Briljante game in mij ogen, met zeker zn zwakke puntjes, maar nog steeds een dikke 9.5.quote:Op zondag 26 mei 2024 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat het met jou ook wel goed? Aangezien je username dus gebaseerd is op een slechte tot matige game?
Day onequote:
Nog niet overtuigd voor 300 euro. Had liever n design gehad, nu betaal je voor blokjes die je niet gebruikt.quote:
Dan bouw je toch elk half jaar het andere designquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet overtuigd voor 300 euro. Had liever n design gehad, nu betaal je voor blokjes die je niet gebruikt.
Hoezo doet deze schele koos alsof dit nieuws is? Deze discussie hebben we in 2004 al gevoerd.quote:
Klopt, remake van de NES he. Toen waren games kort.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:39 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben metroid zero mission aan het spelen. Je unlockt de abilities van Samus wel bizar snel. Zal wel uit te spelen zijn in 4-5 uur.
Die 2 zijn uitzonderingen, geen regel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarnaast, hoe lang geleden is Metroid Prime 4 aangekondigd? Breath of the Wild duurde een eeuwigheid.
En destijds zat er niet eens een map in de game en moest je saven met codes, lees ik nuquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, remake van de NES he. Toen waren games kort.
Bahquote:
Bij Octo 2 heb ik Galdera nog niet kunnen verslaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar heeft Octopath een update gehad met wat extra gevechten @:notorious_roy waaronder een gevecht tegen de 'originele' cast van Octopath 1.
(Dit even ter info, misschien dat ik dit wel weer aangrijp om een nieuwe file te starten ergens later dit jaar)
Dat is ook n van de moeilijkste eindbazen in een RPG ooit wmb (ik neem even aan dat Galdera de echte eindbaas is, ik ben de namen even kwijt)quote:Op zondag 16 juni 2024 14:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij Octo 2 heb ik Galdera nog niet kunnen verslaan.
Zeker. Die ook in deel 1 zat.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ook n van de moeilijkste eindbazen in een RPG ooit wmb (ik neem even aan dat Galdera de echte eindbaas is, ik ben de namen even kwijt)
Geen datum toch?quote:
Ik tag je potver net in het andere topic.quote:
Ik heb tags met de tekst 'xenoblade' geblokkeerd.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik tag je potver net in het andere topic.
Ik hoor al maanden geruchten over Zelda remakes, dus die kunnen beter waar zijnquote:
Port van een rereleasequote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:12 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Donkey Kong!
edit: geen nieuwe helaas.
Waarschijnlijk verkopen ze goed.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:15 schreef timmmmm het volgende:
Zou Nintendo niet begrijpen hoe intens moe we worden van alle remakes
Nou ja genoeg om het te rechtvaardigen niks opnieuw te bedenken, maar je gaat mij niet wijsmaken dat een nieuwe Dragon Quest minder goed verkoopt dan zo'n remakequote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkopen ze goed.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik zat toevallig vandaag nog te bedenken hoe slecht ze Donkey Kong eigenlijk behandelen bij Nintendo. Mario krijgt nog wel eens wat nieuws, maar sinds de 64 hebben we alleen nog maar nog meer platformers gekregen om country uit te melken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |