wat doe je nu??quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het al gezegd.
Is gewoon een fijn muziekje
Slapen op zijn tijd is wel fijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 01:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik bepaal zelf wanneer ik ga slapen.
En wat is er vies?
je bent nu meest in bedquote:Op donderdag 15 februari 2024 01:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Doe ff normaal Mario
Ik speel een spel
Ga nou niet lopen zeiken dat ik punten krijg omdat het topic dood is.
Lees de titel van het spel.
begin jij nu ook al, ik speel een spelquote:Op donderdag 15 februari 2024 01:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Doe ff normaal Mario
Ik speel een spel
Ga nou niet lopen zeiken dat ik punten krijg omdat het topic dood is.
Lees de titel van het spel.
Lieve Harrie,quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
begin jij nu ook al, ik speel een spel
Hij had gewoon eerder moeten reageren ipv kansloos gaan huilen maar dat ik speel een spel krijg ik het van.
dat jij en nog een paar andere pipo'squote:
Ik vind "het is een spel" of iets van die strekking totaal niet erg om te lezen, alleen de tekst "ik speel een spel" die raakt iets onplezierigs in mijn brein.quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lieve Harrie,
Je post in een spel-topic binnen ONZ
Het spel heet Dode Topic Spel.
Ik post een bericht, en tjah, als er niemand op reageert heb ik punten
Ons doel is hetzelfde.
Mensen moeten niet janken als een ander punten haalt.
Ahhw ja sorryquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vind "het is een spel" of iets van die strekking totaal niet erg om te lezen, alleen de tekst "ik speel een spel" die raakt iets onplezierigs in mijn brein.verder niks
Ja die schoolvakanties zouden ook verboten worden must ich du nein seinquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:00 schreef Mickytjuh het volgende:
En dat ik op dit tijdstip nog wakker ben, is omdat ik vakantie heb
Dus laat mij lekker posten wanneer ik wil Mario
Nee kleinbrein als je zeker wil weten dat iemand geen punten haalt moet je er zelf binnen 60 seconden op reageren en niet gokken op een ander.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:03 schreef mario390 het volgende:
dacht niet an haar maar rob
heeft zij 30 min lopen laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |