Mannelijke forum gebruikers ook niet is mijn ervaringquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannelijke forum moderators kunnen hier niet mee om gaan.
jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:44 schreef kree het volgende:
gezellig toch? nee is het jou weekendje happy?
Eens welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Denk dat ik maar moderator moet worden![]()
![]()
Alleen sommige met een korte cyclus?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor ons zijn we allemaal jongons.
Nice.quote:
Geen onderscheid...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Alleen sommige met een korte cyclus?
Als je later groot bent?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:44 schreef Speklap3000 het volgende:
Denk dat ik maar moderator moet worden![]()
![]()
nou vertel? ik heb weinig btw veel te doen ff met leren enzo want examen.quote:
Mannen hebben sowieso een korte cyclus.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Een ejaculatie is maar een paar seconden jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mooi gesproken makkerquote:
Ik ben al tonnetje rondquote:
Vrouwen hebben een kortere cyclus dan mannenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:46 schreef Speklap3000 het volgende:
![]()
![]()
[..]
Mannen hebben sowieso een korte cyclus.
Vrouwen hebben een biologische klok.
Mannen hebben een biologische eierwekker
En waar is dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Nou Jongons, was leuk hier even.. Maar ga even deurtje verderop gluren.
was niet zo'n longtime...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:49 schreef kree het volgende:
als iemand fok vrouwen even een wekker gelijk heeft dan dm me ff
gisterenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar heb je m voor het laatst gezien?
Dat was niet de cyclus die ik bedoelde. Plus een vrouwelijk orgasme is ongeveer even lang dunkt mij. Ik heb het nooit bijgehouden maar het gevoel is bij mannen na ejaculatie toch ook niet meteen weg?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een ejaculatie is maar een paar seconden ja
Hey. Lang niet gezienquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een kortere cyclus dan mannen
Bij ons mannen heet dat lange gevoel slapen....quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat was niet de cyclus die ik bedoelde. Plus een vrouwelijk orgasme is ongeveer even lang dunkt mij. Ik heb het nooit bijgehouden maar het gevoel is bij mannen na ejaculatie toch ook niet meteen weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |