SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Nou, denk het niet. Die is geen fan van DTSquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:ama
Weet niet of zij dat ook OK vindt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, denk het niet. Die is geen fan van DTS
Achja, niemand kan overal fan van zijn.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb hier only fansquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, niemand kan overal fan van zijn.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Blij dan. Rob heeft net onze vakantie voor mijn verjaardag geboekt. Dus ik heb iets om naar uit te kijken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat vind ik fijn voor jequote:Op woensdag 14 februari 2024 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Blij dan. Rob heeft net onze vakantie voor mijn verjaardag geboekt. Dus ik heb iets om naar uit te kijken.Trust nobody![]()
Waar gaan jullie heen op vakantie?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Blij dan. Rob heeft net onze vakantie voor mijn verjaardag geboekt. Dus ik heb iets om naar uit te kijken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dacht dat ik oud was, maargoed stemt me goed mss ben ik niet zo bejaard dat ik die nog weet enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik twijfelde tussen Duitsland en Spanje, maar het is Luxemburg geworden. Omgeving van de müllerthal trail. Dus ik kan og een (korte) wandeling makenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen op vakantie?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is ook mooie omgeving in Luxemburg!quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen Duitsland en Spanje, maar het is Luxemburg geworden. Omgeving van de müllerthal trail. Dus ik kan og een (korte) wandeling makenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
goh. eerlijk antwoord meer mijn rechter hand als linker...quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ow oke
welke masturbator(s) heb je
en jij?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: