Dat noemt men Brand Bier!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Klopt. Uit onze Heineken brouwerij komt tenminste ook nog goed pils
quote:
kennersquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk genieten ervan natuurlijk!
Ik vind Brand pils lekker, maar als het op speciaal biertjes aan komt prefereer ik Gulpener of de Belgische meester brouwers.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
kennersAl vind ik Brand niet echt super lekker
Brand noemt het doorgaans ook een pilsener. Wat het ook isquote:
België wint sowieso van NL met bier.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Brand pils lekker, maar als het op speciaal biertjes aan komt prefereer ik Gulpener of de Belgische meester brouwers.
Precies! Heineken word doorgaans piswater genoemdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Brand noemt het doorgaans ook een pilsener. Wat het ook is
En Amstel is het pis water wat bij Heineken wordt afgekeurdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies! Heineken word doorgaans piswater genoemd
Korenwolf en Neugbourg zijn ideale zomerbiertjes die lekker fris weg drinken op een terras in de zonquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
België wint sowieso van NL met bier.
Dat korenwolfje is wel lekker
Nee Amstel scheppen ze rechtstreeks uit de Amstelquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En Amstel is het pis water wat bij Heineken wordt afgekeurd
Nu geef je Amstel wel heel veel lof of probeer je de rivier naar beneden te halenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee Amstel scheppen ze rechtstreeks uit de Amstel
Is maar een smerig pisriviertje johquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu geef je Amstel wel heel veel lof of probeer je de rivier naar beneden te halen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is maar een smerig pisriviertje joh
Gelukkig!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is maar een smerig pisriviertje joh
terug in je rol Smileyhoerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:46 schreef Speklap3000 het volgende:
De patertjes van onze oosterburen kunnen we ook wel bekoren, helemaal de weizen
Dan ga je ook weer jankenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
terug in je rol Smileyhoerniet ineens gaan doen alsof je zelf een mening hebt
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee Amstel scheppen ze rechtstreeks uit de Amstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |