Dat is wel degelijk vertrokken ja, mijn gedachte liggen dan alweer bij andere dingen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat was niet de cyclus die ik bedoelde. Plus een vrouwelijk orgasme is ongeveer even lang dunkt mij. Ik heb het nooit bijgehouden maar het gevoel is bij mannen na ejaculatie toch ook niet meteen weg?
Redelijk snel hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat was niet de cyclus die ik bedoelde. Plus een vrouwelijk orgasme is ongeveer even lang dunkt mij. Ik heb het nooit bijgehouden maar het gevoel is bij mannen na ejaculatie toch ook niet meteen weg?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij ons mannen heet dat lange gevoel slapen....
Je moet je prioriteiten op orde hebben, na de daad denk ik alweer aan wat ik de volgende dag als ontbijt wil eten, om vervolgens te gaan slapen.quote:
wanneer is de kerk open voor de biecht?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou vertel? ik heb weinig btw veel te doen ff met leren enzo want examen.
Tong aids, derhalve niet geklikt.quote:
je vergeet knuffelen met je vrouwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet je prioriteiten op orde hebben, na de daad denk ik alweer aan wat ik de volgende dag als ontbijt wil eten, om vervolgens te gaan slapen.
sowquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tong aids, derhalve niet geklikt.
ik ben gereformeerd die doen niet aan biechten ?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wanneer is de kerk open voor de biecht?
Wij hebben duidelijk andere prioriteitenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet je prioriteiten op orde hebben, na de daad denk ik alweer aan wat ik de volgende dag als ontbijt wil eten, om vervolgens te gaan slapen.
Dat doe ik voor de daad om mijn zin te krijgen natuurlijk, daarna heb ik er niets meer aanquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
je vergeet knuffelen met je vrouw
Klopt, ik ben een man.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij hebben duidelijk andere prioriteiten
Naderhand mag ze altijd wel met mij knuffelen hoor, zolang ik maar mag slapen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat doe ik voor de daad om mijn zin te krijgen natuurlijk, daarna heb ik er niets meer aan
balenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben gereformeerd die doen niet aan biechten ?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat doe ik voor de daad om mijn zin te krijgen natuurlijk, daarna heb ik er niets meer aan
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Naderhand mag ze altijd wel met mij knuffelen hoor, zolang ik maar mag slapen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
Nee zonder gekheid, ik ben altijd wel lief voor mijn partner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |