quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou es op met dat zwakzinnige na-apen. Je weet prima hoe je een plaatje moet plaatsen. Of wil je graag van je act al weblog poster af?
Ga je me nou serieus chanteren dat ik niet meer op de frontpage mag? Alleen omdat ik smilies post?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou es op met dat zwakzinnige na-apen. Je weet prima hoe je een plaatje moet plaatsen. Of wil je graag van je act al weblog poster af?
ja nodig wel enzo, zo denk ik er dan wel weer over, wat denk jij?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor, hoeft niet ofzo, maar zo denk ik erover enzo?
Het was een waarschuwing. Je doet je voor als zwakzinnige terwijl je best bij je verstand bent. Grow up dammit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga je me nou serieus chanteren dat ik niet meer op de frontpage mag? Alleen omdat ik smilies post?
@:jippie dit slaat nergens op
Je bent toch geen mod hier?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een waarschuwing. Je doet je voor als zwakzinnige terwijl je best bij je verstand bent. Grow up dammit.
Vreede met jezelf vinden denk ik en met wat voor "god" ofzo zelf maar doen, ik ben ben het allemaal vrede met elkaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja nodig wel enzo, zo denk ik er dan wel weer over, wat denk jij?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Tis maar een spelletje hieroquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een waarschuwing. Je doet je voor als zwakzinnige terwijl je best bij je verstand bent. Grow up dammit.
Ik ben hier een onzinnige userquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij bent ook geen mod hier
maar zeg eens wat zinnigs
die 2 hebben mot
Paul is geen flapdrolquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind je vaak als een flapdrol posten
maar ben het nu met je eens
jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moet dat? Ik spreek Paul aan op z'n gedrag als user en als er fp, omdat ik het ten enemale verdom om hem dat zelfde gedrag op de fp te vertonen. En als hij niet af en toe afgeremd wordt, gaat hij dat wel flikken. Zo'n kleuter is het namelijk.
Iemand vroeg zich eerder vandaagt af waar de drama is, djmo zorgt ervoorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moet dat? Ik spreek Paul aan op z'n gedrag als user en als er fp, omdat ik het ten enemale verdom om hem dat zelfde gedrag op de fp te vertonen. En als hij niet af en toe afgeremd wordt, gaat hij dat wel flikken. Zo'n kleuter is het namelijk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind je vaak als een flapdrol posten
maar ben het nu met je eens
Dat stadium zijn we allang voorbijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoop altijd dat alle blauwtjes toch graag een beetje willen mediaten..
ik zei "als een flapdrol posten"quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paul is geen flapdrol![]()
Hij is speciaal
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Speklap3000 het volgende:
Boeit toch geen reet hoe iemand in een fucking spelletje post. Als hij dit doet op de FP heb je een punt om over te beginnen, maar dit is waanzin
quote:
quote:
Wat een onzin dit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach vent, flikker op. Je hebt me weer over de zeik. Doel bereikt. Ik ben weg
Hoi.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Paul is geen flapdrol![]()
Hij is speciaal
Alu folie voor de hoedjes was op, dus moest wat anders verzinnen.... Dus hierquote:
Ja, Paul is hier de onvolwassenequote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Pest paultje heeft z'n doel al bereikt. DJMO tot in het oneindige over de zeik jagen. Ik heb er genoeg van.
genant wel... ik hoor directquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef JustinK het volgende:
Laten we verder gaan waar we gebleven waren
great mindsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar goed, terug on-topic:![]()
[ afbeelding ]
Is toch heerlijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
genant wel... ik hoor direct
Dag vriendjes en vriendinnetjes... dat was het weer vandaaaag
weekendquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef JustinK het volgende:
Laten we verder gaan waar we gebleven waren
ik gedraag me gewoon goed bij de frontpage, heb voor carnaval prachtige weblogjes gemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Speklap3000 het volgende:
Boeit toch geen reet hoe iemand in een fucking spelletje post. Als hij dit doet op de FP heb je een punt om over te beginnen, maar dit is waanzin
Hey. Alles goedquote:
gezellig. De hoedjes komen vanzelf wel weer 🤣quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alu folie voor de hoedjes was op, dus moest wat anders verzinnen.... Dus hier
leuke voor jou, wij kwamen allemaal voor je opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gedraag me gewoon goed bij de frontpage, heb voor carnaval prachtige weblogjes gemaakt
Dus DJMO moet niet mijn postgedrag hier (doe trouwens niet fout, ik post alleen smilies zoals jou) gaan dreigen dat ik dan van de frontpage wordt gehaald
Zoals jij, niet jouquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gedraag me gewoon goed bij de frontpage, heb voor carnaval prachtige weblogjes gemaakt
Dus DJMO moet niet mijn postgedrag hier (doe trouwens niet fout, ik post alleen smilies zoals jou) gaan dreigen dat ik dan van de frontpage wordt gehaald
Ja gaat lekker, en met jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey. Alles goed
[..]
gezellig. De hoedjes komen vanzelf wel weer 🤣
wat is DTS zonder een beetje drama op de vrijdagavond...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zoals jij, niet jou
Maar hoe je hier post, zegt niks over hoe je op de FP post.
Ik post ook heel anders in pakweg DIG
Maar goed, hebben we toch iets van drama
DramaTopicSpelquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat is DTS zonder een beetje drama op de vrijdagavond...
Zolang ik nog geen doodsbedreigingen in mijn DM heb vind ik het allemaal maar wat karigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat is DTS zonder een beetje drama op de vrijdagavond...
Had er ook meer van verwachtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zolang ik nog geen doodsbedreigingen in mijn DM heb vind ik het allemaal maar wat karig
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zolang ik nog geen doodsbedreigingen in mijn DM heb vind ik het allemaal maar wat karig
Fijn te lezen. Hier ook helemaal prima.quote:
Hah...No sir.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik dacht dus voor een longtime.. dat jij een vrouw was
Fijn Dotquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te lezen. Hier ook helemaal prima.
Drama is goed voor de druktequote:
Mannelijke forum moderators kunnen hier niet mee om gaan.quote:
mwaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Drama is goed voor de drukte![]()
Tijd voor smiley-diarree
Do itquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Drama is goed voor de drukte![]()
Tijd voor smiley-diarree
?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mannelijke forum moderators kunnen hier niet mee om gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |