Jazeker feedback is goed, dat vroeg ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is je goed (aan)recht, maar je vroeg om feedback
Loop je het risico dat je de hele tijd mensen langs je af hebt lopen, met die gesloten keuken zo? Dan zou een eiland misschien wat prettiger zijn, zoals iemand anders al zei.
de doodzonde want herken iedereen eraan. haha btw doe ff wat persoonlijke zo van mij met YouTube. en ook voor wie het leuk vind ok.. voor rest ter info en als je nog eens een paar euro over hebt... voor dat welkom.quote:
Ik snap de wens van een open keuken, maar als je dan het keukenblad een eiland maakt, kunnen de andere mensen in het huis wel richting de koelkast lopen zonder de hele tijd achter de persoon bij het bureau te hoeven denderen. Misschien wat rustiger.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jazeker feedback is goed, dat vroeg ik ookNja, er rennen hier wat kinderen rond
Maar we willen af van een gesloten keuken, dus dan moet het zoiets worden.
Ik heb wel gekeken of het zonder pilaar zou kunnen, maar volgens mijn eigen berekeningen kom je dan op een I-balk van minimaal 360mm voor zo'n overspanning. Dat is ook geen gezicht. Deze overspanningen zouden met een balk van 200mm kunnen
Ik denk dat je bij die U-vorm elkaar steeds in de weg staat en loopt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Lijkt de U-vorm niet teveel op een soort afhaalloket? Is een kookeiland (dus met doorgang) beter?
Goede tip. Danku.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:53 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik snap de wens van een open keuken, maar als je dan het keukenblad een eiland maakt, kunnen de andere mensen in het huis wel richting de koelkast lopen zonder de hele tijd achter de persoon bij het bureau te hoeven denderen. Misschien wat rustiger.
Waarom koop je ze danquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb hamka's maar die vind ik niet azo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |