Je vraagt dit al poffedomme 2 uur lang maak een keuzequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:13 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je vraagt dit al poffedomme 2 uur lang maak een keuze
Gewoon dat we on the same page zijn snap jequote:
Notrielliequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gewoon dat we on the same page zijn snap je
Misschien moet ik mn ogen sluitenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ehm.. ik weet niet waarom jij niet slaapt?
Misschien wel..quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moet ik mn ogen sluiten
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien wel..
Misschien moet ik ook gaan
[ afbeelding ]
Jij en @JustinK vechten om dezelfde punten. Als je teveel ruimte geeft aan JK, dan kan hij ineens een hoop meer punten gaan pakken. Spannendquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Heb nu 33 uur voorsprong op de #2.
Vanaf nu moet ik gewoon de scores van @:devzero en @:justink matchen, en dan zou het goed moeten gaan ja
quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gewoon dat we on the same page zijn snap je
nou leuke momenten op vakantie toch vast wel ook?quote:
jij leuke vakantieplannen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
nou leuke momenten op vakantie toch vast wel ook?
vertel ff anders zo saai hier
Eens, JustinK is mijn grootste zorg, want wij vechten om dezelfde puntenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij en @:justink vechten om dezelfde punten. Als je teveel ruimte geeft aan JK, dan kan hij ineens een hoop meer punten gaan pakken. Spannend
Van mij heb je weinig last, over een dag of 2 kom ik op #3. Ik ben vanavond en morgenavond ook niet altijd online
niet concreet heb wel idee van doe single reis ofzo. maar nog niet helemaal uit enzo en concreetquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij leuke vakantieplannen?
Hoezo een hosti geweigerd? Dat je niet naar voren bent gegaan bedoel je of anders?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou,
Ik heb afgelopen dagen carnaval in Oeteldonk gevierd.
Het begon zondag ochtend in de Sint Jan, met brandewijn, een mis, schrobbeler en het weigeren van een hosti.
Ik ben op de foto geweest met de Peer
Ik heb ontzettend veel plezier gehad, heb gehuild en gelachen, gehost en gewandeld, gesjanst en gedanst.
En vooral geknuffeld met de portier van de Paternoster.
Berlijn of Londen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
niet concreet heb wel idee van doe single reis ofzo. maar nog niet helemaal uit enzo en concreet
jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |