ja ben niet dom, maar ik wasquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee kleinbrein als je zeker wil weten dat iemand geen punten haalt moet je er zelf binnen 60 seconden op reageren en niet gokken op een ander.
had ik al gezegd 60 seconden = 1 minuut
unos minutos keine puncktos
dan had je eerder op moeten letten en niet om de 30 minuten ff snel wat punten denken te kunnen pakken want zo gaat dat niet meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:07 schreef mario390 het volgende:
zij kann wel spelen dat zeg ik
niet maar de 30 min ergeren me
Nee ik ook niet daarom halen mensen soms punckten lekker toch voor zequote:Op donderdag 15 februari 2024 02:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ben niet dom, maar ik was
er niet kann niet altijd zijn
gezellig in het zonnetje en beetje zwemmen enzo, drankje hapje bij strandtent....quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Wat moet ik komen meten in Kattuk?
Ik heb afgelopen dagen 25000 stappen per dag gezet, en dat vond ik al veel....quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:12 schreef Harrie het volgende:
straks om 20.00 uur Nederlandse tijd gaan de inschrijvingen open...... 6 en 7 juli moet het weer gaan gebeuren
hoor ik daar zuipen aan zeequote:Op donderdag 15 februari 2024 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
gezellig in het zonnetje en beetje zwemmen enzo, drankje hapje bij strandtent....
ik de afgelopen dagen heel weinig maar goed het is dan ook vakantie dus ik MOET niksquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dagen 25000 stappen per dag gezet, en dat vond ik al veel....
ik wil ook zoveelquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:15 schreef Mickytjuh het volgende:
True, true
Ik moest ook niets. Maar ik wilde heel veel
en dat liep af hoe?quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb wel eens een strandmeet gehad met een fokker!!
Met een duik in het water?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |