als je de artstyle bedoelt, het heeft wel heel veel weg van links awakening.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helemaal thuisbrengen maar het lijkt ergens op...
Ik hou zelf meer van 2D, dus heb meer met Wonder.quote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef JimmyJames het volgende:
Super Mario 3D World + Bowser's Fury speelt wel erg lekker weg. Ik vind hem leuker dan Mario Wonder tot nu toe. Ook dankzij de vele referenties naar Super Mario Bros 3.
Ik vond 3D World ook echt geweldig, zaten hele leuke en goede dingen inquote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef JimmyJames het volgende:
Super Mario 3D World + Bowser's Fury speelt wel erg lekker weg. Ik vind hem leuker dan Mario Wonder tot nu toe. Ook dankzij de vele referenties naar Super Mario Bros 3.
3D world is erg goed ja maar mijng god wat een difficulty spikes in die game.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:22 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik vond 3D World ook echt geweldig, zaten hele leuke en goede dingen in
Ben benieuwd... Tot nu toe heel makkelijk (ik ben bezig met de ijswereld (de derde)).quote:Op woensdag 10 april 2024 22:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
3D world is erg goed ja maar mijng god wat een difficulty spikes in die game.
Don't do this to mequote:
SILKSONG SHADOWDROP JONGENquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:26 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wow vet een indieworld! *said nobody ever*
Vette shitquote:
WOESTquote:Op woensdag 17 april 2024 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor niks al m'n afspraken afgezegd voor vanavond
De marketing ligt bij Microsoft. Dus tja. Was gewoon een beetje dom van je.quote:Op woensdag 17 april 2024 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb voor niks al m'n afspraken afgezegd voor vanavond
quote:Op woensdag 17 april 2024 17:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De marketing ligt bij Microsoft. Dus tja. Was gewoon een beetje dom van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |