SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is je brand op?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Volgens mij is Gulpener Up enkel bij de brouwerij zelf te krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik ken wel Brand upOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb Brand Up al geen tijden meer gezien hierquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is Gulpener Up enkel bij de brouwerij zelf te krijgen.
Uw ADH vitamine Worst
Jumbo hier heeft ze wel nogquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb Brand Up al geen tijden meer gezien hier
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nee bij jullie drinken ze alleen nog poolse-patersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb Brand Up al geen tijden meer gezien hier![]()
![]()
quote:Hier zijn ze opeens allemaal verdwenen enkele jaren geleden
Uw ADH vitamine Worst
Brand wordt niet eens meer gebrouwen in Limburg
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waar dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Brand wordt niet eens meer gebrouwen in Limburg![]()
En Heineken heeft door Brand haar titel 'koninklijk' verkregen maar kan nog steeds onder haar eigen naam fatsoenlijk drinken fabriceren dat bier genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Brand wordt niet eens meer gebrouwen in Limburg
Meeste Limburgs bier dat ik drink is pils en het speciaal bier haal ik bij de bron zelfquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Hier zijn ze opeens allemaal verdwenen enkele jaren geleden
Opdrinken?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef Harrie het volgende:
Jullie weten allemaal toch hopelijk wel wat je moet doen als je brand in je koelkast hebt![]()
![]()
Heerlijk genieten ervan natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef Harrie het volgende:
Jullie weten allemaal toch hopelijk wel wat je moet doen als je brand in je koelkast hebtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klopt. Uit onze Heineken brouwerij komt tenminste ook nog goed pilsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was het niet zo dat Freddy Heineken ook liever wat anders dronk dan zijn bier?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Heineken heeft door Brand haar titel 'koninklijk' verkregen maar kan nog steeds onder haar eigen naam fatsoenlijk drinken fabriceren dat bier genoemd mag worden![]()
Uw ADH vitamine Worst
Okayquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Den Bosch en Zoeterwoude
https://www.rtlnieuws.nl/(...)burg-vertrek-ontslag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Klopt. Uit onze Heineken brouwerij komt tenminste ook nog goed pils
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey Speklap3000! Eerlijk gezegd vind ik het wel grappig wanneer gebruikers proberen een spel te winnen door veel smileys te posten. Het voegt wat luchtigheid en speelsheid toe aan de interactie. Het maakt niet echt uit of je nu met woorden, afbeeldingen of smileys reageert, zolang we maar plezier hebben samen! Dus go for it en laat die smiliey's vliegen als dat is waar je van geniet! ?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat noemt men Brand Bier!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Klopt. Uit onze Heineken brouwerij komt tenminste ook nog goed pilsOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:kennersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk genieten ervan natuurlijk!Al vind ik Brand niet echt super lekker
![]()
![]()
Ik vind Brand pils lekker, maar als het op speciaal biertjes aan komt prefereer ik Gulpener of de Belgische meester brouwers.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
kennersAl vind ik Brand niet echt super lekker
Brand noemt het doorgaans ook een pilsener. Wat het ook isquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
België wint sowieso van NL met bier.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Brand pils lekker, maar als het op speciaal biertjes aan komt prefereer ik Gulpener of de Belgische meester brouwers.
Dat korenwolfje is wel lekkermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Precies! Heineken word doorgaans piswater genoemdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Brand noemt het doorgaans ook een pilsener. Wat het ook is
En Amstel is het pis water wat bij Heineken wordt afgekeurdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies! Heineken word doorgaans piswater genoemdmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Korenwolf en Neugbourg zijn ideale zomerbiertjes die lekker fris weg drinken op een terras in de zonquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
België wint sowieso van NL met bier.
Dat korenwolfje is wel lekker![]()
Nee Amstel scheppen ze rechtstreeks uit de Amstelquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En Amstel is het pis water wat bij Heineken wordt afgekeurdUw ADH vitamine Worst
Nu geef je Amstel wel heel veel lof of probeer je de rivier naar beneden te halenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee Amstel scheppen ze rechtstreeks uit de Amstel
Is maar een smerig pisriviertje johquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu geef je Amstel wel heel veel lof of probeer je de rivier naar beneden te halenUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is maar een smerig pisriviertje johmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Gelukkig!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is maar een smerig pisriviertje joh
De patertjes van onze oosterburen kunnen we ook wel bekoren, helemaal de weizenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
terug in je rol Smileyhoerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:46 schreef Speklap3000 het volgende:
De patertjes van onze oosterburen kunnen we ook wel bekoren, helemaal de weizenniet ineens gaan doen alsof je zelf een mening hebt
![]()
![]()
Dan ga je ook weer jankenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
terug in je rol Smileyhoerniet ineens gaan doen alsof je zelf een mening hebt
Maar hey, laat die kisten maar zitten, want je probeert er al onderuit te komen sinds je die weddenschap bent aangegaan
Zo. Biefstuk was lekker.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee Amstel scheppen ze rechtstreeks uit de Amstel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
flikker toch op, ik probeer nergens onder uit te komen maar je hebt er gewoon moeite mee om het vol te houden dat is het probleem niet de feiten gaan verdraaien nuquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan ga je ook weer janken
Maar hey, laat die kisten maar zitten, want je probeert er al onderuit te komen sinds je die weddenschap bent aangegaan![]()
![]()
Deze manquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar hey, laat die kisten maar zitten, want je probeert er al onderuit te komen sinds je die weddenschap bent aangegaan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Deze man weetquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:46 schreef Speklap3000 het volgende:
De patertjes van onze oosterburen kunnen we ook wel bekoren, helemaal de weizen![]()
![]()
Ik zou binnen een week weg zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
flikker toch op, ik probeer nergens onder uit te komen maar je hebt er gewoon moeite mee om het vol te houden dat is het probleem niet de feiten gaan verdraaien nu
Maar hey, als dit je helpt om 's avonds te slapen
Of geef mijn kisten aan @Paul, kunnen jullie samen aan de pater
neeeeeeeeeeeeee jij moet met hemm bier drinken @Harriequote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Of geef mijn kisten aan @:Paul, kunnen jullie samen aan de paterWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vertel over uurtje nog maar n keerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:36 schreef KoningWouter het volgende:
Zo dat was de pasta. Nu kan ik ineens 4 dagen met een pan doen. Vult nog voldoende ook nog.Trust nobody![]()
Ik ben aan het poepen. Dat ben ik helemaal alleen aan het doen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
dan is die pan voor 4 dagen leegquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vertel over uurtje nog maar n keer
Uw ADH vitamine Worst
Eenzaam poepenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:07 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben aan het poepen. Dat ben ik helemaal alleen aan het doen.![]()
![]()
Ik heb aziatisch gekookt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan is die pan voor 4 dagen leeg
Een pan de miemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oww doeslief allebeiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:50 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Maar hey, laat die kisten maar zitten, want je probeert er al onderuit te komen sinds je die weddenschap bent aangegaanTrust nobody![]()
Misschien de Romeinse manier van schijten herintroducerenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:07 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben aan het poepen. Dat ben ik helemaal alleen aan het doen.
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben voorquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien de Romeinse manier van schijten herintroduceren
[ afbeelding ]met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Samen schijtenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Moet ze toevallig een keuze maken?
Trust nobody![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een knuffel van JustinKeesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb n dekentje, justinkees hij niet wilde knuffelen![]()
![]()
ik slaap al weken niet meerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zou binnen een week weg zijn.
Maar hey, als dit je helpt om 's avonds te slapen![]()
![]()
Heb na de werkdag ff twee uurtjes een dutje gedaan
luister maar ff he. en weet zeker iedereen denkt hier allemaal anders over. maar denk ook aan dit. het is voor het goede doel allemaal
Do what you love, love what you do!![]()
Opdrinken denk ik of jou uitnodigenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef Harrie het volgende:
Jullie weten allemaal toch hopelijk wel wat je moet doen als je brand in je koelkast hebtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
haha ik snap 'mquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk Harrie nu die niet meer slaaptmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat niet tijdens de werkdag doenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:16 schreef Speklap3000 het volgende:
Heb na de werkdag ff twee uurtjes een dutje gedaan
Uw ADH vitamine Worst
Toen moest ik bolkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat niet tijdens de werkdag doenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Speel jij mee?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:16 schreef kree het volgende:
luister maar ff he. en weet zeker iedereen denkt hier allemaal anders over. maar denk ook aan dit. het is voor het goede doel allemaal![]()
@Paul verandert vaker van UI dan ik van smileys-
twee uurtjes slapen, dan kan je nog altijd minimaal 6 uur bolkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Kan dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:18 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Paul verandert vaker van UI dan ik van smileys-
![]()
![]()
luister maar ff ben altijd benieuwd naar opbouwende kritiek enzo, maar is ff als we het doen nu. ik vind t leuk n nnquote:Do what you love, love what you do!![]()
Top nummerquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Dildo dildo dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo dildo dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo dildo dildo![]()
Mooien songtekstquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Top nummer![]()
![]()
![]()
![]()
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo
Dildo dildo dildo dildo dildo![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:18 schreef Speklap3000 het volgende:
@:Paul verandert vaker van UI dan ik van smileys-
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Glij een kilometer lang, 15 cm per keer op Speklap's piemel
Is het jouw band?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:16 schreef kree het volgende:
luister maar ff he. en weet zeker iedereen denkt hier allemaal anders over. maar denk ook aan dit. het is voor het goede doel allemaalTrust nobody![]()
Ik heb er geen een 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
kop dicht kut-actquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:31 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ TEGEN HAAR DOE NORMAAL JE MAAKT NU ECUXESE![]()
![]()
Niet mijn woorden vriendquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:31 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ TEGEN HAAR DOE NORMAAL JE MAAKT NU ECUXESE![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:31 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ TEGEN HAAR DOE NORMAAL JE MAAKT NU ECUXESE
Trust nobody![]()
Lekker schatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:39 schreef Shii het volgende:
Nou ik schenk nog maar een wijntje in denk ik.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb weer verbouw plannen. Wat vinden jullie hiervan? Ff niet op de kleur of keuze keuken letten. Dit kon ik zo snel vinden in Sketchup WarehouseDe meubels ook van Warehouse geplunderd. De rest heb ik wel zelf getekend en daarna door de rendersoftware getrokken
![]()
Momenteel is de keuken geheel dicht. Daar willen we vanaf want oubollig enz.. Moeten dus een paar draagmuren uit en bijbehorende balken om dit voor elkaar te krijgen. De vloer is momenteel een parketvloer, maar ik neig naar een gietvloer...
Wat zouden jullie doen? Keuken in U-vorm of de wand vol met blad en apparatuur en kookeiland?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ben niet overtuigd, ik vind het een beetje computergegenereerd uitzien.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:41 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb weer verbouw plannen. Wat vinden jullie hiervan? Ff niet op de kleur of keuze keuken letten. Dit kon ik zo snel vinden in Sketchup WarehouseDe meubels ook van Warehouse geplunderd. De rest heb ik wel zelf getekend en daarna door de rendersoftware getrokken
![]()
Momenteel is de keuken geheel dicht. Daar willen we vanaf want oubollig enz.. Moeten dus een paar draagmuren uit en bijbehorende balken om dit voor elkaar te krijgen. De vloer is momenteel een parketvloer, maar ik neig naar een gietvloer...
Wat zouden jullie doen? Keuken in U-vorm of de wand vol met blad en apparatuur en kookeiland?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Lijkt een beetje op Sketchup he wijsneus?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben niet overtuigd, ik vind het een beetje computergegenereerd uitzien.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Lekker bij de patatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Sketchup he wijsneus?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je kunt wijsneus niet spellen zonder wijs
Het is friet!quote:Maar wat vindt je ervan?
begrijpend lezen is echt een dingetje of niequote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ben niet overtuigd, ik vind het een beetje computergegenereerd uitzien.![]()
![]()
Lijkt de U-vorm niet teveel op een soort afhaalloket? Is een kookeiland (dus met doorgang) beter?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik vind de positie van dat bureau met PC wat jammer, verder wel oke.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is friet!Maar wat vindt je ervan?
Ben persoonlijk nooit zo'n fan van zo'n U-aanrecht met barkrukjes, zie ik te veel
geen ideequote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
begrijpend lezen is echt een dingetje of niemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ligt er aan of je van Chinees houdtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Lijkt de U-vorm niet teveel op een soort afhaalloket? Is een kookeiland (dus met doorgang) beter?![]()
![]()
Tsja, PC in de woonkamer is een keuze en inderdaad niet mooi. Heb het eerder boven gehad, maar geen zin om altijd daar te zitten...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik vind de positie van dat bureau met PC wat jammer, verder wel oke.
Ben persoonlijk nooit zo'n fan van zo'n U-aanrecht met barkrukjes, zie ik te veel“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is je goed (aan)recht, maar je vroeg om feedbackquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tsja, PC in de woonkamer is een keuze en inderdaad niet mooi. Heb het eerder boven gehad, maar geen zin om altijd daar te zitten...
Loop je het risico dat je de hele tijd mensen langs je af hebt lopen, met die gesloten keuken zo? Dan zou een eiland misschien wat prettiger zijn, zoals iemand anders al zei.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nummer hunderdattavieta! Ja dat idee kreeg ik er ook een beetje bij. Of een kantine-gevoel. Straks eens een kookeiland intekenen. We gaan morgen ook weer bij een paar keukenboeren langs om wat inspiratie op te doen. Ik zal ze eens wat laten tekenen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ligt er aan of je van Chinees houdt
Prijzen zijn helaas niet mals... Alleen de muren verwijderen + draagconstructie kost me al een ¤12 - 15k![]()
Veel willen niet eens aanbieden zonder dat ik een constructieberekening indien ŕ ¤1000,- Dus ik moet wel heel zeker weten wat we willen voordat we uberhaupt een constructieberekening laten maken
Jazeker feedback is goed, dat vroeg ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is je goed (aan)recht, maar je vroeg om feedback
Loop je het risico dat je de hele tijd mensen langs je af hebt lopen, met die gesloten keuken zo? Dan zou een eiland misschien wat prettiger zijn, zoals iemand anders al zei.Nja, er rennen hier wat kinderen rond
Maar we willen af van een gesloten keuken, dus dan moet het zoiets worden.
Ik heb wel gekeken of het zonder pilaar zou kunnen, maar volgens mijn eigen berekeningen kom je dan op een I-balk van minimaal 360mm voor zo'n overspanning. Dat is ook geen gezicht. Deze overspanningen zouden met een balk van 200mm kunnen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
de doodzonde want herken iedereen eraan. haha btw doe ff wat persoonlijke zo van mij met YouTube. en ook voor wie het leuk vind ok.. voor rest ter info en als je nog eens een paar euro over hebt... voor dat welkom.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap de wens van een open keuken, maar als je dan het keukenblad een eiland maakt, kunnen de andere mensen in het huis wel richting de koelkast lopen zonder de hele tijd achter de persoon bij het bureau te hoeven denderen. Misschien wat rustiger.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jazeker feedback is goed, dat vroeg ik ookNja, er rennen hier wat kinderen rond
Ik heb wel gekeken of het zonder pilaar zou kunnen, maar volgens mijn eigen berekeningen kom je dan op een I-balk van minimaal 360mm voor zo'n overspanning. Dat is ook geen gezicht. Deze overspanningen zouden met een balk van 200mm kunnenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik denk dat je bij die U-vorm elkaar steeds in de weg staat en loopt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Lijkt de U-vorm niet teveel op een soort afhaalloket? Is een kookeiland (dus met doorgang) beter?![]()
Dus kookplaat richting het eiland, en dat stukje waar de kookplaat nu is openmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Goede tip. Danku.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik snap de wens van een open keuken, maar als je dan het keukenblad een eiland maakt, kunnen de andere mensen in het huis wel richting de koelkast lopen zonder de hele tijd achter de persoon bij het bureau te hoeven denderen. Misschien wat rustiger.
De huidige situatie is echter wel zo. De schuine wand die je op afbeelding 1 ziet zit er nu ook.
Dit is de huidige inrichting waarbij rood en geel dus verwijderd worden: (tussen geel en rood zit een provisiekast / rommelhok)
Waarom koop je ze danquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb hamka's maar die vind ik niet azo lekker![]()
![]()
hou je wel in de gaten dat de pilaren waar je die balk op gaat bevestigen ook nog aan behoorlijk wat eisen moeten voldoen al dan niet onder de vloer met elkaar verbonden moeten worden om de kracht goed te verdelen blah blah heb een keer een berekening gezien voor een ogenschijnlijk eenvoudige vervanging van een draagmuur maar dat viel niet mee niequote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jazeker feedback is goed, dat vroeg ik ookNja, er rennen hier wat kinderen rond
Ik heb wel gekeken of het zonder pilaar zou kunnen, maar volgens mijn eigen berekeningen kom je dan op een I-balk van minimaal 360mm voor zo'n overspanning. Dat is ook geen gezicht. Deze overspanningen zouden met een balk van 200mm kunnen![]()
![]()
Vandaar die bogen, neem ik aan, die blijven nodig om het geheel te dragenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Goede tip. Danku.
De huidige situatie is echter wel zo. De schuine wand die je op afbeelding 1 ziet zit er nu ook.
Dit is de huidige inrichting waarbij rood en geel dus verwijderd worden: (tussen geel en rood zit een provisiekast / rommelhok)
[ afbeelding ]
Maar ik zou krankjorem worden als vrouw en drie kinderen telkens langs me af lopen om naar de kraan of koelkast te moeten.
Nadeel aan mijn suggestie is natuurlijk dat je wat werkblad opoffert, maar als ik naar de huidige muren kijk, zal je er sowieso op vooruit gaan.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Vind het wel mooi dat je naar het DTS topic gaat voor interieuradvies
Hier kan je voor alles terechtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Vind het wel mooi dat je naar het DTS topic gaat voor interieuradvies![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
stond "Nieuw" op de verpakking
jij hebt eeen vrouw en 3 kinderen en bent fulltime hier???quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vandaar die bogen, neem ik aan, die blijven nodig om het geheel te dragen
Maar ik zou krankjorem worden als vrouw en drie kinderen telkens langs me af lopen om naar de kraan of koelkast te moeten.
Nadeel aan mijn suggestie is natuurlijk dat je wat werkblad opoffert, maar als ik naar de huidige muren kijk, zal je er sowieso op vooruit gaan.Trust nobody![]()
Nee, de persoon waar ik op reageerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jij hebt eeen vrouw en 3 kinderen en bent fulltime hier???
Het was Stoorzendert... ik denk dat er ruis op de lijn zatquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:06 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, de persoon waar ik op reageer![]()
![]()
D'inTerieurStylistquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Vind het wel mooi dat je naar het DTS topic gaat voor interieuradviesTrust nobody![]()
Het verwijderen van de draagmuren ga ik niet zelf doen. Daarvoor moeten eerst berekeningen gemaakt worden (stempelplan, dikte balken, fundering, etc.) en is vergunningsplichtig. Hier gaan ze waarschijnlijk een soort raamwerk inzetten, dus stalen pilaren tot de vloer met fundering (mits deze niet sterk genoeg is) en dan stalen tussenbalken. De liggers zullen wel HEA of HEB200 balken worden. Ik heb 5cm verlaagd plafond, dus komen ze nog 15cm naar beneden (zoals getekend). De overige zaken wil ik zelf afhandelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
hou je wel in de gaten dat de pilaren waar je die balk op gaat bevestigen ook nog aan behoorlijk wat eisen moeten voldoen al dan niet onder de vloer met elkaar verbonden moeten worden om de kracht goed te verdelen blah blah heb een keer een berekening gezien voor een ogenschijnlijk eenvoudige vervanging van een draagmuur maar dat viel niet mee nie
Ik heb ook een uitbouw aangevraagd zoals hieronder (of zelfs helemaal doortrekken tot de garage). Dat kwam op ¤30k. Vond ik teveel voor de gewonnen ruimte. En daarbij lever ik tuin in, wat ik niet wil![]()
Ja chips gvd. En wijn gvd. En Melinda Gordon!Ik heb er één en ik ben er trots op
Jammer. Ik kom hier voor de goede gesprekken en de onorthodoxe meningenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik haat allergieënOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, er is ook een optie om het gehele plafond te verlagen, maar dan wordt de hoogte van het plafond 230cm. Dat vind ik te laag... Eventueel zijn er in die liggers nog wel spotjes o.i.d. te verwerkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vandaar die bogen, neem ik aan, die blijven nodig om het geheel te dragen
Nadeel aan mijn suggestie is natuurlijk dat je wat werkblad opoffert, maar als ik naar de huidige muren kijk, zal je er sowieso op vooruit gaan.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Idemquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jammer. Ik kom hier voor de goede gesprekken en de onorthodoxe meningen![]()
En toch heb je maar 0,24 punt per bolkquote:
Ja maar hamkas zijn hamkas tochquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
stond "Nieuw" op de verpakking![]()
![]()
Spekkie valt van zijn act afOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
230 lijkt me erg laag idd, zou ik niet aanraden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, er is ook een optie om het gehele plafond te verlagen, maar dan wordt de hoogte van het plafond 230cm. Dat vind ik te laag... Eventueel zijn er in die liggers nog wel spotjes o.i.d. te verwerkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: