SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote release voor Nintendo Switch is Sea of Stars
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rumor: Switch 2 Reportedly Delayed to 2025quote:Op maandag 19 februari 2024 13:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er eigenlijk inmiddels wel een klein beetje aan toe dat de Switch 2 wordt onthuld.
@:nintendo lees je mee?
12 games in 36 jaarquote:Op maandag 19 februari 2024 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze poepen die Ys games ook aan de lopende band uit he
Dat valt dan eigenlijk wel meequote:
Veel rereleases door verschillende uitgevers.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat valt dan eigenlijk wel mee
Voor dit jaar maar een andere hobby gaan zoeken danquote:Op maandag 19 februari 2024 14:04 schreef Aether het volgende:
[..]
Rumor: Switch 2 Reportedly Delayed to 2025
https://www.neogaf.com/th(...)yed-to-2025.1667336/
Oh ja, daar wacht ik ook al eeuwen op. Net als Dragon Quest XII die aangekondigd is maar nooit meer genoemd.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:28 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest III HD-2D ALSTUBLIEFT.
Misschien wel de beste soundtrack van de hele serie n prequel van DQ I en II dus misschien volgen die remakes daarna wel.![]()
Beide aankomende mei 3 jaar geleden aangekondigd. Voelt veel langer ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, daar wacht ik ook al eeuwen op. Net als Dragon Quest XII die aangekondigd is maar nooit meer genoemd.
Naja, Switch 2, let's goooo!
Prime is ook zeker niet makkelijk. Toen ik m op de GameCube speelde raakte ik altijd de weg kwijt, ondanks de mapquote:Op donderdag 22 februari 2024 09:04 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben best wel een noob in Metroid prime. Ik speel hem voor de eerste keer. Ik vind het best lastig die zeldzame savepunten.
true, tales dot 19 in 29 jaar atelier doet er 24 in 27quote:Op maandag 19 februari 2024 14:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat valt dan eigenlijk wel mee
Ja dat horen we al sinds de releasequote:
Mother3 2DHD zal wel vet zijn though.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja dat horen we al sinds de releaseMaar de fanvertaling is goed, en gemakkelijk te spelen. Mensen moeten het gewoon laten rusten.
Neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:50 schreef Friday12 het volgende:
Zit er continuteit in de Fire Emblem games?
Arme Milhousequote:
Correct.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 16:42 schreef Friday12 het volgende:
Fire Emblem Engage aant spelen.. best wel leuk
Tropical Freeze mag naar #1 op je lijstje. Dat is een fantastische gamequote:Op zondag 3 maart 2024 13:24 schreef JimmyJames het volgende:
Hoeveel games hebben jullie op de switch?
Ik zit op bijna 100 denk ik als eshop-games meetel![]()
Enkele klassiekers die ik nog moet kopen:
Donkey Kong Tropical Freeze
Super Mario 3D World + Bowser's Fury
Smash Bros
Bayonetta 3
125 waarvan ongeveer 32 fysieke games.quote:Op zondag 3 maart 2024 13:24 schreef JimmyJames het volgende:
Hoeveel games hebben jullie op de switch?
Ik zit op bijna 100 denk ik als eshop-games meetel![]()
Enkele klassiekers die ik nog moet kopen:
Donkey Kong Tropical Freeze
Super Mario 3D World + Bowser's Fury
Smash Bros
Bayonetta 3
Behoorlijk non-fysiek/fysiek ratio. Ik zit op 70% fysiek denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 14:19 schreef Aether het volgende:
[..]
125 waarvan ongeveer 32 fysieke games.
(Waarschijnlijk iets meer omdat sommige games uit meerdere aparte games bestaan, zoals Mario All-Stars).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |