Mwahquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat??? Aan een jaar in Berlijn heb je nog niet genoeg man
was 5 dagen ofzo in berlijn tijdens middelbare en hadden zo'n beetje alle highlights gezien. Ook Haus der Wannsee in Potsdamquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja, het heeft een hoop dingen waar je wel even zoet mee bent. Maar, je gaat niet alles in 2 weken proppen. Dan beter een top 5 of 10 maken en die in een week doen. En dan later nog eens terug komen. Vooral Berlijn is redelijk makkelijk bereikbaar met de trein, dus in de herfst kan hij een lang weekend doenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Of je iedere avond tot 7 uur wil feesten in berghainquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Groot verschil of je Berlijn als toerist wil ervaren of als inwoner
wie weet idd, soms alleen doen is lastigquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien pakken we wel uit en gaan we allebei. Heb ff een vriend ingeschakeld, zodat ik wel moet, anders ga ik de komende 100 jaar niet op vakantieMaar we moeten even overleggen
Ja dat kan je van veel grote steden zeggen. Maar ik ga beetje op basic manier de stad beleven en dat lijkt me wel voldoendequote:Op woensdag 14 februari 2024 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Lolwhut.. zo'n beetje alle highlights?
No way.
dat ookquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Of je iedere avond tot 7 uur wil feesten in berghain
Zo vroeg naar huis of is Berlijn ook soft geworden en gaan de underground feesten niet meer 24/7 door voor 8 maandenquote:Op woensdag 14 februari 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Friedrichshain is mijn uitgaansplek.quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
Bedankt voor de info, doen we niks mee
Ik ben daar nooit uitgeweestquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Friedrichshain is mijn uitgaansplek.
Als je een beetje van rock en metal houdt, is Paules metal Eck wel echt een aanrader daaro.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit uitgeweestMijn ex en dochtertje hebben 6 maanden in Mitte gewoont (voor werk) en mijn broer woont al jaren in Lichtervelde. Ik ben er diverse keren geweest, maar er zal nog een hoop zijn wat ik niet ken
Ik verdwijn in mei in de bergenquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je een beetje van rock en metal houdt, is Paules metal Eck wel echt een aanrader daaro.
Maar het is sowieso daar gewoon fijn, sfeervol...
Ga er misschien begin mei weer een paar dagen heen.
Werk ze!quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor. Tot over een aantal uur
Nee. Spelletjes avond met een groep van iets van 15 mensen. Maar het is meer gezelligheid dan echt spellen spelenquote:
Dat is wel de basis van een goede spellen avondquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Spelletjes avond met een groep van iets van 15 mensen. Maar het is meer gezelligheid dan echt spellen spelen
soort dts dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Spelletjes avond met een groep van iets van 15 mensen. Maar het is meer gezelligheid dan echt spellen spelen
quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verdwijn in mei in de bergen
Daar heb ik ook ooit heen willen gaan, maar ik heb inmiddels al zoveel daarvan gezien dat een daadwerkelijke reis ernaar toe hetzelfde gaat zijn als de Mona Lisa in het echt zijn. Een soort deja vu gevoel van 'dit heb ik al 1000 keer gezien'quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Wou wel naar Tsjernobyl wat jaren geleden, maar dat gaat voorlopig niet lukken
Had ik jou maar al duizend keer gezienquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ooit heen willen gaan, maar ik heb inmiddels al zoveel daarvan gezien dat een daadwerkelijke reis ernaar toe hetzelfde gaat zijn als de Mona Lisa in het echt zijn. Een soort deja vu gevoel van 'dit heb ik al 1000 keer gezien'
als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Had ik jou maar al duizend keer gezien
Ik zal proberen rustig aan te doen, ik wil niet dat speklap overkomt wat kree overkomen is toen hij die maand erna niet meer recht kon lopenquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als dat geen neuken wordt
quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar in de MONA LISA kun je niet rondlopen
eens want weet niet wat ik hier mee mee moet eigenlijk? dit was echt ff muzikaal verzonnen en met hulp gitarist ff beetje kijken wat kon als idee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Hmm, ik vind tekst niet echt nodig.
Dit is een prima achtergrond muziekje zo.
Kan wel vocaal, maar ook dan is tekst niet per se een must
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |