quote:Doe het papieren avontuur op 23 mei nog eens dunnetjes over in Paper Mario: The Thousand-Year Door en stort je op 27 juni in geestig gegriezel in Luigi's Mansion 2 HD. Je kunt nu voor beide games een pre-order plaatsen vanaf je console!
Ja, dinsdag, wat is dat nou voor MAR10 dagquote:Op zondag 10 maart 2024 17:01 schreef JimmyJames het volgende:
Nieuwe GB games op de NSO![]()
[ afbeelding ]
En ondertussen is Mario Land 1 nog steeds niet beschikbaar.. Zouden ze werken aan een remake?
Ik snap het niet. 7 maart is al geweest.quote:
#zininquote:
Andere doelgroep natuurlijk dan die reviewers. Denk dat kinderen het echt wel leuk vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:26 schreef Evangelion het volgende:
Princess Peach: Showtime!
Metacritic (75)
Opencritic (77)
Oeioeioei
nintendoomedquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:26 schreef Evangelion het volgende:
Princess Peach: Showtime!
Metacritic (75)
Opencritic (77)
Oeioeioei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Evangelion op 23-03-2024 10:25:48 ]
Er is een demo, die zou je kunnen proberen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:02 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand Princess Peach al echt gespeeld? Mijn dochters vallen wel in de doelgroep. Disney’s Illusion Island hebben ze bijna uitgespeeld (denk ik?) en de verjaardag komt er weer aan…
Heb hem gister ontvangen en vandaag even gespeeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:02 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand Princess Peach al echt gespeeld? Mijn dochters vallen wel in de doelgroep. Disney’s Illusion Island hebben ze bijna uitgespeeld (denk ik?) en de verjaardag komt er weer aan…
Ben ik ook benieuwd naar, maar lijkt op een laag pitje te zitten jammergenoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef JimmyJames het volgende:
Over JRPGS gesproken, het is een al tijd stil rondom Suikoden 1+2 remakes. Zouden die nog dit jaar uitkomen?
Cool, dat ziet er als een verbetering uit.quote:
Ik ga hem spelen op de xbox als die beschikbaar komt. Ik heb de voorganger van dit spel ook al uitgespeeldquote:Op maandag 25 maart 2024 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, maar lijkt op een laag pitje te zitten jammergenoeg.
Previews van Eiyuden Chronicle : hunderd heroes, van een paar mensen die achter Suikoden I & II zaten, zijn welveel belovend though.
Ik heb zo weinig tijd om te gamen tegenwoordig dat ik afgezien van de switch eigenlijk geen enkele current gen in huis heb.quote:Op maandag 1 april 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga hem spelen op de xbox als die beschikbaar komt. Ik heb de voorganger van dit spel ook al uitgespeeld
Niet zozeer teveel als wel de verkeerde. DKC is een must en zo bovenaan je lijstje moeten staan.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:01 schreef JimmyJames het volgende:
Ik koop echt te veel games. Net nog Smash en Mario 3D world gehaald. Ik moet eigenlijk ook nog DKC kopen. En Dave the Diver lijkt mij ook mooi om te hebben (die zou ook fysiek moeten uitkomen in Europa op 30 Mei, maar nog geen listing gezien).
Die komt er ook binnenkort aanquote:Op woensdag 3 april 2024 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zozeer teveel als wel de verkeerde. DKC is een must en zo bovenaan je lijstje moeten staan.
23-4 komt ie op gamepass.quote:Op maandag 1 april 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga hem spelen op de xbox als die beschikbaar komt. Ik heb de voorganger van dit spel ook al uitgespeeld
Ik geloof er niets van.quote:
Ik kan het niet helemaal thuisbrengen maar het lijkt ergens op...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |