Ik heb een hori splitpad.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand hier een Nitro Deck? If so, wat vind je ervan?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mezelf dit ga trakteren van mn vakantiegeld.
Die heb ik ook, maar ik ben daarbij soms een beetje bang dat ik ze eraf breekquote:Op woensdag 1 mei 2024 12:54 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Ik heb een hori splitpad.
Dat lijkt me veel fijner.
Bowser is een uur of vier. En in theorie is de postgame een level van een paar minutenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een erg lange treinreis voor de boeg morgen (bijna 6 uur). Ik ben benieuwd hoe lang mijn Lite het volhoudt. Ik ga proberen de post-game van Super Mario 3D World en bowser's fury uit te spelen.
Vliegtuigstand aan en helderheid op laag en je komt een heel eind.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een erg lange treinreis voor de boeg morgen (bijna 6 uur). Ik ben benieuwd hoe lang mijn Lite het volhoudt. Ik ga proberen de post-game van Super Mario 3D World en bowser's fury uit te spelen.
Mjah, leuk als je m nog niet gespeeld hebt. Maar net als alle andere Nintendo games van afgelopen drie jaar weer een remake/port/remaster...quote:
Tears was ook kutquote:Op zondag 5 mei 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
Je hoopt gewoon dat de nieuwe console uitkomt dit jaar. Wat een ellende de afgelopen jaren buiten Tears.
Heb je al een hoverbike gebouwdquote:
Tears zou beter zijn geweest een jaar na BotW of een Switch 2 launch game.quote:
Die waren prima, maar het bouwen is zo stom.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tears zou beter zijn geweest een jaar na BotW of een Switch 2 launch game.
Vorig jaar kwam het over als iets wat qua performance en graphics totaal niet klopte(n).
Klopt ja. De batterijduur is best ok van de Lite.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vliegtuigstand aan en helderheid op laag en je komt een heel eind.
Same.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:30 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Klopt ja. De batterijduur is best ok van de Lite.
Super Mario World 3D dus uitgespeeld. Bowser's Fury vond ik uiteindelijk iets minder geslaagd dan het hoofdspel.
quote:Op zondag 5 mei 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
Je hoopt gewoon dat de nieuwe console uitkomt dit jaar. Wat een ellende de afgelopen jaren buiten Tears.
Filmpje van een tweet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |