Ja, hier sta ik flink voor aap.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BOTW is de beste Zelda ooit. Dit gaat over TOTK.
Typisch een post van iemand die stoer wil doen over intelligentie en dan zelf games door elkaar haalt.
Zeker als diegene zelf BOTW niet waardeert.
BoTW staat in mijn top10. Tears of the Kingdom kon ik niet inkomen, ik vond dat bouwen maar knullig gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet er mensen zijn die BOTW niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben.
Als ze het doen graag Gen 1 t/m 3 of 4. Een enkele regio ben ik wel zat.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:34 schreef Evangelion het volgende:
Wel weer tijd voor een nieuwe gen 1 remake
BOTW is meer een tech demo vergeleken bij TOTK.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BOTW is de beste Zelda ooit. Dit gaat over TOTK.
Typisch een post van iemand die stoer wil doen over intelligentie en dan zelf games door elkaar haalt.
Zeker als diegene zelf BOTW niet waardeert.
Ik had m’n Switch alleen nog voor de WW remaster en Golden Sun maar die kwamen maar niet dus het apparaat verkocht. Weekje later kwam Golden Sun op GBA emu. :’)quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik verwacht nog wel een Zelda op de Switch eerlijk gezegd. Wellicht WW of één van de GBC Zeldas.
Ik zit te wachten tot ze 2 announcen en mensen de switch goedkoper weg willen doenquote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik verwacht nog wel een Zelda op de Switch eerlijk gezegd. Wellicht WW of één van de GBC Zeldas.
Zo een hdmi ding had ik nodig!quote:
4quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
Speel nu Street of Rage 3. Heerlijk spel. Misschien daarna de Turtles van dezelfde makers weer oppakken (al vlug uitgespeeld op de Game Pass).
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
Speel nu Street of Rage 3. Heerlijk spel. Misschien daarna de Turtles van dezelfde makers weer oppakken (al vlug uitgespeeld op de Game Pass).
quote:
Ik speel vier jaar na release nog steeds regelmatig SoR4 op de Series X, co-op in survival mode of arcade story mode. Er bestaat geen betere beat 'em up. Ze zouden DotEmu/LizardCube Super Double Dragon van de SNES een zelfde behandeling moeten laten geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |