jij woont bijna in de eftelingquote:
Je hebt er tenminste 2 tegelijkertijd gemeet in de Efteling.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij woont bijna in de efteling
* Harrie heeft ook wel eens een Fok!ker gemeet in de Efteling trouwens
Er is niet meer detail.quote:
maak het nu niet erger..... straks komt Kree er ook nog achter dat het 2 vrouwen waren en wil hij allemaal details enzo.....quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je hebt er tenminste 2 tegelijkertijd gemeet in de Efteling.
Ik heb werkelijk waar nog nooit gezeik gehad met een meetingquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:23 schreef kree het volgende:
ok, hmmmm ik heb er beetje geen zin meer in want zoveel gezeik elke keer, maar als mensen willen ik doe nog wel poging als het lekker weer is meet op Katwijkse strand. voor iedereen...
Dat was het..... ik dacht al waarom ben ik zo stik jaloers ineensquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Je bent nogal wispelturig Kree.
Ja en ook nog twee vrouwen die het allebei met MrMickytjuh heeft gedaan.
Dus als zon leuke kerel dat wil, dan moet je daar wel jaloers op zijn.
En die heb jij dan gewoon gemeet!!
Als jij het nu over die ouwe hebtquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik weet wel iemand die meer problemen had met die Meetings van jou Harrie
het gezeik is dan ook meer ook vooraf hier al op forum enzo. hahaha denk ook niet hoor dat het nou allemaal zo drama zou zijn nl in het echt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar nog nooit gezeik gehad met een meeting
Heb er in mijn hoogtij dagen op fok! meer dan genoeg gezien maar nooit gezeik dus dan heb je de verkeerde verwachting of je voelt je aangetrokken tot de verkeerde types
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
als ik niet met de trein kan dan haak ik af..... drinken en rijdenquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
het gezeik is dan ook meer ook vooraf hier al op forum enzo. hahaha denk ook niet hoor dat het nou allemaal zo drama zou zijn nl in het echt.
Maarja heb ideetjes opgegooid en dan krijg je het zelfde gezeik, zal ik nog poging doen dan,?
Ik denk aan makkelijk parkeren stukje lopen door duin en over strand max 5km en ff drankje hapje doen en gezellig enzo en wie wil als het lekker weer is ff zwemmen in zee., zo zie ik dat voor me dus., maarja maak er drama over ofzo of denk te ver hahaha
trein tot leiden makkelijk, bus daarvan wel maar is 25 min ongeveer.quote:Op donderdag 15 februari 2024 02:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ik niet met de trein kan dan haak ik af..... drinken en rijden
Leiden ben ik laatst nog geweest met de trein, toen was ik onderweg naar de stokquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
trein tot leiden makkelijk, bus daarvan wel maar is 25 min ongeveer.
van leiden naar Katwijk met bus is makkelijk, maar eens ermee kost ff toch wat gekut met bus hoewel rechtsreeks naar boulevard wel gaan ze met tussen stops, maar kost klein half uur welquote:Op donderdag 15 februari 2024 02:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Leiden ben ik laatst nog geweest met de trein, toen was ik onderweg naar de stokdat was de vrijdag voordat ik naar de Efteling was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |