SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is je brand op?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Volgens mij is Gulpener Up enkel bij de brouwerij zelf te krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik ken wel Brand upOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb Brand Up al geen tijden meer gezien hierquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is Gulpener Up enkel bij de brouwerij zelf te krijgen.
Uw ADH vitamine Worst
Jumbo hier heeft ze wel nogquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb Brand Up al geen tijden meer gezien hier
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nee bij jullie drinken ze alleen nog poolse-patersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb Brand Up al geen tijden meer gezien hier![]()
![]()
quote:Hier zijn ze opeens allemaal verdwenen enkele jaren geleden
Uw ADH vitamine Worst
Brand wordt niet eens meer gebrouwen in Limburg
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waar dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Brand wordt niet eens meer gebrouwen in Limburg![]()
En Heineken heeft door Brand haar titel 'koninklijk' verkregen maar kan nog steeds onder haar eigen naam fatsoenlijk drinken fabriceren dat bier genoemd mag wordenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Brand wordt niet eens meer gebrouwen in Limburg
Meeste Limburgs bier dat ik drink is pils en het speciaal bier haal ik bij de bron zelfquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Hier zijn ze opeens allemaal verdwenen enkele jaren geleden
Opdrinken?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef Harrie het volgende:
Jullie weten allemaal toch hopelijk wel wat je moet doen als je brand in je koelkast hebt![]()
![]()
Heerlijk genieten ervan natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef Harrie het volgende:
Jullie weten allemaal toch hopelijk wel wat je moet doen als je brand in je koelkast hebtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klopt. Uit onze Heineken brouwerij komt tenminste ook nog goed pilsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was het niet zo dat Freddy Heineken ook liever wat anders dronk dan zijn bier?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Heineken heeft door Brand haar titel 'koninklijk' verkregen maar kan nog steeds onder haar eigen naam fatsoenlijk drinken fabriceren dat bier genoemd mag worden![]()
Uw ADH vitamine Worst
Okayquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Den Bosch en Zoeterwoude
https://www.rtlnieuws.nl/(...)burg-vertrek-ontslag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Klopt. Uit onze Heineken brouwerij komt tenminste ook nog goed pils
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey Speklap3000! Eerlijk gezegd vind ik het wel grappig wanneer gebruikers proberen een spel te winnen door veel smileys te posten. Het voegt wat luchtigheid en speelsheid toe aan de interactie. Het maakt niet echt uit of je nu met woorden, afbeeldingen of smileys reageert, zolang we maar plezier hebben samen! Dus go for it en laat die smiliey's vliegen als dat is waar je van geniet! ?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat noemt men Brand Bier!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Klopt. Uit onze Heineken brouwerij komt tenminste ook nog goed pilsOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:kennersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk genieten ervan natuurlijk!Al vind ik Brand niet echt super lekker
![]()
![]()
Ik vind Brand pils lekker, maar als het op speciaal biertjes aan komt prefereer ik Gulpener of de Belgische meester brouwers.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
kennersAl vind ik Brand niet echt super lekker
Brand noemt het doorgaans ook een pilsener. Wat het ook isquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
België wint sowieso van NL met bier.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Brand pils lekker, maar als het op speciaal biertjes aan komt prefereer ik Gulpener of de Belgische meester brouwers.
Dat korenwolfje is wel lekkermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Precies! Heineken word doorgaans piswater genoemdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Brand noemt het doorgaans ook een pilsener. Wat het ook is
En Amstel is het pis water wat bij Heineken wordt afgekeurdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies! Heineken word doorgaans piswater genoemdmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Korenwolf en Neugbourg zijn ideale zomerbiertjes die lekker fris weg drinken op een terras in de zonquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
België wint sowieso van NL met bier.
Dat korenwolfje is wel lekker![]()
Nee Amstel scheppen ze rechtstreeks uit de Amstelquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En Amstel is het pis water wat bij Heineken wordt afgekeurdUw ADH vitamine Worst
Nu geef je Amstel wel heel veel lof of probeer je de rivier naar beneden te halenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee Amstel scheppen ze rechtstreeks uit de Amstel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: