisch wel wat kut.. Zeker als je ze gaat vergelijken met huidige handhelds. Het is echt tijd voor de volgende gen bij nintendo
zodat de wereld ook levend aan voelt ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Next gen Pokmon in PS4 graphics is al een enorme verbetering![]()
Heb wel zin in een nieuwe goede Pokmonquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zodat de wereld ook levend aan voelt ofzo
Grootste teleurstelling van 2023quote:
BOTW is de beste Zelda ooit. Dit gaat over TOTK.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet er mensen zijn die BOTW niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben.
Ja, hier sta ik flink voor aap.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BOTW is de beste Zelda ooit. Dit gaat over TOTK.
Typisch een post van iemand die stoer wil doen over intelligentie en dan zelf games door elkaar haalt.
Zeker als diegene zelf BOTW niet waardeert.
BoTW staat in mijn top10. Tears of the Kingdom kon ik niet inkomen, ik vond dat bouwen maar knullig gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet er mensen zijn die BOTW niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben.
Als ze het doen graag Gen 1 t/m 3 of 4. Een enkele regio ben ik wel zat.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:34 schreef Evangelion het volgende:
Wel weer tijd voor een nieuwe gen 1 remake
BOTW is meer een tech demo vergeleken bij TOTK.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BOTW is de beste Zelda ooit. Dit gaat over TOTK.
Typisch een post van iemand die stoer wil doen over intelligentie en dan zelf games door elkaar haalt.
Zeker als diegene zelf BOTW niet waardeert.
Ik had m’n Switch alleen nog voor de WW remaster en Golden Sun maar die kwamen maar niet dus het apparaat verkocht. Weekje later kwam Golden Sun op GBA emu. :’)quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik verwacht nog wel een Zelda op de Switch eerlijk gezegd. Wellicht WW of n van de GBC Zeldas.
Ik zit te wachten tot ze 2 announcen en mensen de switch goedkoper weg willen doenquote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik verwacht nog wel een Zelda op de Switch eerlijk gezegd. Wellicht WW of n van de GBC Zeldas.
Zo een hdmi ding had ik nodig!quote:
4quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
Speel nu Street of Rage 3. Heerlijk spel. Misschien daarna de Turtles van dezelfde makers weer oppakken (al vlug uitgespeeld op de Game Pass).
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
Speel nu Street of Rage 3. Heerlijk spel. Misschien daarna de Turtles van dezelfde makers weer oppakken (al vlug uitgespeeld op de Game Pass).
quote:
Ik speel vier jaar na release nog steeds regelmatig SoR4 op de Series X, co-op in survival mode of arcade story mode. Er bestaat geen betere beat 'em up. Ze zouden DotEmu/LizardCube Super Double Dragon van de SNES een zelfde behandeling moeten laten geven.quote:
Zit zeker in de DLC?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik speel vier jaar na release nog steeds regelmatig SoR4 op de Series X, co-op in survival mode of arcade story mode. Er bestaat geen betere beat 'em up. Ze zouden DotEmu/LizardCube Super Double Dragon van de SNES een zelfde behandeling moeten laten geven.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik speel vier jaar na release nog steeds regelmatig SoR4 op de Series X, co-op in survival mode of arcade story mode. Er bestaat geen betere beat 'em up. Ze zouden DotEmu/LizardCube Super Double Dragon van de SNES een zelfde behandeling moeten laten geven.
Ik ben nog altijd niet klaar met de eerste Picross op Switchquote:
In theorie zou je het op zijn account kunnen kopen en dan straks downloaden op de nieuwe switch met zijn zelfde account.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:22 schreef Armani XL het volgende:
Vraagje voor de kenners.
Ik heb een Switch en daarop staan meerdere profielen van zowel mezelf als mijn kinderen en partner. Mijn eigen account is het hoofdaccount.
Nu krijgt mijn zoontje een nieuwe Switch voor zijn verjaardag. Hij speelt heel graag Minecraft en die wilde ik dan ook digitaal kopen voor hem. Als ik naar de Store ga op mijn Switch maar onder zijn profiel en ik schaf Minecraft aan, komt deze dan ook (automatisch) straks op zijn eigen Switch te staan of moet de aanschaf echt via zijn eigen Switch?
Ik heb ze allemaal gekocht…quote:
Vind m ook niet zo heel goedquote:
Het gaat uitstekend. Niet mijn haat tegenover TOTK omdraaienquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:57 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik vind je vrij negatief overkomen de laatste tijd, gaat het wel goed met je?
Haat nog welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend. Niet mijn haat tegenover TOTK omdraaien
Dit betreffende filmpje is gewoon stom en niet eens op de beat van MJ.
Gaat het met jou ook wel goed? Aangezien je username dus gebaseerd is op een slechte tot matige game?quote:Op zondag 26 mei 2024 07:37 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Haat nog wel![]()
Fijn dat het goed met je gaat.
De fuck is er met die kerel zijn gezicht gebeurd?quote:
Da's voor de videoclip (make-up)quote:Op zondag 26 mei 2024 12:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De fuck is er met die kerel zijn gezicht gebeurd?
Briljante game in mij ogen, met zeker zn zwakke puntjes, maar nog steeds een dikke 9.5.quote:Op zondag 26 mei 2024 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat het met jou ook wel goed? Aangezien je username dus gebaseerd is op een slechte tot matige game?
Day onequote:
Nog niet overtuigd voor 300 euro. Had liever n design gehad, nu betaal je voor blokjes die je niet gebruikt.quote:
Dan bouw je toch elk half jaar het andere designquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet overtuigd voor 300 euro. Had liever n design gehad, nu betaal je voor blokjes die je niet gebruikt.
Hoezo doet deze schele koos alsof dit nieuws is? Deze discussie hebben we in 2004 al gevoerd.quote:
Klopt, remake van de NES he. Toen waren games kort.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:39 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben metroid zero mission aan het spelen. Je unlockt de abilities van Samus wel bizar snel. Zal wel uit te spelen zijn in 4-5 uur.
Die 2 zijn uitzonderingen, geen regel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarnaast, hoe lang geleden is Metroid Prime 4 aangekondigd? Breath of the Wild duurde een eeuwigheid.
En destijds zat er niet eens een map in de game en moest je saven met codes, lees ik nuquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, remake van de NES he. Toen waren games kort.
Bahquote:
Bij Octo 2 heb ik Galdera nog niet kunnen verslaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar heeft Octopath een update gehad met wat extra gevechten @:notorious_roy waaronder een gevecht tegen de 'originele' cast van Octopath 1.
(Dit even ter info, misschien dat ik dit wel weer aangrijp om een nieuwe file te starten ergens later dit jaar)
Dat is ook n van de moeilijkste eindbazen in een RPG ooit wmb (ik neem even aan dat Galdera de echte eindbaas is, ik ben de namen even kwijt)quote:Op zondag 16 juni 2024 14:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij Octo 2 heb ik Galdera nog niet kunnen verslaan.
Zeker. Die ook in deel 1 zat.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook n van de moeilijkste eindbazen in een RPG ooit wmb (ik neem even aan dat Galdera de echte eindbaas is, ik ben de namen even kwijt)
Geen datum toch?quote:
Ik tag je potver net in het andere topic.quote:
Ik heb tags met de tekst 'xenoblade' geblokkeerd.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik tag je potver net in het andere topic.
Ik hoor al maanden geruchten over Zelda remakes, dus die kunnen beter waar zijnquote:
Port van een rereleasequote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:12 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Donkey Kong!
edit: geen nieuwe helaas.
Waarschijnlijk verkopen ze goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:15 schreef timmmmm het volgende:
Zou Nintendo niet begrijpen hoe intens moe we worden van alle remakes
Nou ja genoeg om het te rechtvaardigen niks opnieuw te bedenken, maar je gaat mij niet wijsmaken dat een nieuwe Dragon Quest minder goed verkoopt dan zo'n remakequote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkopen ze goed.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik zat toevallig vandaag nog te bedenken hoe slecht ze Donkey Kong eigenlijk behandelen bij Nintendo. Mario krijgt nog wel eens wat nieuws, maar sinds de 64 hebben we alleen nog maar nog meer platformers gekregen om country uit te melken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |