Ik verdwijn in mei in de bergenquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als je een beetje van rock en metal houdt, is Paules metal Eck wel echt een aanrader daaro.
Maar het is sowieso daar gewoon fijn, sfeervol...
Ga er misschien begin mei weer een paar dagen heen.
Werk ze!quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor. Tot over een aantal uur
Nee. Spelletjes avond met een groep van iets van 15 mensen. Maar het is meer gezelligheid dan echt spellen spelenquote:
Dat is wel de basis van een goede spellen avondquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Spelletjes avond met een groep van iets van 15 mensen. Maar het is meer gezelligheid dan echt spellen spelen
soort dts dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee. Spelletjes avond met een groep van iets van 15 mensen. Maar het is meer gezelligheid dan echt spellen spelen
quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verdwijn in mei in de bergen
Daar heb ik ook ooit heen willen gaan, maar ik heb inmiddels al zoveel daarvan gezien dat een daadwerkelijke reis ernaar toe hetzelfde gaat zijn als de Mona Lisa in het echt zijn. Een soort deja vu gevoel van 'dit heb ik al 1000 keer gezien'quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
Wou wel naar Tsjernobyl wat jaren geleden, maar dat gaat voorlopig niet lukken
Had ik jou maar al duizend keer gezienquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ooit heen willen gaan, maar ik heb inmiddels al zoveel daarvan gezien dat een daadwerkelijke reis ernaar toe hetzelfde gaat zijn als de Mona Lisa in het echt zijn. Een soort deja vu gevoel van 'dit heb ik al 1000 keer gezien'
als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Had ik jou maar al duizend keer gezien
Ik zal proberen rustig aan te doen, ik wil niet dat speklap overkomt wat kree overkomen is toen hij die maand erna niet meer recht kon lopenquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als dat geen neuken wordt
quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar in de MONA LISA kun je niet rondlopen
eens want weet niet wat ik hier mee mee moet eigenlijk? dit was echt ff muzikaal verzonnen en met hulp gitarist ff beetje kijken wat kon als idee.quote:Op donderdag 15 februari 2024 00:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Hmm, ik vind tekst niet echt nodig.
Dit is een prima achtergrond muziekje zo.
Kan wel vocaal, maar ook dan is tekst niet per se een must
wat doe je nu??quote:Op donderdag 15 februari 2024 01:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb het al gezegd.
Is gewoon een fijn muziekje
Slapen op zijn tijd is wel fijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 01:51 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik bepaal zelf wanneer ik ga slapen.
En wat is er vies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |