als je de artstyle bedoelt, het heeft wel heel veel weg van links awakening.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helemaal thuisbrengen maar het lijkt ergens op...
Ik hou zelf meer van 2D, dus heb meer met Wonder.quote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef JimmyJames het volgende:
Super Mario 3D World + Bowser's Fury speelt wel erg lekker weg. Ik vind hem leuker dan Mario Wonder tot nu toe. Ook dankzij de vele referenties naar Super Mario Bros 3.
Ik vond 3D World ook echt geweldig, zaten hele leuke en goede dingen inquote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef JimmyJames het volgende:
Super Mario 3D World + Bowser's Fury speelt wel erg lekker weg. Ik vind hem leuker dan Mario Wonder tot nu toe. Ook dankzij de vele referenties naar Super Mario Bros 3.
3D world is erg goed ja maar mijng god wat een difficulty spikes in die game.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:22 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik vond 3D World ook echt geweldig, zaten hele leuke en goede dingen in
Ben benieuwd... Tot nu toe heel makkelijk (ik ben bezig met de ijswereld (de derde)).quote:Op woensdag 10 april 2024 22:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
3D world is erg goed ja maar mijng god wat een difficulty spikes in die game.
Don't do this to mequote:
SILKSONG SHADOWDROP JONGENquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:26 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wow vet een indieworld! *said nobody ever*
Vette shitquote:
WOESTquote:Op woensdag 17 april 2024 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor niks al m'n afspraken afgezegd voor vanavond
De marketing ligt bij Microsoft. Dus tja. Was gewoon een beetje dom van je.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor niks al m'n afspraken afgezegd voor vanavond
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De marketing ligt bij Microsoft. Dus tja. Was gewoon een beetje dom van je.
Dacht dat er 1000 Game Boy en 900 Game Boy Color games zijn uitgebrachtquote:Op zondag 21 april 2024 13:01 schreef JimmyJames het volgende:
En nog zoveel GB games die ontbreken op de Nintendo Switch Online
En de NSO teller staat op 20 ofzo?quote:Op zondag 21 april 2024 13:22 schreef Aether het volgende:
[..]
Dacht dat er 1000 Game Boy en 900 Game Boy Color games zijn uitgebracht
Vreemd is het wel. Maar wel een top game met een leuke soundtrack.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:03 schreef Aether het volgende:
Een LP van een soundtrack van een Nintendo64 game bijna 30 jaar later
[ x ]
Ik heb de LP van Comix Zone hier liggen en die game komt uit 1995.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:03 schreef Aether het volgende:
Een LP van een soundtrack van een Nintendo64 game bijna 30 jaar later
[ x ]
🙋🏻♂️quote:Op woensdag 24 april 2024 17:01 schreef Zoon_John het volgende:
Gaat iemand de paper mario halen, (GameCube remaster)? Die komt in mei uit geloof ik.
Ja, ik.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:01 schreef Zoon_John het volgende:
Gaat iemand de paper mario halen, (GameCube remaster)? Die komt in mei uit geloof ik.
Jammer dat het niet co op is, konden we samen. Spelen. Denk dat ik hem toch ook maar ga kopen.quote:
uh.. ja wat vreselijk jammer!quote:Op woensdag 24 april 2024 17:35 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jammer dat het niet co op is, konden we samen. Spelen.
Is wel balen.quote:
Jaquote:Op woensdag 24 april 2024 17:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is wel balen.Misschien dat binnenkort een leuke Mario game uitkomt die we samen kunnen doen. Lijkt me leuk.
Same. Balen he. Anders konden we samen spelen.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Ik ben heel druk de komende tijd, maar wie weet!
Nieuwe N64-games is altijdquote:
Het zijn best wel kutgames eigenlijkquote:Op woensdag 24 april 2024 18:20 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nieuwe N64-games is altijd![]()
Had Snowboard Kids ook wel leuk gevonden.
Ik heb een hori splitpad.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand hier een Nitro Deck? If so, wat vind je ervan?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik mezelf dit ga trakteren van mn vakantiegeld.
Die heb ik ook, maar ik ben daarbij soms een beetje bang dat ik ze eraf breekquote:Op woensdag 1 mei 2024 12:54 schreef Kijkvooruit het volgende:
[..]
Ik heb een hori splitpad.
Dat lijkt me veel fijner.
Bowser is een uur of vier. En in theorie is de postgame een level van een paar minutenquote:Op donderdag 2 mei 2024 20:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een erg lange treinreis voor de boeg morgen (bijna 6 uur). Ik ben benieuwd hoe lang mijn Lite het volhoudt. Ik ga proberen de post-game van Super Mario 3D World en bowser's fury uit te spelen.
Vliegtuigstand aan en helderheid op laag en je komt een heel eind.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb een erg lange treinreis voor de boeg morgen (bijna 6 uur). Ik ben benieuwd hoe lang mijn Lite het volhoudt. Ik ga proberen de post-game van Super Mario 3D World en bowser's fury uit te spelen.
Mjah, leuk als je m nog niet gespeeld hebt. Maar net als alle andere Nintendo games van afgelopen drie jaar weer een remake/port/remaster...quote:
Tears was ook kutquote:Op zondag 5 mei 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
Je hoopt gewoon dat de nieuwe console uitkomt dit jaar. Wat een ellende de afgelopen jaren buiten Tears.
Heb je al een hoverbike gebouwdquote:
Tears zou beter zijn geweest een jaar na BotW of een Switch 2 launch game.quote:
Die waren prima, maar het bouwen is zo stom.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tears zou beter zijn geweest een jaar na BotW of een Switch 2 launch game.
Vorig jaar kwam het over als iets wat qua performance en graphics totaal niet klopte(n).
Klopt ja. De batterijduur is best ok van de Lite.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 14:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vliegtuigstand aan en helderheid op laag en je komt een heel eind.
Same.quote:Op maandag 6 mei 2024 20:30 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Klopt ja. De batterijduur is best ok van de Lite.
Super Mario World 3D dus uitgespeeld. Bowser's Fury vond ik uiteindelijk iets minder geslaagd dan het hoofdspel.
quote:Op zondag 5 mei 2024 20:13 schreef DKUp het volgende:
Je hoopt gewoon dat de nieuwe console uitkomt dit jaar. Wat een ellende de afgelopen jaren buiten Tears.
Filmpje van een tweet.quote:
Maar het is niet de Switch 2 confirmation. Het is de confirmation van een opvolger. Good Vibes Gaming laat hier de bal vallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik steun mijn goede vrienden van Good Vibes Gaming
Zolang de naam nog niet bekend is wordt deze in de volksmond Switch 2 genoemd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar het is niet de Switch 2 confirmation. Het is de confirmation van een opvolger. Good Vibes Gaming laat hier de bal vallen.
Wel benieuwd wat de deluxe set kost.quote:
Ik meen dat ik ergens 59¤ zag.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:14 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat de deluxe set kost.
Plaatje dutniequote:Op donderdag 9 mei 2024 15:53 schreef Aether het volgende:
Japanese pakket is een stuk beter
[ afbeelding ]
Ja die vind ik dan wel cool. Maar het is wel wederom een verzameling ouwe meuk. Beetje klaar mee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:53 schreef Aether het volgende:
Japanese pakket is een stuk beter
[ afbeelding ]
sws is de switch grafisch wel wat kut.. Zeker als je ze gaat vergelijken met huidige handhelds. Het is echt tijd voor de volgende gen bij nintendoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef DKUp het volgende:
Heel slecht wat ik ga zeggen, maar BOTW/TOTK Definitive Edition voor de Switch-opvolger met 4K etc. zeg ik geen nee tegen![]()
De huidige versies zijn wel halfbakken grafisch en performance
Next gen Pokémon in PS4 graphics is al een enorme verbeteringquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
sws is de switch grafisch wel wat kut.. Zeker als je ze gaat vergelijken met huidige handhelds. Het is echt tijd voor de volgende gen bij nintendo
zodat de wereld ook levend aan voelt ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Next gen Pokémon in PS4 graphics is al een enorme verbetering![]()
Heb wel zin in een nieuwe goede Pokémonquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zodat de wereld ook levend aan voelt ofzo
Grootste teleurstelling van 2023quote:
BOTW is de beste Zelda ooit. Dit gaat over TOTK.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet er mensen zijn die BOTW niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |