quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef JustinK het volgende:
Laten we verder gaan waar we gebleven waren
great mindsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar goed, terug on-topic:![]()
[ afbeelding ]
Is toch heerlijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
genant wel... ik hoor direct
Dag vriendjes en vriendinnetjes... dat was het weer vandaaaag
weekendquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:35 schreef JustinK het volgende:
Laten we verder gaan waar we gebleven waren
ik gedraag me gewoon goed bij de frontpage, heb voor carnaval prachtige weblogjes gemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:33 schreef Speklap3000 het volgende:
Boeit toch geen reet hoe iemand in een fucking spelletje post. Als hij dit doet op de FP heb je een punt om over te beginnen, maar dit is waanzin
Hey. Alles goedquote:
gezellig. De hoedjes komen vanzelf wel weer 🤣quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alu folie voor de hoedjes was op, dus moest wat anders verzinnen.... Dus hier
leuke voor jou, wij kwamen allemaal voor je opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gedraag me gewoon goed bij de frontpage, heb voor carnaval prachtige weblogjes gemaakt
Dus DJMO moet niet mijn postgedrag hier (doe trouwens niet fout, ik post alleen smilies zoals jou) gaan dreigen dat ik dan van de frontpage wordt gehaald
Zoals jij, niet jouquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gedraag me gewoon goed bij de frontpage, heb voor carnaval prachtige weblogjes gemaakt
Dus DJMO moet niet mijn postgedrag hier (doe trouwens niet fout, ik post alleen smilies zoals jou) gaan dreigen dat ik dan van de frontpage wordt gehaald
Ja gaat lekker, en met jou?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey. Alles goed
[..]
gezellig. De hoedjes komen vanzelf wel weer 🤣
wat is DTS zonder een beetje drama op de vrijdagavond...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zoals jij, niet jou
Maar hoe je hier post, zegt niks over hoe je op de FP post.
Ik post ook heel anders in pakweg DIG
Maar goed, hebben we toch iets van drama
DramaTopicSpelquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat is DTS zonder een beetje drama op de vrijdagavond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |