SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nou, denk het niet. Die is geen fan van DTSquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:ama
Weet niet of zij dat ook OK vindt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, denk het niet. Die is geen fan van DTS
Achja, niemand kan overal fan van zijn.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb hier only fansquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, niemand kan overal fan van zijn.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Blij dan. Rob heeft net onze vakantie voor mijn verjaardag geboekt. Dus ik heb iets om naar uit te kijken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat vind ik fijn voor jequote:Op woensdag 14 februari 2024 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Blij dan. Rob heeft net onze vakantie voor mijn verjaardag geboekt. Dus ik heb iets om naar uit te kijken.Trust nobody![]()
Waar gaan jullie heen op vakantie?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Blij dan. Rob heeft net onze vakantie voor mijn verjaardag geboekt. Dus ik heb iets om naar uit te kijken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dacht dat ik oud was, maargoed stemt me goed mss ben ik niet zo bejaard dat ik die nog weet enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik twijfelde tussen Duitsland en Spanje, maar het is Luxemburg geworden. Omgeving van de müllerthal trail. Dus ik kan og een (korte) wandeling makenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen op vakantie?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is ook mooie omgeving in Luxemburg!quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Duitsland en Spanje, maar het is Luxemburg geworden. Omgeving van de müllerthal trail. Dus ik kan og een (korte) wandeling makenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
goh. eerlijk antwoord meer mijn rechter hand als linker...quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ow oke
welke masturbator(s) heb je
en jij?Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet. We zijn er vorig jaar ook geweest. Veel mensen hebben vaak heimwee naar huis als ze op vakantie zijn, maar ik heb juist heimwee naar de vakantie als ik weer thuis ben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook mooie omgeving in Luxemburg!Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
goh. eerlijk antwoord meer mijn rechter hand als linker...
en jij?
Trust nobody![]()
doe nog ff half uurrtje en dan gaan jullie maar raden, dus als je vragen hebt stel ze nu maar
Do what you love, love what you do!![]()
Wist ik nietquote:al die engelstalige begrippen
Je vraagt dit al poffedomme 2 uur lang maak een keuzequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je vraagt dit al poffedomme 2 uur lang maak een keuze
Trust nobody![]()
Gewoon dat we on the same page zijn snap jequote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Notrielliequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gewoon dat we on the same page zijn snap jeTrust nobody![]()
Ik mag helaas geen HamkasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoef je geen sorry voor te zeggen!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Misschien moet ik mn ogen sluitenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehm.. ik weet niet waarom jij niet slaapt?![]()
Misschien wel..quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moet ik mn ogen sluiten
Misschien moet ik ook gaan
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien wel..
Misschien moet ik ook gaan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je mag naar bed als je wil. Maar het hoeft niet!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan is het misschien wel tijd om te gaan slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jij en @JustinK vechten om dezelfde punten. Als je teveel ruimte geeft aan JK, dan kan hij ineens een hoop meer punten gaan pakken. Spannendquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb nu 33 uur voorsprong op de #2.
Vanaf nu moet ik gewoon de scores van @:devzero en @:justink matchen, en dan zou het goed moeten gaan ja
Van mij heb je weinig last, over een dag of 2 kom ik op #3. Ik ben vanavond en morgenavond ook niet altijd online![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gewoon dat we on the same page zijn snap je![]()
![]()
Trust nobody![]()
echt zit dit soms te lezen ff, maar het boeit me nu helemaal niet meer?Do what you love, love what you do!![]()
Hm hm
33 uurOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hebben jullie nog leuk moment gehad vandaag of op werk enzo dat je echt ff kon lachen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb vakantie dus neeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nou leuke momenten op vakantie toch vast wel ook?quote:
vertel ff anders zo saai hier
jij leuke vakantieplannen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou leuke momenten op vakantie toch vast wel ook?
vertel ff anders zo saai hierUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Eens, JustinK is mijn grootste zorg, want wij vechten om dezelfde puntenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij en @:justink vechten om dezelfde punten. Als je teveel ruimte geeft aan JK, dan kan hij ineens een hoop meer punten gaan pakken. Spannend
Van mij heb je weinig last, over een dag of 2 kom ik op #3. Ik ben vanavond en morgenavond ook niet altijd online
niet concreet heb wel idee van doe single reis ofzo. maar nog niet helemaal uit enzo en concreetquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij leuke vakantieplannen?
jij dan?Do what you love, love what you do!![]()
Nou,
Ik heb afgelopen dagen carnaval in Oeteldonk gevierd.
Het begon zondag ochtend in de Sint Jan, met brandewijn, een mis, schrobbeler en het weigeren van een hosti.
Ik ben op de foto geweest met de Peer
Ik heb ontzettend veel plezier gehad, heb gehuild en gelachen, gehost en gewandeld, gesjanst en gedanst.
En vooral geknuffeld met de portier van de Paternoster.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En nu ga ik de portier weer missen tot 11-11Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoezo een hosti geweigerd? Dat je niet naar voren bent gegaan bedoel je of anders?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou,
Ik heb afgelopen dagen carnaval in Oeteldonk gevierd.
Het begon zondag ochtend in de Sint Jan, met brandewijn, een mis, schrobbeler en het weigeren van een hosti.
Ik ben op de foto geweest met de Peer
Ik heb ontzettend veel plezier gehad, heb gehuild en gelachen, gehost en gewandeld, gesjanst en gedanst.
En vooral geknuffeld met de portier van de Paternoster.![]()
Berlijn of Londen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
niet concreet heb wel idee van doe single reis ofzo. maar nog niet helemaal uit enzo en concreet
jij dan?Uw ADH vitamine Worst
Dit zou een mooie top 5 voor deze maand zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Eens, JustinK is mijn grootste zorg, want wij vechten om dezelfde punten
#1 @Speklap3000
#2 @JustinK
#3 @KoningWouter
#4 devzero
#5 @Mickytjuh![]()
wat is de peer?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoezo een hosti geweigerd? Dat je niet naar voren bent gegaan bedoel je of anders?Uw ADH vitamine Worst
Wel naar voren lopen, maar danet armen gekruist voor de borst.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoezo een hosti geweigerd? Dat je niet naar voren bent gegaan bedoel je of anders?
En dan krijg je wel de zegening maar dus niet de hosti.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je moet jezelf niet omlaag praten makkerquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit zou een mooie top 5 voor deze maand zijn
#1 @:speklap3000
#2 @:justink
#3 @:koningwouter
#4 devzero
#5 @:mickytjuhmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zou eerder Berlijn doen als Londen. maar is meer prijs technisch.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vooral, wie is de Peer!..quote:
Peer kan met name bij het vrollie (vrouwvolk) niet stuk. Met zijn vlotte babbel windt hij elk durske moeiteloos om zijn vinger.
https://www.oeteldonk.org(...)uvel-tot-den-bobberdOehhh jij bovenop mij?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit zou een mooie top 5 voor deze maand zijn
#1 @:speklap3000
#2 @:justink
#3 @:koningwouter
#4 devzero
#5 @:mickytjuhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik vind dat @KoningWouter een mooie plaats verdientquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet omlaag praten makker![]()
Goeie vent iddquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat @:koningwouter een mooie plaats verdientmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wel naar voren lopen, maar danet armen gekruist voor de borst.
En dan krijg je wel de zegening maar dus niet de hosti.![]()
En jij hebt zelf ook een mooie plaats.
Bovenop mij
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, we gaan niet te modern doen waar de vrouw bovenop gaatquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vooral, wie is de Peer!..
Peer kan met name bij het vrollie (vrouwvolk) niet stuk. Met zijn vlotte babbel windt hij elk durske moeiteloos om zijn vinger.
https://www.oeteldonk.org(...)uvel-tot-den-bobberd
[..]
Oehhh jij bovenop mij?![]()
Misschien pakken we wel uit en gaan we allebei. Heb ff een vriend ingeschakeld, zodat ik wel moet, anders ga ik de komende 100 jaar niet op vakantiequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
zou eerder Berlijn doen als Londen. maar is meer prijs technisch.Maar we moeten even overleggen
Uw ADH vitamine Worst
Man bovenop is een acceptabele start zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, we gaan niet te modern doen waar de vrouw bovenop gaatOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik leef veel te noordelijk hiervoor denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vooral, wie is de Peer!..
https://www.oeteldonk.org(...)uvel-tot-den-bobberd
[..]
Oehhh jij bovenop mij?
Uw ADH vitamine Worst
Ik ga ervandoor. Ik ben kapot. Tot morgenmiddag ergens
Ik heb er één en ik ben er trots op
Niemand buiten Oeteldonk snapt dit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik leef veel te noordelijk hiervoor denk ik
Ik ben er mee opgegroeid.
Ik ben verliefd op de PeerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gewoon beiden doen. Een weekje in Londen en een weekje in Berlijn. Meer dan een week heb je niet nodig per stadquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien pakken we wel uit en gaan we allebei. Heb ff een vriend ingeschakeld, zodat ik wel moet, anders ga ik de komende 100 jaar niet op vakantieMaar we moeten even overleggen
![]()
Ben meer van de conference peerquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niemand buiten Oeteldonk snapt dit.
Ik ben er mee opgegroeid.
Ik ben verliefd op de PeerUw ADH vitamine Worst
Wat??? Aan een jaar in Berlijn heb je nog niet genoeg manquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon beiden doen. Een weekje in Londen en een weekje in Berlijn. Meer dan een week heb je niet nodig per stadOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mwahquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat??? Aan een jaar in Berlijn heb je nog niet genoeg manmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ben je al eens een jaar in Berlijn geweest?
Ik denk niet dat ik in een jaar alles heb gezien en gedaan wat ik daar wil doen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
was 5 dagen ofzo in berlijn tijdens middelbare en hadden zo'n beetje alle highlights gezien. Ook Haus der Wannsee in Potsdamquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat??? Aan een jaar in Berlijn heb je nog niet genoeg manUw ADH vitamine Worst
Lolwhut.. zo'n beetje alle highlights?
No way.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, het heeft een hoop dingen waar je wel even zoet mee bent. Maar, je gaat niet alles in 2 weken proppen. Dan beter een top 5 of 10 maken en die in een week doen. En dan later nog eens terug komen. Vooral Berlijn is redelijk makkelijk bereikbaar met de trein, dus in de herfst kan hij een lang weekend doenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat??? Aan een jaar in Berlijn heb je nog niet genoeg man![]()
Groot verschil of je Berlijn als toerist wil ervaren of als inwonermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Of je iedere avond tot 7 uur wil feesten in berghainquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Groot verschil of je Berlijn als toerist wil ervaren of als inwoner![]()
wie weet idd, soms alleen doen is lastigquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien pakken we wel uit en gaan we allebei. Heb ff een vriend ingeschakeld, zodat ik wel moet, anders ga ik de komende 100 jaar niet op vakantieMaar we moeten even overleggen
Ja dat kan je van veel grote steden zeggen. Maar ik ga beetje op basic manier de stad beleven en dat lijkt me wel voldoendequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Lolwhut.. zo'n beetje alle highlights?
No way.Uw ADH vitamine Worst
dat ookquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je iedere avond tot 7 uur wil feesten in berghainmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zo vroeg naar huis of is Berlijn ook soft geworden en gaan de underground feesten niet meer 24/7 door voor 8 maandenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je iedere avond tot 7 uur wil feesten in berghain
Rotes Insel is een zeer interessante wijk, met een prachtige geschoedenis.
De begraafplaats daar heeft echt grote namen en verhalen.
Sachsenhausen is eigenlijk een verplichting als je in Berlijn bent om te bezoeken.
Stadion An der Alten Försterei moet je bezocht hebben,
Nu staat het er nog, over een paar jaar is het weg.
Dit stadion is door de supporters gebouwd. Supporters namen vrij van het werk, of kwamen na hun werk, om te helpen bouwen.
Hierdoor werden de kosten gedrukt.
Ow ik kan nog uren doorgaan.
Zon beetje ieder U Bahn Station heeft zijn eigen verhaal, en eigen kracht.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bedankt voor de info, doen we niks mee
Friedrichshain is mijn uitgaansplek.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je iedere avond tot 7 uur wil feesten in berghain
Als in, de hele wijk.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
Bedankt voor de info, doen we niks meemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als ik dit jaar op vakantie ga word het ergens in Oost Europa, waarschijnlijk Kroatië of Hongarije.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben daar nooit uitgeweestquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Friedrichshain is mijn uitgaansplek.Mijn ex en dochtertje hebben 6 maanden in Mitte gewoont (voor werk) en mijn broer woont al jaren in Lichtervelde. Ik ben er diverse keren geweest, maar er zal nog een hoop zijn wat ik niet ken
![]()
Als je een beetje van rock en metal houdt, is Paules metal Eck wel echt een aanrader daaro.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit uitgeweestMijn ex en dochtertje hebben 6 maanden in Mitte gewoont (voor werk) en mijn broer woont al jaren in Lichtervelde. Ik ben er diverse keren geweest, maar er zal nog een hoop zijn wat ik niet ken
Maar het is sowieso daar gewoon fijn, sfeervol...
Ga er misschien begin mei weer een paar dagen heen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Over een aantal uur slaap ik!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik verdwijn in mei in de bergenquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je een beetje van rock en metal houdt, is Paules metal Eck wel echt een aanrader daaro.
Maar het is sowieso daar gewoon fijn, sfeervol...
Ga er misschien begin mei weer een paar dagen heen.![]()
![]()
Werk ze!quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor. Tot over een aantal uur
niet in mijn bergenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Sounds like you know meOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee. Spelletjes avond met een groep van iets van 15 mensen. Maar het is meer gezelligheid dan echt spellen spelenquote:![]()
Wou wel naar Tsjernobyl wat jaren geleden, maar dat gaat voorlopig niet lukkenUw ADH vitamine Worst
Dat is wel de basis van een goede spellen avondquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Spelletjes avond met een groep van iets van 15 mensen. Maar het is meer gezelligheid dan echt spellen spelen
soort dts dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Spelletjes avond met een groep van iets van 15 mensen. Maar het is meer gezelligheid dan echt spellen spelenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verdwijn in mei in de bergen![]()
![]()
Daar heb ik ook ooit heen willen gaan, maar ik heb inmiddels al zoveel daarvan gezien dat een daadwerkelijke reis ernaar toe hetzelfde gaat zijn als de Mona Lisa in het echt zijn. Een soort deja vu gevoel van 'dit heb ik al 1000 keer gezien'quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Wou wel naar Tsjernobyl wat jaren geleden, maar dat gaat voorlopig niet lukken
Had ik jou maar al duizend keer gezienquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ooit heen willen gaan, maar ik heb inmiddels al zoveel daarvan gezien dat een daadwerkelijke reis ernaar toe hetzelfde gaat zijn als de Mona Lisa in het echt zijn. Een soort deja vu gevoel van 'dit heb ik al 1000 keer gezien'
als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Had ik jou maar al duizend keer gezien
Uw ADH vitamine Worst
Maar in de MONA LISA kun je niet rondlopenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zal proberen rustig aan te doen, ik wil niet dat speklap overkomt wat kree overkomen is toen hij die maand erna niet meer recht kon lopenquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als dat geen neuken wordt
quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar in de MONA LISA kun je niet rondlopen
Ik hoest me een ongelukOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoest siroop of thee met honing drinken?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee gewoon naar bed gaanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nog muzikaal ideetje van me maar van deze moet dan dus weer tekst verzonnen worden ipv muziek.
https://whyp.it/tracks/15(...)658-2-hg?token=oivzLDo what you love, love what you do!![]()
Hmm, ik vind tekst niet echt nodig.
Dit is een prima achtergrond muziekje zo.
Kan wel vocaal, maar ook dan is tekst niet per se een mustOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
eens want weet niet wat ik hier mee mee moet eigenlijk? dit was echt ff muzikaal verzonnen en met hulp gitarist ff beetje kijken wat kon als idee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Hmm, ik vind tekst niet echt nodig.
Dit is een prima achtergrond muziekje zo.
Kan wel vocaal, maar ook dan is tekst niet per se een must
Er zat niet echt een gedachte achter behalve qua muziekje in eerste instantie. maar ok denk kan tekst bij maar moet iemand ook weer verzinnen denk...Do what you love, love what you do!![]()
Soms is muziek gewoon af zoals het isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dit zijn dingetjes he ff opgenomen met mobiel, begrijp dat wel, met diee mss ooit wat mee. dit had potentie wel dacht ik maar allemaal al jaar geleden en allemaal geen tijd meer voor. ,maar wie weet hebben jullie brilliant idee. ?Do what you love, love what you do!![]()
Ik nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik denk nl melodie ideetje is er wel, maar er is totaal nog geen structuur in qua nr.
over het algemeen wat ik hoorde muziekje is ok, maar dat maakt nog geen nr opzich natuurlijk.
gehehee join me in de struggle om een liedje te maken, hahaha helppppDo what you love, love what you do!![]()
mss moet ik het eens anders vragen denk... als jullie dat idee fragmentje luisteren zo even muzikaal gemaakt enzo met een idee. maar zonder te zeggen.
wat geeft jullie gevoel erbij?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het al gezegd.
Is gewoon een fijn muziekjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja kom maar door!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
wat doe je nu??quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het al gezegd.
Is gewoon een fijn muziekje![]()
![]()
![]()
Hou je ff in MarioOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik bepaal zelf wanneer ik ga slapen.
En wat is er vies?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Slapen op zijn tijd is wel fijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 01:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik bepaal zelf wanneer ik ga slapen.
En wat is er vies?
* Harrie gaat maar niet vertellen wat hij allemaal vies vind![]()
Doe ff normaal Mario
Ik speel een spel
Ga nou niet lopen zeiken dat ik punten krijg omdat het topic dood is.
Lees de titel van het spel.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
je bent nu meest in bedquote:Op donderdag 15 februari 2024 01:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Doe ff normaal Mario
Ik speel een spel
Lees de titel van het spel.![]()
begin jij nu ook al, ik speel een spelquote:Op donderdag 15 februari 2024 01:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Doe ff normaal Mario
Ik speel een spel
Lees de titel van het spel.
Hij had gewoon eerder moeten reageren ipv kansloos gaan huilen maar dat ik speel een spel krijg ik het van.![]()
Lieve Harrie,quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
begin jij nu ook al, ik speel een spel
Hij had gewoon eerder moeten reageren ipv kansloos gaan huilen maar dat ik speel een spel krijg ik het van.
Je post in een spel-topic binnen ONZ
Het spel heet Dode Topic Spel.
Ik post een bericht, en tjah, als er niemand op reageert heb ik punten
Ons doel is hetzelfde.
Mensen moeten niet janken als een ander punten haalt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dat jij en nog een paar andere pipo'squote:zichzelf het recht op punten hebben toebedeeld betekend niet dat het zo is dus dat toontje mag wel wat minder grapjas want jij bent drukker met rukken op die hoeren uit BB brasil dan dat je met DTS bezig bent en dan ook niet gaan lopen janken
![]()
![]()
En dat ik op dit tijdstip nog wakker ben, is omdat ik vakantie heb
Dus laat mij lekker posten wanneer ik wil MarioOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik vind "het is een spel" of iets van die strekking totaal niet erg om te lezen, alleen de tekst "ik speel een spel" die raakt iets onplezierigs in mijn brein.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lieve Harrie,
Je post in een spel-topic binnen ONZ
Het spel heet Dode Topic Spel.
Ik post een bericht, en tjah, als er niemand op reageert heb ik punten
Ons doel is hetzelfde.
Mensen moeten niet janken als een ander punten haalt.verder niks
![]()
![]()
Ahhw ja sorryquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vind "het is een spel" of iets van die strekking totaal niet erg om te lezen, alleen de tekst "ik speel een spel" die raakt iets onplezierigs in mijn brein.verder niks
Je weet dat ik het zo niet bedoel!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja die schoolvakanties zouden ook verboten worden must ich du nein seinquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:00 schreef Mickytjuh het volgende:
En dat ik op dit tijdstip nog wakker ben, is omdat ik vakantie heb
Dus laat mij lekker posten wanneer ik wil Mario![]()
![]()
Ik heb een goed idee.
Maak mij alleenheerser over Nederland!!!
Ik ben een perfect verlicht despootOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee kleinbrein als je zeker wil weten dat iemand geen punten haalt moet je er zelf binnen 60 seconden op reageren en niet gokken op een ander.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:03 schreef mario390 het volgende:
dacht niet an haar maar rob
heeft zij 30 min lopen laten
had ik al gezegd 60 seconden = 1 minuut
unos minutos keine puncktos![]()
![]()
tja het is dat ik vrij heb gepland tactisch ff tot maandag examen. dus naja doe ff laat door
ja ben niet dom, maar ik wasquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee kleinbrein als je zeker wil weten dat iemand geen punten haalt moet je er zelf binnen 60 seconden op reageren en niet gokken op een ander.
had ik al gezegd 60 seconden = 1 minuut
unos minutos keine puncktos
er niet kann niet altijd zijn![]()
KreetjeMineetjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dan had je eerder op moeten letten en niet om de 30 minuten ff snel wat punten denken te kunnen pakken want zo gaat dat niet meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:07 schreef mario390 het volgende:
zij kann wel spelen dat zeg ik
niet maar de 30 min ergeren me
en al helemaal niet Rob dan de schuld geven want dat is het laagste van het laagste dat je eigenlijk alleen van rioolratten en dat soort vulles zou verwachten![]()
![]()
Nee ik ook niet daarom halen mensen soms punckten lekker toch voor zequote:Op donderdag 15 februari 2024 02:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ben niet dom, maar ik was
er niet kann niet altijd zijn![]()
![]()
Precies.
Wil je niet dAt een ander scoort. Dan moet je er gewoon ALTIJD ZIJNOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
kom eens in Katwijk meeten dan met me enzo met allemaal gezellig op het strand als het weer lekker weer is????Do what you love, love what you do!![]()
Wat moet ik komen meten in Kattuk?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
straks om 20.00 uur Nederlandse tijd gaan de inschrijvingen open...... 6 en 7 juli moet het weer gaan gebeuren![]()
![]()
gezellig in het zonnetje en beetje zwemmen enzo, drankje hapje bij strandtent....quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat moet ik komen meten in Kattuk?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb afgelopen dagen 25000 stappen per dag gezet, en dat vond ik al veel....quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:12 schreef Harrie het volgende:
straks om 20.00 uur Nederlandse tijd gaan de inschrijvingen open...... 6 en 7 juli moet het weer gaan gebeurenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hoor ik daar zuipen aan zeequote:Op donderdag 15 februari 2024 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
gezellig in het zonnetje en beetje zwemmen enzo, drankje hapje bij strandtent....![]()
![]()
Saufen am Meer!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik de afgelopen dagen heel weinig maar goed het is dan ook vakantie dus ik MOET niksquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dagen 25000 stappen per dag gezet, en dat vond ik al veel....![]()
True, true
Ik moest ook niets. Maar ik wilde heel veelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik snap het ook, hou van zuipen. ,maarja ik geloof onderhand dat ik ook wel weet waneer wel en niet.
Maar ook heeeeej was altijd al voor strand meet. maar mss komende lente/zomer
ik wil ook zoveelquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:15 schreef Mickytjuh het volgende:
True, true
Ik moest ook niets. Maar ik wilde heel veelmaar vandaag even niet
![]()
![]()
Ik heb wel eens een strandmeet gehad met een fokker!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
en dat liep af hoe?quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb wel eens een strandmeet gehad met een fokker!!Do what you love, love what you do!![]()
En een Eftelingmeet ookOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Met een duik in het water?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
jij woont bijna in de eftelingquote:
* Harrie heeft ook wel eens een Fok!ker gemeet in de Efteling trouwens![]()
![]()
Ik ben hier niet om te daten
Ik heb een kei leuke vriendOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je hebt er tenminste 2 tegelijkertijd gemeet in de Efteling.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij woont bijna in de efteling
* Harrie heeft ook wel eens een Fok!ker gemeet in de Efteling trouwensEr is niet meer detail.quote:
Het was gewoon een gezellige ontmoeting op het strand.
De FOK!er in kwestie kwam er langs vanaf zijn werk naar huis en ik was daar al met een kennisOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ok, hmmmm ik heb er beetje geen zin meer in want zoveel gezeik elke keer, maar als mensen willen ik doe nog wel poging als het lekker weer is meet op Katwijkse strand. voor iedereen...Do what you love, love what you do!![]()
maak het nu niet erger..... straks komt Kree er ook nog achter dat het 2 vrouwen waren en wil hij allemaal details enzo.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je hebt er tenminste 2 tegelijkertijd gemeet in de Efteling.![]()
Je bent nogal wispelturig Kree.
Ja en ook nog twee vrouwen die het allebei met MrMickytjuh heeft gedaan.
Dus als zon leuke kerel dat wil, dan moet je daar wel jaloers op zijn.
En die heb jij dan gewoon gemeet!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb werkelijk waar nog nooit gezeik gehad met een meetingquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:23 schreef kree het volgende:
ok, hmmmm ik heb er beetje geen zin meer in want zoveel gezeik elke keer, maar als mensen willen ik doe nog wel poging als het lekker weer is meet op Katwijkse strand. voor iedereen...
Heb er in mijn hoogtij dagen op fok! meer dan genoeg gezien maar nooit gezeik dus dan heb je de verkeerde verwachting of je voelt je aangetrokken tot de verkeerde types![]()
![]()
Ik weet wel iemand die meer problemen had met die Meetings van jou Harrie
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat was het..... ik dacht al waarom ben ik zo stik jaloers ineensquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Je bent nogal wispelturig Kree.
Ja en ook nog twee vrouwen die het allebei met MrMickytjuh heeft gedaan.
Dus als zon leuke kerel dat wil, dan moet je daar wel jaloers op zijn.
En die heb jij dan gewoon gemeet!!![]()
![]()
Als jij het nu over die ouwe hebtquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik weet wel iemand die meer problemen had met die Meetings van jou Harriedie heeft zijn deel ook wel meegekregen ja
![]()
![]()
het gezeik is dan ook meer ook vooraf hier al op forum enzo. hahaha denk ook niet hoor dat het nou allemaal zo drama zou zijn nl in het echt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit gezeik gehad met een meeting
Heb er in mijn hoogtij dagen op fok! meer dan genoeg gezien maar nooit gezeik dus dan heb je de verkeerde verwachting of je voelt je aangetrokken tot de verkeerde types
Maarja heb ideetjes opgegooid en dan krijg je het zelfde gezeik, zal ik nog poging doen dan,?
Ik denk aan makkelijk parkeren stukje lopen door duin en over strand max 5km en ff drankje hapje doen en gezellig enzo en wie wil als het lekker weer is ff zwemmen in zee., zo zie ik dat voor me dus., maarja maak er drama over ofzo of denk te ver hahahaDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3389 / +130 / +1 / 4214 / 5108
2. devzero / 1356 / +98 / +3 / 567 / 888
3. JustinK / 1154 / +157 / +0 / 1574 / 2164
4. Mickytjuh / 540 / +16 / +58 / 547 / 771
5. mario390 / 538 / +29 / +6 / 163 / 331
6. KoningWouter / 510 / +19 / +0 / 436 / 588
7. Harrie / 471 / +7 / +11 / 587 / 830
8. HappyCharly / 453 / +84 / +0 / 1090 / 1346
9. KillemWieft / 426 / +92 / +0 / 143 / 262
10. DerRabbit / 311 / +45 / +9 / 426 / 541
11. Paul / 293 / +15 / +0 / 857 / 1105
12. hemarookworst / 268 / +36 / +3 / 364 / 516
13. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 362 / 454
14. DJMO / 194 / +6 / +0 / 137 / 221
15. kree / 192 / +10 / +15 / 283 / 369
16. Rob / 180 / +3 / +1 / 143 / 198
17. ieniminimuis / 170 / +12 / +0 / 261 / 350
18. Grrrrrrrr / 155 / +0 / +0 / 98 / 154
19. Shii / 148 / +16 / +0 / 155 / 228
20. gebrokenglas / 138 / +1 / +0 / 97 / 156SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
als ik niet met de trein kan dan haak ik af..... drinken en rijdenquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
het gezeik is dan ook meer ook vooraf hier al op forum enzo. hahaha denk ook niet hoor dat het nou allemaal zo drama zou zijn nl in het echt.
Maarja heb ideetjes opgegooid en dan krijg je het zelfde gezeik, zal ik nog poging doen dan,?
Ik denk aan makkelijk parkeren stukje lopen door duin en over strand max 5km en ff drankje hapje doen en gezellig enzo en wie wil als het lekker weer is ff zwemmen in zee., zo zie ik dat voor me dus., maarja maak er drama over ofzo of denk te ver hahaha![]()
![]()
trein tot leiden makkelijk, bus daarvan wel maar is 25 min ongeveer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ik niet met de trein kan dan haak ik af..... drinken en rijdenDo what you love, love what you do!![]()
niet afhaken daarop @Harrie ik heb dit zo vaak gedaan onderhand in het verleden nu hoor. hahahaha. tis het waard.Do what you love, love what you do!![]()
Leiden ben ik laatst nog geweest met de trein, toen was ik onderweg naar de stokquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
trein tot leiden makkelijk, bus daarvan wel maar is 25 min ongeveer.dat was de vrijdag voordat ik naar de Efteling was
![]()
![]()
van leiden naar Katwijk met bus is makkelijk, maar eens ermee kost ff toch wat gekut met bus hoewel rechtsreeks naar boulevard wel gaan ze met tussen stops, maar kost klein half uur welquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Leiden ben ik laatst nog geweest met de trein, toen was ik onderweg naar de stokdat was de vrijdag voordat ik naar de Efteling was
Meetings moet je altijd doen op plekken die prima met OV te bereiken zij.
Strand van Kattuk? Nope
Strand van Zandvoort? Jep
Brazilië spreken ze PortugeseOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja die ouwe.
Heb hem er overigens nooit over horen klagenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
neu Zandvoort. hahaha zoeken jullie zelf maar op hoe je Katwijk kunt bereiken met ov. het valt mee opzich.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Strand van Kattuk? Nope
Brazilië spreken ze PortugeseDo what you love, love what you do!![]()
ik hoor het verschil niet echt omdat ik nog nooit gekeken heb en nog nooit daar geweest ben (en het staat ook niet op de planning)quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Strand van Kattuk? Nope
Brazilië spreken ze Portugese![]()
Ik vind het nogal wat.
Eerst naar Lije en dan nog 25 minuten met een bus.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik wel omdat er iemand maar bleef bellen en ik inmiddels gestopt was met de telefoon opnemen (En dan hebben we het over de huis telefoon niet mobiel) dus als ik niet thuis was bleef op mijn kamer dat ding maar rinkelen omdat ik hem vergeten was uit te zettenquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja die ouwe.
Heb hem er overigens nooit over horen klagen![]()
![]()
ja ik kan er ook niks aan doen dat je in een boerengehucht in het oosten woontquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind het nogal wat.
Eerst naar Lije en dan nog 25 minuten met een bus.
Ik doe er ruim 3 uur over om daar te komen...quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
neu Zandvoort. hahaha zoeken jullie zelf maar op hoe je Katwijk kunt bereiken met ov. het valt mee opzich.Mijn oom had een huis in Braziliëquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik hoor het verschil niet echt omdat ik nog nooit gekeken heb en nog nooit daar geweest ben (en het staat ook niet op de planning)Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hier ga je al, deze meeting gaat niet door kan ik je nu al vertellen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:35 schreef kree het volgende:
[..]
neu Zandvoort. hahaha zoeken jullie zelf maar op hoe je Katwijk kunt bereiken met ov. het valt mee opzich.
Jij hebt een idee, eerste positief opbouwende reactie gaan jou hakken in het zand.
succes ik ga wel naar de efteling![]()
![]()
nee ik bedoel dezequote:
nacht bb brasil misschien
90er party omdat de meiden
in schooloutfit zijn
tshirt ,rock, zopfen![]()
Ik woon niet in het oosten
Naar Zandvoort doe ik er 2,5 uur over.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja ik ben geen tour operator natuurlijk. tis maar wat iedereen kan wil leuk vind enzo. en ok weet dat is lastig met ov wel. daarom noem ik de optie vanaf leiden cs ook wat er is, de hele drama ervoor met NS zoeken jullie zelf maar opquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hier ga je al, deze meeting gaat niet door kan ik je nu al vertellen.
Jij hebt een idee, eerste positief opbouwende reactie gaan jou hakken in het zand.
succes ik ga wel naar de eftelingDo what you love, love what you do!![]()
in Katwijk aan zee wil je anders ook niet dood gevonden worden heb ik gehoordquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik kan er ook niks aan doen dat je in een boerengehucht in het oosten woontIk woon overigens in Helmond waar ze gewoon het meeste treinstations per vierkantekilometer hebben (denk ik) en dan is het nog steeds kut dat je nog met de bus moet
![]()
![]()
al gaan ze naakt man wat kan mij dat boeienquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel deze
nacht bb brasil misschien
90er party omdat de meiden
in schooloutfit zijn
tshirt ,rock, zopfen
als ik gemaakt geile wijven wil zien kijk ik wel porno.![]()
verhalen joh, Katwijk is wel leuk toch nog, het takelt beetje af wel. maar die vullen jullie zelf naar in om.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
in Katwijk aan zee wil je anders ook niet dood gevonden worden heb ik gehoordIk woon overigens in Helmond waar ze gewoon het meeste treinstations per vierkantekilometer hebben (denk ik) en dan is het nog steeds kut dat je nog met de bus moet
what´´s up?quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
al gaan ze naakt man wat kan mij dat boeien
als ik gemaakt geile wijven wil zien kijk ik wel porno.
bb is toch niet porno![]()
Als je een meeting wil organiseren die succes heeft, ga je niet uit van de plek die voor jou het handigst is, maar van een plek die voor veel mensen handig is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ben geen tour operator natuurlijk. tis maar wat iedereen kan wil leuk vind enzo. en ok weet dat is lastig met ov wel. daarom noem ik de optie vanaf leiden cs ook wat er is, de hele drama ervoor met NS zoeken jullie zelf maar op
Jij wil niet wijken van jouw Katwijk idee, en dan sla je de plank gewoon mis.
Vanaf leiden cs moet ik nog steeds met een bus. Ils heb zelf opgezocht wat de snelste route is met OV en het is gewoon ruim drie uur.
En ik reis liever met een trein dan met een bus, maar dat geheel ter zijdeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja boeien idd.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
al gaan ze naakt man wat kan mij dat boeien
als ik gemaakt geile wijven wil zien kijk ik wel porno.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb nogal wat ervaring met het organiseren van meetings voor zowel kleine als grote groepen
Die meetings staan er om bekend om goed bezocht te zijn en eigenlijk louter positieve reacties van bezoekers te ontvangen.
Dit komt mede omdat ik altijd iets doe met tips vooraf en kritiek achterafOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Naar de Efteling moet ik ook met de bus trouwensquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je een meeting wil organiseren die succes heeft, ga je niet uit van de plek die voor jou het handigst is, maar van een plek die voor veel mensen handig is.
Vanaf leiden cs moet ik nog steeds met een bus. Ils heb zelf opgezocht wat de snelste route is met OV en het is gewoon ruim drie uur.
En ik reis liever met een trein dan met een bus, maar dat geheel ter zijde![]()
![]()
ok ik zie hier iemand in die me ff wil helpen? ik ben niet gehecht aan de plek hoor precies. hoe dit voor elkaar te krijgen wel. ga je helpen?quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je een meeting wil organiseren die succes heeft, ga je niet uit van de plek die voor jou het handigst is, maar van een plek die voor veel mensen handig is.
En ik reis liever met een trein dan met een bus, maar dat geheel ter zijde
Ja mijn geniale idee om er een spoor heen te leggen waar de provincie het niet mee eens.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Naar de Efteling moet ik ook met de bus trouwens
Gewoon super kut.Ik heb ooit met iemand van hier overlegd om een grote meeting te organiseren, maar ze staan daar niet zo positief tegenover.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik zie hier iemand in die me ff wil helpen? ik ben niet gehecht aan de plek hoor precies. hoe dit voor elkaar te krijgen wel. ga je helpen?
Beste maak je een poll die je plaatst in de OP,
Eerst een met de vraag of er behoefte is aan een meet.
Dan een poll naar een geschikte plek.
En dan een link naar een forms vragenlijst met 3 opties voor data en locatie.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik lees hier "ff wil helpen" denk dat je het niet helemaal serieus neemt maar dat is slechts mijn visiequote:Op donderdag 15 februari 2024 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik zie hier iemand in die me ff wil helpen? ik ben niet gehecht aan de plek hoor precies. hoe dit voor elkaar te krijgen wel. ga je helpen?![]()
![]()
Ja ik moest lachenquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik lees hier "ff wil helpen" denk dat je het niet helemaal serieus neemt maar dat is slechts mijn visie
Met de Efteling meet zijn we steeds 6 maanden bezig om te organiseren joh
Ik ben tenminste 50 uur kwijt aan voorbereiding. En ik vermoed dat het meer is.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
haha het zou mijnmanier zijn wel enzo opzich. maar heb er geen tijd voor dat toch regelenenquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja mijn geniale idee om er een spoor heen te leggen waar de provincie het niet mee eens.
Gewoon super kut.
[..]
Ik heb ooit met iemand van hier overlegd om een grote meeting te organiseren, maar ze staan daar niet zo positief tegenover.
En dan een link naar een forms vragenlijst met 3 opties voor data en locatie.
maar idee voor ff maanden later wel mssDo what you love, love what you do!![]()
Of je zoekt een een team(pje) brainstormt en gaat er gewoon voor maar dan loop je wel de kans dat er geen hont komt omdat de datum kut is of omdat het niet te bereiken is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja mijn geniale idee om er een spoor heen te leggen waar de provincie het niet mee eens.
Gewoon super kut.
[..]
Ik heb ooit met iemand van hier overlegd om een grote meeting te organiseren, maar ze staan daar niet zo positief tegenover.
En dan een link naar een forms vragenlijst met 3 opties voor data en locatie.![]()
Aangenaam, ik ben Kree.
Ik wil iets organiseren, maar eigenlijk ook weer niet.
Want ik wil dat er een meeting is, maar ik heb geen zin om er tijd in te steken.
Dus ik ga mensen verwijten maken, zodat zij het voor mij gaan doen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
euhm dat heb je toch verkeerd want lijkt me best leuk ff meet enzo. alleen ik wil het gedoe er niet zo omheen het regelenen. ook omdat geen tijd voor ook.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik lees hier "ff wil helpen" denk dat je het niet helemaal serieus neemt maar dat is slechts mijn visie
maar idee ben ik wel voor hoorDo what you love, love what you do!![]()
Ahh hierbij bevestig je mijn voorstelrondjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Doei Mario
Ga maar slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik had wel gezien dat er veel tijd in zatquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik moest lachen
Met de Efteling meet zijn we steeds 6 maanden bezig om te organiseren joh
Ik ben tenminste 50 uur kwijt aan voorbereiding. En ik vermoed dat het meer is.daarom was ik ook alleen maar positief
![]()
Natuurlijk was dit niet de eerste keer dat scheelt maar dan nog, het is gewoon een hoop werk om te zorgen dat alles gestroomlijnt gaat en dat kost tijd... veel tijd.
* Harrie zit in de organisatie van een kindervakantieweek en weet als geen ander dat dingen goed organiseren heel veel tijd en soms ook discussie kost wil je het goed doen. Hoe groter hoe lastiger is ook nog wel een ding want de veiligheid moet wel gewaarborgd blijven en je komt niet weg met "Iedereen is zelf verantwoordelijk" zo werkt het niet![]()
![]()
Ja wat bij ons het meest tijd kost, is dat iemand in de organisatie eigenlijk meer een blok aan het been is.
Maar het is de enige OG in de organisatie dus hem er uitzetten is ook een beetje onmogelijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
maar snappen jullie mij? ik wil best ff ontmoeten ofzo en praten en denk ok zo rare gozer ben ik ook weer niet.
tjah hoe is wel lastig en om ff iets simpels te vinden wat voor iedereen bereikbaar is enzo en leuk?
hier moet iemand me ff mee helpen als mede organisator enzo. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Nee nu krabbel je terug.
Nu ineens zoek je een mede organisator.
Maar eigenlijk zoek je een organisator.
Ik herken hier het gedrag van de OG inOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
MicdropOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja wat bij ons het meest tijd kost, is dat iemand in de organisatie eigenlijk meer een blok aan het been is.
Maar het is de enige OG in de organisatie dus hem er uitzetten is ook een beetje onmogelijkOG
Operationele Graftak?
Opper Guru?
HELP![]()
ja daag ik heb dit vaker voor gesteld en werd alleen al afgezeken om het idee, dus oké niet dart ik het van me af zet. maar mss moet ik ff info inwinnen van wie wel weten hoe, daarom...quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee nu krabbel je terug.
Nu ineens zoek je een mede organisator.
Maar eigenlijk zoek je een organisator.
Ik herken hier het gedrag van de OG inDo what you love, love what you do!![]()
Original Groupquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:00 schreef Harrie het volgende:
[..]OG
Operationele Graftak?
Opper Guru?
HELPIk heb de tips gegeven. Succes!quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja daag ik heb dit vaker voor gesteld en werd alleen al afgezeken om het idee, dus oké niet dart ik het van me af zet. maar mss moet ik ff info inwinnen van wie wel weten hoe, daarom...Is ook een goede omschrijvingquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja weet ik, je mag ff helpen ook he?quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Original Group
[..]
Ik heb de tips gegeven. Succes!
[..]
Is ook een goede omschrijving
Als je gewoon met een paar mensen eens kennis wil maken dan spreek je gewoon ergens af, niks grote meeting gewoon spontaan een drankje doen. het wordt pas een dingetje als er meer mensen mee gaan en er echt wat te organiseren is en dat is al vrij snelquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:58 schreef kree het volgende:
maar snappen jullie mij? ik wil best ff ontmoeten ofzo en praten en denk ok zo rare gozer ben ik ook weer niet.
tjah hoe is wel lastig en om ff iets simpels te vinden wat voor iedereen bereikbaar is enzo en leuk?
hier moet iemand me ff mee helpen als mede organisator enzo. hahaha![]()
![]()
Juist.
Als ik morgenmiddag hier drop "jooow wie gaat er mee wandelen in <insert plaats natuurgebied>" dan heb ik kans dat er 3 mensen reageren en op komen dagen.
Mensen hier horen dan dat het gezellig was en wellicht vragen ze "wanneer weer?"
Zo groeit de aandacht.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hahaha je zegt dus spreek ff aan met wat foksters in dit topic op fok ofzo en ga ff drankje mee drinken en gezellig avondje.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je gewoon met een paar mensen eens kennis wil maken dan spreek je gewoon ergens af, niks grote meeting gewoon spontaan een drankje doen. het wordt pas een dingetje als er meer mensen mee gaan en er echt wat te organiseren is en dat is al vrij snel
euhm. zo gaat het niet?Do what you love, love what you do!![]()
Soms is het toch wel heel goed als bepaalde personen (al dan niet gedwongen) en stap terug doen omdat ze door het succes en groei ineens alleen nog beren op de weg zien of alles zelf willen blijven doen waardoor ze alles net niet doen, overmatig veel fouten maken en zichzelf aan het ingraven zijn. Je weet pas wat je mist..... geld ook voor kiespijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Original Group
[..]
Ik heb de tips gegeven. Succes!
[..]
Is ook een goede omschrijving![]()
![]()
Je bent duidelijk op vrouwvolk uit.
Dat is ook niet hoe dit spelletje werkt.
Je snapt de kunst van het regelen van willekeurige ontmoetingen niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
waar wil je gaan wandelen danquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Juist.
Als ik morgenmiddag hier drop "jooow wie gaat er mee wandelen in <insert plaats natuurgebied>" dan heb ik kans dat er 3 mensen reageren en op komen dagen.
Mensen hier horen dan dat het gezellig was en wellicht vragen ze "wanneer weer?"
Zo groeit de aandacht.![]()
![]()
ik neem aan gaat op mij aan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Je snapt de kunst van het regelen van willekeurige ontmoetingen niet.Do what you love, love what you do!![]()
Een Meet & Greet is geen Date tochquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Je snapt de kunst van het regelen van willekeurige ontmoetingen niet.![]()
![]()
Dit was hypothetischquote:
Maar de volgende wandeling is Moerasdraak-bosschebroek-sterrebos-zuiderparkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
rondje door DenBosch "kut" dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit was hypothetisch
Maar de volgende wandeling is Moerasdraak-bosschebroek-sterrebos-zuiderpark![]()
![]()
Ja dit ging over jouquote:Nee precies.quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Een Meet & Greet is geen Date tochJuistquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee het is avond uurOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Was ondertussen al ff aan het zoeken geweestquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dit ging over jou
[..]
Nee precies.
[..]
Juist
quote:‘s-Hertogenbosch dankt veel aan het Bossche Broek. Vijandelijke middeleeuwse legers konden niet dicht bij de stad komen, omdat de Hollanders dit moeras onder water liet lopen. Vandaar de legendarische bijnaam Moerasdraak.![]()
Ja ik hou van wandelingen met een mooi verhaal.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zo ben ik ook bij geocachen terecht gekomen al gaat dat tegenwoordig voor veel mensen puur en alleen om de punckten en is het nog twijfelachtig of ik mijn abo dit jaar ga verlengen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik hou van wandelingen met een mooi verhaal.![]()
het is zo merkwaardig he en begrijp die nog steeds niet,,,, veel meer mensen op elkaar qwaar ik woon en echt elke keer poging val ik op iemand die zeg maar of ver in oosten of zuiden woont. lolDo what you love, love what you do!![]()
Ahh ja dat is zonde.quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo ben ik ook bij geocachen terecht gekomen al gaat dat tegenwoordig voor veel mensen puur en alleen om de punckten en is het nog twijfelachtig of ik mijn abo dit jaar ga verlengen.
Ik ga vaak met knooppunten kaarten te veld. Lekker ouderwets wel.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
forever alone denk ik, jaja echt heb er soort van vrede mee onderhand.....Do what you love, love what you do!![]()
Heb regelmatig dat ik ergens bij uit kom en dat trekt dan op een of andere manier en dan zoek je eens of er wat over te vinden is en dan lees ik dingen en dan moet je toch terug en dan zie je het niet dus weer lezen..... ow kut verkeerde kant gekeken domme lul kun je weer terugquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ja dat is zonde.
Ik ga vaak met knooppunten kaarten te veld. Lekker ouderwets wel.
quote:de weg er heen is vaak net zo mooi als de indruk op zich![]()
kree,quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:24 schreef kree het volgende:
forever alone denk ik, jaja echt heb er soort van vrede mee onderhand.....
advies van iemand die al weer 5 jaar (ruim) gelukkig alleen is.(Alleen in de relationele vorm)
Ben voor jezelf eerlijk en duidelijk wat je wil en probeer geen biefstukken te scoren bij een viswedstrijd.
Ik hou niet echt van vissen en mijn biefstuk koop ik bij de Halal slager om je een indruk te geven![]()
![]()
Ik gooi de pannen er op lieve mensen!
Ik meet bij voorkeur mensen die niet op zoek zijn naar iets anders dan gezelligheid.
Dat is sfeerverhogend.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik hou wel van visquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
kree,
advies van iemand die al weer 5 jaar (ruim) gelukkig alleen is.(Alleen in de relationele vorm)
Ben voor jezelf eerlijk en duidelijk wat je wil en probeer geen biefstukken te scoren bij een viswedstrijd.
Ik hou niet echt van vissen en mijn biefstuk koop ik bij de Halal slager om je een indruk te geven![]()
![]()
welterustenquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik gooi de pannen er op lieve mensen!
Ik meet bij voorkeur mensen die niet op zoek zijn naar iets anders dan gezelligheid.
Dat is sfeerverhogend.![]()
![]()
Ik hou ook van blauwe kaas, of maakt dat de vergelijking helemaal lastig. Waar gaat het overigens over?![]()
God staat aan jouw kant, jij bent nooit alleenquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:24 schreef kree het volgende:
forever alone denk ik, jaja echt heb er soort van vrede mee onderhand.....![]()
Het begon met neuken aan zee in de vorm van een groeps-orgie en uiteindelijk werd het een romantische wandeling door de Bossche Broek (Niet te verwarren met een nat slipje) met ondersteunig van het BB Brasil bagger orkest.quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:32 schreef devzero het volgende:
Ik hou ook van blauwe kaas, of maakt dat de vergelijking helemaal lastig. Waar gaat het overigens over?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: