SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nou, denk het niet. Die is geen fan van DTSquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:ama
Weet niet of zij dat ook OK vindt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, denk het niet. Die is geen fan van DTS
Achja, niemand kan overal fan van zijn.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb hier only fansquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, niemand kan overal fan van zijn.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Blij dan. Rob heeft net onze vakantie voor mijn verjaardag geboekt. Dus ik heb iets om naar uit te kijken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat vind ik fijn voor jequote:Op woensdag 14 februari 2024 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Blij dan. Rob heeft net onze vakantie voor mijn verjaardag geboekt. Dus ik heb iets om naar uit te kijken.Trust nobody![]()
Waar gaan jullie heen op vakantie?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Blij dan. Rob heeft net onze vakantie voor mijn verjaardag geboekt. Dus ik heb iets om naar uit te kijken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dacht dat ik oud was, maargoed stemt me goed mss ben ik niet zo bejaard dat ik die nog weet enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik twijfelde tussen Duitsland en Spanje, maar het is Luxemburg geworden. Omgeving van de müllerthal trail. Dus ik kan og een (korte) wandeling makenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen op vakantie?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is ook mooie omgeving in Luxemburg!quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Duitsland en Spanje, maar het is Luxemburg geworden. Omgeving van de müllerthal trail. Dus ik kan og een (korte) wandeling makenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
goh. eerlijk antwoord meer mijn rechter hand als linker...quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ow oke
welke masturbator(s) heb je
en jij?Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet. We zijn er vorig jaar ook geweest. Veel mensen hebben vaak heimwee naar huis als ze op vakantie zijn, maar ik heb juist heimwee naar de vakantie als ik weer thuis ben.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook mooie omgeving in Luxemburg!Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
goh. eerlijk antwoord meer mijn rechter hand als linker...
en jij?
Trust nobody![]()
doe nog ff half uurrtje en dan gaan jullie maar raden, dus als je vragen hebt stel ze nu maar
Do what you love, love what you do!![]()
Wist ik nietquote:al die engelstalige begrippen
Je vraagt dit al poffedomme 2 uur lang maak een keuzequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je vraagt dit al poffedomme 2 uur lang maak een keuze
Trust nobody![]()
Gewoon dat we on the same page zijn snap jequote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Notrielliequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gewoon dat we on the same page zijn snap jeTrust nobody![]()
Ik mag helaas geen HamkasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoef je geen sorry voor te zeggen!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Misschien moet ik mn ogen sluitenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehm.. ik weet niet waarom jij niet slaapt?![]()
Misschien wel..quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moet ik mn ogen sluiten
Misschien moet ik ook gaan
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien wel..
Misschien moet ik ook gaan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je mag naar bed als je wil. Maar het hoeft niet!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan is het misschien wel tijd om te gaan slapen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jij en @JustinK vechten om dezelfde punten. Als je teveel ruimte geeft aan JK, dan kan hij ineens een hoop meer punten gaan pakken. Spannendquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb nu 33 uur voorsprong op de #2.
Vanaf nu moet ik gewoon de scores van @:devzero en @:justink matchen, en dan zou het goed moeten gaan ja
Van mij heb je weinig last, over een dag of 2 kom ik op #3. Ik ben vanavond en morgenavond ook niet altijd online![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gewoon dat we on the same page zijn snap je![]()
![]()
Trust nobody![]()
echt zit dit soms te lezen ff, maar het boeit me nu helemaal niet meer?Do what you love, love what you do!![]()
Hm hm
33 uurOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
hebben jullie nog leuk moment gehad vandaag of op werk enzo dat je echt ff kon lachen?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb vakantie dus neeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nou leuke momenten op vakantie toch vast wel ook?quote:
vertel ff anders zo saai hier
Do what you love, love what you do!![]()
jij leuke vakantieplannen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou leuke momenten op vakantie toch vast wel ook?
vertel ff anders zo saai hierUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Eens, JustinK is mijn grootste zorg, want wij vechten om dezelfde puntenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij en @:justink vechten om dezelfde punten. Als je teveel ruimte geeft aan JK, dan kan hij ineens een hoop meer punten gaan pakken. Spannend
Van mij heb je weinig last, over een dag of 2 kom ik op #3. Ik ben vanavond en morgenavond ook niet altijd online
niet concreet heb wel idee van doe single reis ofzo. maar nog niet helemaal uit enzo en concreetquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij leuke vakantieplannen?
jij dan?Do what you love, love what you do!![]()
Nou,
Ik heb afgelopen dagen carnaval in Oeteldonk gevierd.
Het begon zondag ochtend in de Sint Jan, met brandewijn, een mis, schrobbeler en het weigeren van een hosti.
Ik ben op de foto geweest met de Peer
Ik heb ontzettend veel plezier gehad, heb gehuild en gelachen, gehost en gewandeld, gesjanst en gedanst.
En vooral geknuffeld met de portier van de Paternoster.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En nu ga ik de portier weer missen tot 11-11Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoezo een hosti geweigerd? Dat je niet naar voren bent gegaan bedoel je of anders?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou,
Ik heb afgelopen dagen carnaval in Oeteldonk gevierd.
Het begon zondag ochtend in de Sint Jan, met brandewijn, een mis, schrobbeler en het weigeren van een hosti.
Ik ben op de foto geweest met de Peer
Ik heb ontzettend veel plezier gehad, heb gehuild en gelachen, gehost en gewandeld, gesjanst en gedanst.
En vooral geknuffeld met de portier van de Paternoster.![]()
Berlijn of Londen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
niet concreet heb wel idee van doe single reis ofzo. maar nog niet helemaal uit enzo en concreet
jij dan?Uw ADH vitamine Worst
Dit zou een mooie top 5 voor deze maand zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Eens, JustinK is mijn grootste zorg, want wij vechten om dezelfde punten
#1 @Speklap3000
#2 @JustinK
#3 @KoningWouter
#4 devzero
#5 @Mickytjuh![]()
wat is de peer?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoezo een hosti geweigerd? Dat je niet naar voren bent gegaan bedoel je of anders?Uw ADH vitamine Worst
Wel naar voren lopen, maar danet armen gekruist voor de borst.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoezo een hosti geweigerd? Dat je niet naar voren bent gegaan bedoel je of anders?
En dan krijg je wel de zegening maar dus niet de hosti.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je moet jezelf niet omlaag praten makkerquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit zou een mooie top 5 voor deze maand zijn
#1 @:speklap3000
#2 @:justink
#3 @:koningwouter
#4 devzero
#5 @:mickytjuhmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zou eerder Berlijn doen als Londen. maar is meer prijs technisch.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vooral, wie is de Peer!..quote:
Peer kan met name bij het vrollie (vrouwvolk) niet stuk. Met zijn vlotte babbel windt hij elk durske moeiteloos om zijn vinger.
https://www.oeteldonk.org(...)uvel-tot-den-bobberdOehhh jij bovenop mij?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit zou een mooie top 5 voor deze maand zijn
#1 @:speklap3000
#2 @:justink
#3 @:koningwouter
#4 devzero
#5 @:mickytjuhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik vind dat @KoningWouter een mooie plaats verdientquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet omlaag praten makker![]()
Goeie vent iddquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat @:koningwouter een mooie plaats verdientmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wel naar voren lopen, maar danet armen gekruist voor de borst.
En dan krijg je wel de zegening maar dus niet de hosti.![]()
En jij hebt zelf ook een mooie plaats.
Bovenop mij
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, we gaan niet te modern doen waar de vrouw bovenop gaatquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vooral, wie is de Peer!..
Peer kan met name bij het vrollie (vrouwvolk) niet stuk. Met zijn vlotte babbel windt hij elk durske moeiteloos om zijn vinger.
https://www.oeteldonk.org(...)uvel-tot-den-bobberd
[..]
Oehhh jij bovenop mij?![]()
Misschien pakken we wel uit en gaan we allebei. Heb ff een vriend ingeschakeld, zodat ik wel moet, anders ga ik de komende 100 jaar niet op vakantiequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
zou eerder Berlijn doen als Londen. maar is meer prijs technisch.Maar we moeten even overleggen
Uw ADH vitamine Worst
Man bovenop is een acceptabele start zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, we gaan niet te modern doen waar de vrouw bovenop gaatOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik leef veel te noordelijk hiervoor denk ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vooral, wie is de Peer!..
https://www.oeteldonk.org(...)uvel-tot-den-bobberd
[..]
Oehhh jij bovenop mij?
Uw ADH vitamine Worst
Ik ga ervandoor. Ik ben kapot. Tot morgenmiddag ergens
Ik heb er één en ik ben er trots op
Niemand buiten Oeteldonk snapt dit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik leef veel te noordelijk hiervoor denk ik
Ik ben er mee opgegroeid.
Ik ben verliefd op de PeerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gewoon beiden doen. Een weekje in Londen en een weekje in Berlijn. Meer dan een week heb je niet nodig per stadquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien pakken we wel uit en gaan we allebei. Heb ff een vriend ingeschakeld, zodat ik wel moet, anders ga ik de komende 100 jaar niet op vakantieMaar we moeten even overleggen
![]()
Ben meer van de conference peerquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Niemand buiten Oeteldonk snapt dit.
Ik ben er mee opgegroeid.
Ik ben verliefd op de PeerUw ADH vitamine Worst
Wat??? Aan een jaar in Berlijn heb je nog niet genoeg manquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon beiden doen. Een weekje in Londen en een weekje in Berlijn. Meer dan een week heb je niet nodig per stadOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: