quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou es op met dat zwakzinnige na-apen. Je weet prima hoe je een plaatje moet plaatsen. Of wil je graag van je act al weblog poster af?
Ga je me nou serieus chanteren dat ik niet meer op de frontpage mag? Alleen omdat ik smilies post?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hou es op met dat zwakzinnige na-apen. Je weet prima hoe je een plaatje moet plaatsen. Of wil je graag van je act al weblog poster af?
ja nodig wel enzo, zo denk ik er dan wel weer over, wat denk jij?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor, hoeft niet ofzo, maar zo denk ik erover enzo?
Het was een waarschuwing. Je doet je voor als zwakzinnige terwijl je best bij je verstand bent. Grow up dammit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga je me nou serieus chanteren dat ik niet meer op de frontpage mag? Alleen omdat ik smilies post?
@:jippie dit slaat nergens op
Je bent toch geen mod hier?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een waarschuwing. Je doet je voor als zwakzinnige terwijl je best bij je verstand bent. Grow up dammit.
Vreede met jezelf vinden denk ik en met wat voor "god" ofzo zelf maar doen, ik ben ben het allemaal vrede met elkaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja nodig wel enzo, zo denk ik er dan wel weer over, wat denk jij?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-02-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Tis maar een spelletje hieroquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was een waarschuwing. Je doet je voor als zwakzinnige terwijl je best bij je verstand bent. Grow up dammit.
Ik ben hier een onzinnige userquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij bent ook geen mod hier
maar zeg eens wat zinnigs
die 2 hebben mot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |