SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote release voor Nintendo Switch is Sea of Stars
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rumor: Switch 2 Reportedly Delayed to 2025quote:Op maandag 19 februari 2024 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er eigenlijk inmiddels wel een klein beetje aan toe dat de Switch 2 wordt onthuld.
@:nintendo lees je mee?
12 games in 36 jaarquote:Op maandag 19 februari 2024 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze poepen die Ys games ook aan de lopende band uit he
Dat valt dan eigenlijk wel meequote:
Veel rereleases door verschillende uitgevers.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat valt dan eigenlijk wel mee
Voor dit jaar maar een andere hobby gaan zoeken danquote:Op maandag 19 februari 2024 14:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Rumor: Switch 2 Reportedly Delayed to 2025
https://www.neogaf.com/th(...)yed-to-2025.1667336/
Oh ja, daar wacht ik ook al eeuwen op. Net als Dragon Quest XII die aangekondigd is maar nooit meer genoemd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:28 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest III HD-2D ALSTUBLIEFT.
Misschien wel de beste soundtrack van de hele serie n prequel van DQ I en II dus misschien volgen die remakes daarna wel.![]()
Beide aankomende mei 3 jaar geleden aangekondigd. Voelt veel langer ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, daar wacht ik ook al eeuwen op. Net als Dragon Quest XII die aangekondigd is maar nooit meer genoemd.
Naja, Switch 2, let's goooo!
Prime is ook zeker niet makkelijk. Toen ik m op de GameCube speelde raakte ik altijd de weg kwijt, ondanks de mapquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:04 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben best wel een noob in Metroid prime. Ik speel hem voor de eerste keer. Ik vind het best lastig die zeldzame savepunten.
true, tales dot 19 in 29 jaar atelier doet er 24 in 27quote:Op maandag 19 februari 2024 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat valt dan eigenlijk wel mee
Ja dat horen we al sinds de releasequote:
Mother3 2DHD zal wel vet zijn though.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dat horen we al sinds de releaseMaar de fanvertaling is goed, en gemakkelijk te spelen. Mensen moeten het gewoon laten rusten.
Neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:50 schreef Friday12 het volgende:
Zit er continuteit in de Fire Emblem games?
Arme Milhousequote:
Correct.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:42 schreef Friday12 het volgende:
Fire Emblem Engage aant spelen.. best wel leuk
Tropical Freeze mag naar #1 op je lijstje. Dat is een fantastische gamequote:Op zondag 3 maart 2024 13:24 schreef JimmyJames het volgende:
Hoeveel games hebben jullie op de switch?
Ik zit op bijna 100 denk ik als eshop-games meetel![]()
Enkele klassiekers die ik nog moet kopen:
Donkey Kong Tropical Freeze
Super Mario 3D World + Bowser's Fury
Smash Bros
Bayonetta 3
125 waarvan ongeveer 32 fysieke games.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:24 schreef JimmyJames het volgende:
Hoeveel games hebben jullie op de switch?
Ik zit op bijna 100 denk ik als eshop-games meetel![]()
Enkele klassiekers die ik nog moet kopen:
Donkey Kong Tropical Freeze
Super Mario 3D World + Bowser's Fury
Smash Bros
Bayonetta 3
Behoorlijk non-fysiek/fysiek ratio. Ik zit op 70% fysiek denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:19 schreef Aether het volgende:
[..]
125 waarvan ongeveer 32 fysieke games.
(Waarschijnlijk iets meer omdat sommige games uit meerdere aparte games bestaan, zoals Mario All-Stars).
quote:Doe het papieren avontuur op 23 mei nog eens dunnetjes over in Paper Mario: The Thousand-Year Door en stort je op 27 juni in geestig gegriezel in Luigi's Mansion 2 HD. Je kunt nu voor beide games een pre-order plaatsen vanaf je console!
Ja, dinsdag, wat is dat nou voor MAR10 dagquote:Op zondag 10 maart 2024 17:01 schreef JimmyJames het volgende:
Nieuwe GB games op de NSO![]()
[ afbeelding ]
En ondertussen is Mario Land 1 nog steeds niet beschikbaar.. Zouden ze werken aan een remake?
Ik snap het niet. 7 maart is al geweest.quote:
#zininquote:
Andere doelgroep natuurlijk dan die reviewers. Denk dat kinderen het echt wel leuk vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:26 schreef Evangelion het volgende:
Princess Peach: Showtime!
Metacritic (75)
Opencritic (77)
Oeioeioei
nintendoomedquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:26 schreef Evangelion het volgende:
Princess Peach: Showtime!
Metacritic (75)
Opencritic (77)
Oeioeioei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Evangelion op 23-03-2024 10:25:48 ]
Er is een demo, die zou je kunnen proberen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:02 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand Princess Peach al echt gespeeld? Mijn dochters vallen wel in de doelgroep. Disney’s Illusion Island hebben ze bijna uitgespeeld (denk ik?) en de verjaardag komt er weer aan…
Heb hem gister ontvangen en vandaag even gespeeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:02 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand Princess Peach al echt gespeeld? Mijn dochters vallen wel in de doelgroep. Disney’s Illusion Island hebben ze bijna uitgespeeld (denk ik?) en de verjaardag komt er weer aan…
Ben ik ook benieuwd naar, maar lijkt op een laag pitje te zitten jammergenoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef JimmyJames het volgende:
Over JRPGS gesproken, het is een al tijd stil rondom Suikoden 1+2 remakes. Zouden die nog dit jaar uitkomen?
Cool, dat ziet er als een verbetering uit.quote:
Ik ga hem spelen op de xbox als die beschikbaar komt. Ik heb de voorganger van dit spel ook al uitgespeeldquote:Op maandag 25 maart 2024 17:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, maar lijkt op een laag pitje te zitten jammergenoeg.
Previews van Eiyuden Chronicle : hunderd heroes, van een paar mensen die achter Suikoden I & II zaten, zijn welveel belovend though.
Ik heb zo weinig tijd om te gamen tegenwoordig dat ik afgezien van de switch eigenlijk geen enkele current gen in huis heb.quote:Op maandag 1 april 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga hem spelen op de xbox als die beschikbaar komt. Ik heb de voorganger van dit spel ook al uitgespeeld
Niet zozeer teveel als wel de verkeerde. DKC is een must en zo bovenaan je lijstje moeten staan.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:01 schreef JimmyJames het volgende:
Ik koop echt te veel games. Net nog Smash en Mario 3D world gehaald. Ik moet eigenlijk ook nog DKC kopen. En Dave the Diver lijkt mij ook mooi om te hebben (die zou ook fysiek moeten uitkomen in Europa op 30 Mei, maar nog geen listing gezien).
Die komt er ook binnenkort aanquote:Op woensdag 3 april 2024 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet zozeer teveel als wel de verkeerde. DKC is een must en zo bovenaan je lijstje moeten staan.
23-4 komt ie op gamepass.quote:Op maandag 1 april 2024 18:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga hem spelen op de xbox als die beschikbaar komt. Ik heb de voorganger van dit spel ook al uitgespeeld
Ik geloof er niets van.quote:
Ik kan het niet helemaal thuisbrengen maar het lijkt ergens op...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |