hahaha je zegt dus spreek ff aan met wat foksters in dit topic op fok ofzo en ga ff drankje mee drinken en gezellig avondje.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je gewoon met een paar mensen eens kennis wil maken dan spreek je gewoon ergens af, niks grote meeting gewoon spontaan een drankje doen. het wordt pas een dingetje als er meer mensen mee gaan en er echt wat te organiseren is en dat is al vrij snel
Soms is het toch wel heel goed als bepaalde personen (al dan niet gedwongen) en stap terug doen omdat ze door het succes en groei ineens alleen nog beren op de weg zien of alles zelf willen blijven doen waardoor ze alles net niet doen, overmatig veel fouten maken en zichzelf aan het ingraven zijn. Je weet pas wat je mist..... geld ook voor kiespijnquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Original Group
[..]
Ik heb de tips gegeven. Succes!
[..]
Is ook een goede omschrijving
waar wil je gaan wandelen danquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Juist.
Als ik morgenmiddag hier drop "jooow wie gaat er mee wandelen in <insert plaats natuurgebied>" dan heb ik kans dat er 3 mensen reageren en op komen dagen.
Mensen hier horen dan dat het gezellig was en wellicht vragen ze "wanneer weer?"
Zo groeit de aandacht.
ik neem aan gaat op mij aan?quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Je bent duidelijk op vrouwvolk uit.
Dat is ook niet hoe dit spelletje werkt.
Je snapt de kunst van het regelen van willekeurige ontmoetingen niet.
Een Meet & Greet is geen Date tochquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Je bent duidelijk op vrouwvolk uit.
Dat is ook niet hoe dit spelletje werkt.
Je snapt de kunst van het regelen van willekeurige ontmoetingen niet.
Dit was hypothetischquote:
rondje door DenBosch "kut" dusquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit was hypothetisch
Maar de volgende wandeling is Moerasdraak-bosschebroek-sterrebos-zuiderpark
Ja dit ging over jouquote:
Nee precies.quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Een Meet & Greet is geen Date toch
Juistquote:
Was ondertussen al ff aan het zoeken geweestquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dit ging over jou
[..]
Nee precies.
[..]
Juist
quote:‘s-Hertogenbosch dankt veel aan het Bossche Broek. Vijandelijke middeleeuwse legers konden niet dicht bij de stad komen, omdat de Hollanders dit moeras onder water liet lopen. Vandaar de legendarische bijnaam Moerasdraak.
zo ben ik ook bij geocachen terecht gekomen al gaat dat tegenwoordig voor veel mensen puur en alleen om de punckten en is het nog twijfelachtig of ik mijn abo dit jaar ga verlengen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik hou van wandelingen met een mooi verhaal.
Ahh ja dat is zonde.quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo ben ik ook bij geocachen terecht gekomen al gaat dat tegenwoordig voor veel mensen puur en alleen om de punckten en is het nog twijfelachtig of ik mijn abo dit jaar ga verlengen.
Heb regelmatig dat ik ergens bij uit kom en dat trekt dan op een of andere manier en dan zoek je eens of er wat over te vinden is en dan lees ik dingen en dan moet je toch terug en dan zie je het niet dus weer lezen..... ow kut verkeerde kant gekeken domme lul kun je weer terugquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ja dat is zonde.
Ik ga vaak met knooppunten kaarten te veld. Lekker ouderwets wel.
quote:de weg er heen is vaak net zo mooi als de indruk op zich
kree,quote:Op donderdag 15 februari 2024 03:24 schreef kree het volgende:
forever alone denk ik, jaja echt heb er soort van vrede mee onderhand.....
Ik hou wel van visquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
kree,
advies van iemand die al weer 5 jaar (ruim) gelukkig alleen is.(Alleen in de relationele vorm)
Ben voor jezelf eerlijk en duidelijk wat je wil en probeer geen biefstukken te scoren bij een viswedstrijd.
Ik hou niet echt van vissen en mijn biefstuk koop ik bij de Halal slager om je een indruk te geven
welterustenquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik gooi de pannen er op lieve mensen!
Ik meet bij voorkeur mensen die niet op zoek zijn naar iets anders dan gezelligheid.
Dat is sfeerverhogend.
God staat aan jouw kant, jij bent nooit alleenquote:Op donderdag 15 februari 2024 03:24 schreef kree het volgende:
forever alone denk ik, jaja echt heb er soort van vrede mee onderhand.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |