SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ghostwhispererquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:09 schreef DJMO het volgende: Ja chips gvd. En wijn gvd. En Melinda Gordon!
![]()
![]()
Ik allergieën haatOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
GODVERDOMME INSTAPPEN TERINGLIJERS, WE GAAN NAAR DE KLOTENmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Iets met zout en minder?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vernieuwd recept
heb gegoogled, is geen succes![]()
Ik kan maar niet wennen aan RonahiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ach, sommige mensen denken dat vloeken stoer is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
kan maar niet wennen aan dat vloeken van @:DJMOI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is ook aso/tokkie/laagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
kan maar niet wennen aan dat vloeken van @:DJMOWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En r-woudje post door t slotjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zal eens door jouw slotje postenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh wacht, verkeerd topicI'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-recept-snackspertquote:In het nieuwe recept zijn minder ingrediënten gebruikt. "Ik gok vanwege kostenbesparing. Dat is wat merken wel vaker doen." Ook blijkt uit de ingrediëntenlijst dat er minder zout in zit. "Het is dus wel minder ongezond",![]()
Jamjamquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal eens door jouw slotje postenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Op naar KPDquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal eens door jouw slotje posten~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wordt zoveel gebolkt dat helemaal niemand punten pakt
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Punten zijn overratedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:13 schreef Speklap3000 het volgende:
Wordt zoveel gebolkt dat helemaal niemand punten pakt![]()
Ja oké maar het blijft dezelfde smaakquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze tegenwoordig overal minder zout in doen, dat ze dan 'nieuw' zijn....![]()
![]()
heel andersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja oké maar het blijft dezelfde smaak
minder lekkerTrust nobody![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hou es op met dat zwakzinnige na-apen. Je weet prima hoe je een plaatje moet plaatsen. Of wil je graag van je act al weblog poster af?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:22 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Sowieso weten de echte echten dat je 3 smileys moet postenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou es op met dat zwakzinnige na-apen. Je weet prima hoe je een plaatje moet plaatsen. Of wil je graag van je act al weblog poster af?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ben ij degene die dat bepaalt?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou es op met dat zwakzinnige na-apen. Je weet prima hoe je een plaatje moet plaatsen. Of wil je graag van je act al weblog poster af?
Trust nobody![]()
weet alle jullie heidenen, je bent altijd welkom schaapje in de kudde he. hahaha enok is grappig maar net zo bedoelt.Do what you love, love what you do!![]()
ik kom morgen even biechtenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:25 schreef kree het volgende:
weet alle jullie heidenen, je bent altijd welkom schaapje in de kudde he. hahaha enok is grappig maar net zo bedoelt.Trust nobody![]()
Ik heb er de macht voor ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ben ij degene die dat bepaalt?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou es op met dat zwakzinnige na-apen. Je weet prima hoe je een plaatje moet plaatsen. Of wil je graag van je act al weblog poster af?~FEYENOORD~
Ga je me nou serieus chanteren dat ik niet meer op de frontpage mag? Alleen omdat ik smilies post?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou es op met dat zwakzinnige na-apen. Je weet prima hoe je een plaatje moet plaatsen. Of wil je graag van je act al weblog poster af?
@Jippie dit slaat nergens opWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja nodig wel enzo, zo denk ik er dan wel weer over, wat denk jij?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor, hoeft niet ofzo, maar zo denk ik erover enzo?Trust nobody![]()
Het was een waarschuwing. Je doet je voor als zwakzinnige terwijl je best bij je verstand bent. Grow up dammit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga je me nou serieus chanteren dat ik niet meer op de frontpage mag? Alleen omdat ik smilies post?
@:jippie dit slaat nergens opIk heb er één en ik ben er trots op
Je bent toch geen mod hier?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een waarschuwing. Je doet je voor als zwakzinnige terwijl je best bij je verstand bent. Grow up dammit.Trust nobody![]()
Vreede met jezelf vinden denk ik en met wat voor "god" ofzo zelf maar doen, ik ben ben het allemaal vrede met elkaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja nodig wel enzo, zo denk ik er dan wel weer over, wat denk jij?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3664 / +147 / +129 / 4819 / 5796
2. devzero / 1577 / +33 / +191 / 616 / 982
3. JustinK / 1394 / +163 / +77 / 2131 / 2832
4. mario390 / 621 / +18 / +71 / 184 / 379
5. Mickytjuh / 576 / +85 / +9 / 743 / 1000
6. KoningWouter / 544 / +11 / +23 / 559 / 734
7. Harrie / 539 / +42 / +37 / 745 / 1027
8. HappyCharly / 496 / +31 / +12 / 1381 / 1675
9. KillemWieft / 447 / +12 / +9 / 154 / 280
10. DerRabbit / 340 / +11 / +27 / 499 / 624
11. Paul / 304 / +0 / +11 / 1025 / 1288
12. hemarookworst / 289 / +18 / +6 / 452 / 627
13. Rob / 227 / +47 / +1 / 163 / 233
14. Mazikeen / 214 / +1 / +1 / 480 / 577
15. DJMO / 202 / +4 / +4 / 172 / 262
16. kree / 201 / +21 / +3 / 336 / 436
17. ieniminimuis / 192 / +20 / +2 / 315 / 414
18. Shii / 156 / +8 / +0 / 179 / 257
19. Grrrrrrrr / 155 / +0 / +0 / 106 / 162
20. gebrokenglas / 138 / +0 / +0 / 119 / 178SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Tis maar een spelletje hieroquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een waarschuwing. Je doet je voor als zwakzinnige terwijl je best bij je verstand bent. Grow up dammit.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben hier een onzinnige userquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij bent ook geen mod hier
maar zeg eens wat zinnigs
die 2 hebben mot
~FEYENOORD~
Paul is geen flapdrolquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind je vaak als een flapdrol posten
maar ben het nu met je eens![]()
Hij is speciaalLach met een schone bips![]()
jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moet dat? Ik spreek Paul aan op z'n gedrag als user en als er fp, omdat ik het ten enemale verdom om hem dat zelfde gedrag op de fp te vertonen. En als hij niet af en toe afgeremd wordt, gaat hij dat wel flikken. Zo'n kleuter is het namelijk.
machtsmisbruik noemen we dat
vind het niet netjes
spreek iemand ff achter de schermen aan..Trust nobody![]()
Iemand vroeg zich eerder vandaagt af waar de drama is, djmo zorgt ervoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moet dat? Ik spreek Paul aan op z'n gedrag als user en als er fp, omdat ik het ten enemale verdom om hem dat zelfde gedrag op de fp te vertonen. En als hij niet af en toe afgeremd wordt, gaat hij dat wel flikken. Zo'n kleuter is het namelijk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind je vaak als een flapdrol posten
maar ben het nu met je eens![]()
Dat stadium zijn we allang voorbijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoop altijd dat alle blauwtjes toch graag een beetje willen mediaten..~FEYENOORD~
Boeit toch geen reet hoe iemand in een fucking spelletje post. Als hij dit doet op de FP heb je een punt om over te beginnen, maar dit is waanzin
ik zei "als een flapdrol posten"quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paul is geen flapdrol![]()
Hij is speciaal
Maar true... special snowflake
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Speklap3000 het volgende:
Boeit toch geen reet hoe iemand in een fucking spelletje post. Als hij dit doet op de FP heb je een punt om over te beginnen, maar dit is waanzin![]()
quote:quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een onzin dit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een waarschuwing. Je doet je voor als zwakzinnige terwijl je best bij je verstand bent. Grow up dammit.
En dan heb je zelf je eigen actje gvd. hihaho lachen hoor.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach vent, flikker op. Je hebt me weer over de zeik. Doel bereikt. Ik ben weg
~FEYENOORD~
Hoi.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paul is geen flapdrol![]()
Hij is speciaal![]()
![]()
Alu folie voor de hoedjes was op, dus moest wat anders verzinnen.... Dus hierquote:Lach met een schone bips![]()
Ja, Paul is hier de onvolwassenequote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Pest paultje heeft z'n doel al bereikt. DJMO tot in het oneindige over de zeik jagen. Ik heb er genoeg van.
genant wel... ik hoor directquote:
Dag vriendjes en vriendinnetjes... dat was het weer vandaaaag
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef JustinK het volgende:
Laten we verder gaan waar we gebleven warengreat mindsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar goed, terug on-topic:![]()
[ afbeelding ]
Is toch heerlijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
genant wel... ik hoor direct
Dag vriendjes en vriendinnetjes... dat was het weer vandaaaag
~FEYENOORD~
weekendquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef JustinK het volgende:
Laten we verder gaan waar we gebleven waren
Trust nobody![]()
ik gedraag me gewoon goed bij de frontpage, heb voor carnaval prachtige weblogjes gemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Speklap3000 het volgende:
Boeit toch geen reet hoe iemand in een fucking spelletje post. Als hij dit doet op de FP heb je een punt om over te beginnen, maar dit is waanzin
Dus DJMO moet niet mijn postgedrag hier (doe trouwens niet fout, ik post alleen smilies zoals jou) gaan dreigen dat ik dan van de frontpage wordt gehaaldWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey. Alles goedquote:gezellig. De hoedjes komen vanzelf wel weer 🤣quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alu folie voor de hoedjes was op, dus moest wat anders verzinnen.... Dus hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
leuke voor jou, wij kwamen allemaal voor je opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gedraag me gewoon goed bij de frontpage, heb voor carnaval prachtige weblogjes gemaakt
Dus DJMO moet niet mijn postgedrag hier (doe trouwens niet fout, ik post alleen smilies zoals jou) gaan dreigen dat ik dan van de frontpage wordt gehaald
(ja vind het zelf ook best grappig)Trust nobody![]()
Zoals jij, niet jouquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gedraag me gewoon goed bij de frontpage, heb voor carnaval prachtige weblogjes gemaakt
Dus DJMO moet niet mijn postgedrag hier (doe trouwens niet fout, ik post alleen smilies zoals jou) gaan dreigen dat ik dan van de frontpage wordt gehaald
Maar hoe je hier post, zegt niks over hoe je op de FP post.
Ik post ook heel anders in pakweg DIG
Maar goed, hebben we toch iets van drama
Ja gaat lekker, en met jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey. Alles goed
[..]
gezellig. De hoedjes komen vanzelf wel weer 🤣
~FEYENOORD~
wat is DTS zonder een beetje drama op de vrijdagavond...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zoals jij, niet jou
Maar hoe je hier post, zegt niks over hoe je op de FP post.
Ik post ook heel anders in pakweg DIG
Maar goed, hebben we toch iets van dramaTrust nobody![]()
DramaTopicSpelquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat is DTS zonder een beetje drama op de vrijdagavond...met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zolang ik nog geen doodsbedreigingen in mijn DM heb vind ik het allemaal maar wat karigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat is DTS zonder een beetje drama op de vrijdagavond...~FEYENOORD~
Had er ook meer van verwachtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zolang ik nog geen doodsbedreigingen in mijn DM heb vind ik het allemaal maar wat karigLach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zolang ik nog geen doodsbedreigingen in mijn DM heb vind ik het allemaal maar wat karig
Trust nobody![]()
Fijn te lezen. Hier ook helemaal prima.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hah...No sir.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik dacht dus voor een longtime.. dat jij een vrouw wasLach met een schone bips![]()
Fijn Dotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te lezen. Hier ook helemaal prima.
~FEYENOORD~
Drama is goed voor de druktequote:![]()
Tijd voor smiley-diarreemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mannelijke forum moderators kunnen hier niet mee om gaan.quote:~FEYENOORD~
mwaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Drama is goed voor de drukte![]()
Tijd voor smiley-diarreeTrust nobody![]()
Do itquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Drama is goed voor de drukte![]()
Tijd voor smiley-diarreeLach met een schone bips![]()
?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannelijke forum moderators kunnen hier niet mee om gaan.Trust nobody![]()
Mannelijke forum gebruikers ook niet is mijn ervaringquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannelijke forum moderators kunnen hier niet mee om gaan.![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:44 schreef kree het volgende:
gezellig toch? nee is het jou weekendje happy?Trust nobody![]()
Eens welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Denk dat ik maar moderator moet worden![]()
Lach met een schone bips![]()
Alleen sommige met een korte cyclus?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor ons zijn we allemaal jongons.![]()
![]()
Nice.quote:
Even paar maanden m'n street cred opbouwen, dan solliciteer ik wel.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Geen onderscheid...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen sommige met een korte cyclus?Lach met een schone bips![]()
Als je later groot bent?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Denk dat ik maar moderator moet worden![]()
![]()
![]()
![]()
nou vertel? ik heb weinig btw veel te doen ff met leren enzo want examen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Mannen hebben sowieso een korte cyclus.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen sommige met een korte cyclus?
Vrouwen hebben een biologische klok.
Mannen hebben een biologische eierwekker
Een ejaculatie is maar een paar seconden jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen sommige met een korte cyclus?~FEYENOORD~
Mooi gesproken makkerquote:Ik ben al tonnetje rondquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Vrouwen hebben een kortere cyclus dan mannenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
![]()
![]()
[..]
Mannen hebben sowieso een korte cyclus.
Vrouwen hebben een biologische klok.
Mannen hebben een biologische eierwekker![]()
![]()
En waar is dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nou Jongons, was leuk hier even.. Maar ga even deurtje verderop gluren.~FEYENOORD~
was niet zo'n longtime...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nou Jongons, was leuk hier even.. Maar ga even deurtje verderop gluren.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nou Jongons, was leuk hier even.. Maar ga even deurtje verderop gluren.
als iemand fok vrouwen even een wekker gelijk heeft dan dm me ffDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:49 schreef kree het volgende:
als iemand fok vrouwen even een wekker gelijk heeft dan dm me ff
~FEYENOORD~
gisterenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar heb je m voor het laatst gezien?
toen ik het touw er nog aan vastknoopteTrust nobody![]()
Dat was niet de cyclus die ik bedoelde. Plus een vrouwelijk orgasme is ongeveer even lang dunkt mij. Ik heb het nooit bijgehouden maar het gevoel is bij mannen na ejaculatie toch ook niet meteen weg?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een ejaculatie is maar een paar seconden ja![]()
Hey. Lang niet gezienquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een kortere cyclus dan mannen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij ons mannen heet dat lange gevoel slapen....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat was niet de cyclus die ik bedoelde. Plus een vrouwelijk orgasme is ongeveer even lang dunkt mij. Ik heb het nooit bijgehouden maar het gevoel is bij mannen na ejaculatie toch ook niet meteen weg?Lach met een schone bips![]()
Dat is wel degelijk vertrokken ja, mijn gedachte liggen dan alweer bij andere dingen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat was niet de cyclus die ik bedoelde. Plus een vrouwelijk orgasme is ongeveer even lang dunkt mij. Ik heb het nooit bijgehouden maar het gevoel is bij mannen na ejaculatie toch ook niet meteen weg?~FEYENOORD~
Redelijk snel hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat was niet de cyclus die ik bedoelde. Plus een vrouwelijk orgasme is ongeveer even lang dunkt mij. Ik heb het nooit bijgehouden maar het gevoel is bij mannen na ejaculatie toch ook niet meteen weg?![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij ons mannen heet dat lange gevoel slapen....
Trust nobody![]()
Je moet je prioriteiten op orde hebben, na de daad denk ik alweer aan wat ik de volgende dag als ontbijt wil eten, om vervolgens te gaan slapen.quote:~FEYENOORD~
wanneer is de kerk open voor de biecht?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou vertel? ik heb weinig btw veel te doen ff met leren enzo want examen.Trust nobody![]()
Tong aids, derhalve niet geklikt.quote:~FEYENOORD~
je vergeet knuffelen met je vrouwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet je prioriteiten op orde hebben, na de daad denk ik alweer aan wat ik de volgende dag als ontbijt wil eten, om vervolgens te gaan slapen.Trust nobody![]()
sowquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tong aids, derhalve niet geklikt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik ben gereformeerd die doen niet aan biechten ?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wanneer is de kerk open voor de biecht?Do what you love, love what you do!![]()
Wij hebben duidelijk andere prioriteitenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet je prioriteiten op orde hebben, na de daad denk ik alweer aan wat ik de volgende dag als ontbijt wil eten, om vervolgens te gaan slapen.![]()
Dat doe ik voor de daad om mijn zin te krijgen natuurlijk, daarna heb ik er niets meer aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je vergeet knuffelen met je vrouw
~FEYENOORD~
Klopt, ik ben een man.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij hebben duidelijk andere prioriteiten~FEYENOORD~
Naderhand mag ze altijd wel met mij knuffelen hoor, zolang ik maar mag slapen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat doe ik voor de daad om mijn zin te krijgen natuurlijk, daarna heb ik er niets meer aanLach met een schone bips![]()
Nee zonder gekheid, ik ben altijd wel lief voor mijn partner
~FEYENOORD~
balenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben gereformeerd die doen niet aan biechten ?
wat dan?Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat doe ik voor de daad om mijn zin te krijgen natuurlijk, daarna heb ik er niets meer aan
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naderhand mag ze altijd wel met mij knuffelen hoor, zolang ik maar mag slapen.
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Nee zonder gekheid, ik ben altijd wel lief voor mijn partner
Trust nobody![]()
niet? ik kom sowieso in de hel wss al met wat ik deed, maarja he altijd best denken over anderen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Doe niet zo raar joh.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
niet? ik kom sowieso in de hel wss al met wat ik deed, maarja he altijd best denken over anderen.
God is er voor iedereen
@KingRoland~FEYENOORD~
De hel voor de een is een hemel voor de ander.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
niet? ik kom sowieso in de hel wss al met wat ik deed, maarja he altijd best denken over anderen.Lach met een schone bips![]()
zegt de dominee dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:57 schreef kree het volgende:
[..]
niet? ik kom sowieso in de hel wss al met wat ik deed, maarja he altijd best denken over anderen.Trust nobody![]()
weet niet of serieus maar idd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar joh.
God is er voor iedereen
@:kingrolandDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: