SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ghostwhispererquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:09 schreef DJMO het volgende: Ja chips gvd. En wijn gvd. En Melinda Gordon!
![]()
![]()
Ik allergieën haatOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
GODVERDOMME INSTAPPEN TERINGLIJERS, WE GAAN NAAR DE KLOTENmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Iets met zout en minder?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vernieuwd recept
heb gegoogled, is geen succes![]()
Ik kan maar niet wennen aan RonahiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ach, sommige mensen denken dat vloeken stoer is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
kan maar niet wennen aan dat vloeken van @:DJMOI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is ook aso/tokkie/laagquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
kan maar niet wennen aan dat vloeken van @:DJMOWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
En r-woudje post door t slotjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zal eens door jouw slotje postenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh wacht, verkeerd topicI'm surrounded by morons!
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)uw-recept-snackspertquote:In het nieuwe recept zijn minder ingrediënten gebruikt. "Ik gok vanwege kostenbesparing. Dat is wat merken wel vaker doen." Ook blijkt uit de ingrediëntenlijst dat er minder zout in zit. "Het is dus wel minder ongezond",![]()
Jamjamquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal eens door jouw slotje postenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Op naar KPDquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal eens door jouw slotje posten~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wordt zoveel gebolkt dat helemaal niemand punten pakt
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Punten zijn overratedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:13 schreef Speklap3000 het volgende:
Wordt zoveel gebolkt dat helemaal niemand punten pakt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: