Ja, hier sta ik flink voor aap.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BOTW is de beste Zelda ooit. Dit gaat over TOTK.
Typisch een post van iemand die stoer wil doen over intelligentie en dan zelf games door elkaar haalt.
Zeker als diegene zelf BOTW niet waardeert.
BoTW staat in mijn top10. Tears of the Kingdom kon ik niet inkomen, ik vond dat bouwen maar knullig gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet er mensen zijn die BOTW niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben.
Als ze het doen graag Gen 1 t/m 3 of 4. Een enkele regio ben ik wel zat.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:34 schreef Evangelion het volgende:
Wel weer tijd voor een nieuwe gen 1 remake
BOTW is meer een tech demo vergeleken bij TOTK.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BOTW is de beste Zelda ooit. Dit gaat over TOTK.
Typisch een post van iemand die stoer wil doen over intelligentie en dan zelf games door elkaar haalt.
Zeker als diegene zelf BOTW niet waardeert.
Ik had m’n Switch alleen nog voor de WW remaster en Golden Sun maar die kwamen maar niet dus het apparaat verkocht. Weekje later kwam Golden Sun op GBA emu. :’)quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik verwacht nog wel een Zelda op de Switch eerlijk gezegd. Wellicht WW of één van de GBC Zeldas.
Ik zit te wachten tot ze 2 announcen en mensen de switch goedkoper weg willen doenquote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik verwacht nog wel een Zelda op de Switch eerlijk gezegd. Wellicht WW of één van de GBC Zeldas.
Zo een hdmi ding had ik nodig!quote:
4quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
Speel nu Street of Rage 3. Heerlijk spel. Misschien daarna de Turtles van dezelfde makers weer oppakken (al vlug uitgespeeld op de Game Pass).
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:00 schreef JimmyJames het volgende:
Speel nu Street of Rage 3. Heerlijk spel. Misschien daarna de Turtles van dezelfde makers weer oppakken (al vlug uitgespeeld op de Game Pass).
quote:
Ik speel vier jaar na release nog steeds regelmatig SoR4 op de Series X, co-op in survival mode of arcade story mode. Er bestaat geen betere beat 'em up. Ze zouden DotEmu/LizardCube Super Double Dragon van de SNES een zelfde behandeling moeten laten geven.quote:
Zit zeker in de DLC?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik speel vier jaar na release nog steeds regelmatig SoR4 op de Series X, co-op in survival mode of arcade story mode. Er bestaat geen betere beat 'em up. Ze zouden DotEmu/LizardCube Super Double Dragon van de SNES een zelfde behandeling moeten laten geven.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik speel vier jaar na release nog steeds regelmatig SoR4 op de Series X, co-op in survival mode of arcade story mode. Er bestaat geen betere beat 'em up. Ze zouden DotEmu/LizardCube Super Double Dragon van de SNES een zelfde behandeling moeten laten geven.
Ik ben nog altijd niet klaar met de eerste Picross op Switchquote:
In theorie zou je het op zijn account kunnen kopen en dan straks downloaden op de nieuwe switch met zijn zelfde account.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:22 schreef Armani XL het volgende:
Vraagje voor de kenners.
Ik heb een Switch en daarop staan meerdere profielen van zowel mezelf als mijn kinderen en partner. Mijn eigen account is het hoofdaccount.
Nu krijgt mijn zoontje een nieuwe Switch voor zijn verjaardag. Hij speelt heel graag Minecraft en die wilde ik dan ook digitaal kopen voor hem. Als ik naar de Store ga op mijn Switch maar onder zijn profiel en ik schaf Minecraft aan, komt deze dan ook (automatisch) straks op zijn eigen Switch te staan of moet de aanschaf echt via zijn eigen Switch?
Ik heb ze allemaal gekocht…quote:
Vind m ook niet zo heel goedquote:
Het gaat uitstekend. Niet mijn haat tegenover TOTK omdraaienquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:57 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ik vind je vrij negatief overkomen de laatste tijd, gaat het wel goed met je?
Haat nog welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend. Niet mijn haat tegenover TOTK omdraaien
Dit betreffende filmpje is gewoon stom en niet eens op de beat van MJ.
Gaat het met jou ook wel goed? Aangezien je username dus gebaseerd is op een slechte tot matige game?quote:Op zondag 26 mei 2024 07:37 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Haat nog wel![]()
Fijn dat het goed met je gaat.
De fuck is er met die kerel zijn gezicht gebeurd?quote:
Da's voor de videoclip (make-up)quote:Op zondag 26 mei 2024 12:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De fuck is er met die kerel zijn gezicht gebeurd?
Briljante game in mij ogen, met zeker zn zwakke puntjes, maar nog steeds een dikke 9.5.quote:Op zondag 26 mei 2024 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat het met jou ook wel goed? Aangezien je username dus gebaseerd is op een slechte tot matige game?
Day onequote:
Nog niet overtuigd voor 300 euro. Had liever één design gehad, nu betaal je voor blokjes die je niet gebruikt.quote:
Dan bouw je toch elk half jaar het andere designquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet overtuigd voor 300 euro. Had liever één design gehad, nu betaal je voor blokjes die je niet gebruikt.
Hoezo doet deze schele koos alsof dit nieuws is? Deze discussie hebben we in 2004 al gevoerd.quote:
Klopt, remake van de NES he. Toen waren games kort.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:39 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben metroid zero mission aan het spelen. Je unlockt de abilities van Samus wel bizar snel. Zal wel uit te spelen zijn in 4-5 uur.
Die 2 zijn uitzonderingen, geen regel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarnaast, hoe lang geleden is Metroid Prime 4 aangekondigd? Breath of the Wild duurde een eeuwigheid.
En destijds zat er niet eens een map in de game en moest je saven met codes, lees ik nuquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, remake van de NES he. Toen waren games kort.
Bahquote:
Bij Octo 2 heb ik Galdera nog niet kunnen verslaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar heeft Octopath een update gehad met wat extra gevechten @:notorious_roy waaronder een gevecht tegen de 'originele' cast van Octopath 1.
(Dit even ter info, misschien dat ik dit wel weer aangrijp om een nieuwe file te starten ergens later dit jaar)
Dat is ook één van de moeilijkste eindbazen in een RPG ooit wmb (ik neem even aan dat Galdera de echte eindbaas is, ik ben de namen even kwijt)quote:Op zondag 16 juni 2024 14:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij Octo 2 heb ik Galdera nog niet kunnen verslaan.
Zeker. Die ook in deel 1 zat.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook één van de moeilijkste eindbazen in een RPG ooit wmb (ik neem even aan dat Galdera de echte eindbaas is, ik ben de namen even kwijt)
Geen datum toch?quote:
Ik tag je potver net in het andere topic.quote:
Ik heb tags met de tekst 'xenoblade' geblokkeerd.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik tag je potver net in het andere topic.
Ik hoor al maanden geruchten over Zelda remakes, dus die kunnen beter waar zijnquote:
Port van een rereleasequote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:12 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Donkey Kong!
edit: geen nieuwe helaas.
Waarschijnlijk verkopen ze goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:15 schreef timmmmm het volgende:
Zou Nintendo niet begrijpen hoe intens moe we worden van alle remakes
Nou ja genoeg om het te rechtvaardigen niks opnieuw te bedenken, maar je gaat mij niet wijsmaken dat een nieuwe Dragon Quest minder goed verkoopt dan zo'n remakequote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkopen ze goed.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik zat toevallig vandaag nog te bedenken hoe slecht ze Donkey Kong eigenlijk behandelen bij Nintendo. Mario krijgt nog wel eens wat nieuws, maar sinds de 64 hebben we alleen nog maar nog meer platformers gekregen om country uit te melken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |