Zou die man( nou ja jongentje ) zijn eigen geklep belovenquote:Op maandag 5 februari 2024 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Basiri zou niet snel iemand zijn spel beïnvloeden om aan zijn behoeftes te voldoen
Ze is enorm vermoeiendquote:Op maandag 5 februari 2024 21:00 schreef Koos1958 het volgende:
Sabeau heeft aan 3 missverkiezing en meegedaan en allemaal boeken over wat ze nu verkondigt aan de inwoners.
Neuhhhquote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef Ireth het volgende:
Het voorstelfilmpje van Sabeau!![]()
Ze zal flirterigheid gebruiken om tot het einde te komen! Red Dilano!!
helemaal mee eens ze staat de hele dag aanquote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Sabeau nu weer gesmeerd op haar gezicht
kwak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow neequote:Op maandag 5 februari 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
nou gaan we weer een uurtje zwijmel tv kijken
quote:
vindwel meevallen hoor het zwijmelenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
nou gaan we weer een uurtje zwijmel tv kijken
waar?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:12 schreef greysbones het volgende:
Jimmy ziet er ook uit of hij 20
Flesjes bier op heeft
Daar is het al te laat voorquote:Op maandag 5 februari 2024 21:01 schreef Ireth het volgende:
Het voorstelfilmpje van Sabeau!![]()
Ze zal flirterigheid gebruiken om tot het einde te komen! Red Dilano!!
zelfde gedachte hahaquote:
Hij is wel erg grappig als hij zichzelf isquote:Op maandag 5 februari 2024 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Tom moet een stand-up comedy show gaan doen
Maar goed dat Ronahi niet meedeed.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
Jullie komen allemaaal
Tom tegen
Voor ieder een leuk persoon dus
Ik ruil Ashley in voor Alice.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef BB-King het volgende:
Deze 4 op de bank zijn mijn finale mensen.
ja ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 5 februari 2024 21:21 schreef BB-King het volgende:
Deze 4 op de bank zijn mijn finale mensen.
Die heeft hij van Judy gekregen van het seizoen hiervoorquote:Op maandag 5 februari 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
verteld tom net dat hij armband van Karen had gehad, Ashley vroeg van wie hij die had gehad toen zei hij Karan maar zo noemt hij Karen toch?
Zou wel verklaren waarom Doriana er niet uit ligtquote:Op maandag 5 februari 2024 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij leeft het programma in BE iid meer dan in NL
Maar kan er naast zitten
Ja hij noemt Karenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:23 schreef Joyce-43 het volgende:
verteld tom net dat hij armband van Karen had gehad, Ashley vroeg van wie hij die had gehad toen zei hij Karan maar zo noemt hij Karen toch?
ja die andere maar eerste zei hij Karan hij heeft er 2 om geloof ikquote:Op maandag 5 februari 2024 21:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die heeft hij van Judy gekregen van het seizoen hiervoor
Ohh sorry dat hoorde ik nietquote:Op maandag 5 februari 2024 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die andere maar eerste zei hij Karan hij heeft er 2 om geloof ik
dat doet verveling met je, wat zal zijn vriendin in een deuk liggen zeg hahaquote:Op maandag 5 februari 2024 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Randy Oh jeetje waar ben ik aan begonnen
De verklaring waarom Doriana er niet uit ligt, ligt eerder in het feit dat Ariana haar tegenstander was.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom Doriana er niet uit ligt
Zoveel zat er niet tussen 2 %quote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De verklaring waarom Doriana er niet uit ligt, ligt eerder in het feit dat Ariana haar tegenstander was.
Welk shot?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO heeft weer lef met dat camera shot
Mij valt dat niet eens opquote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar let jij op Kodiquote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
oftewelquote:Op maandag 5 februari 2024 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Shot dat Anoucka schuin van boven filmen terwijl ze half voorover hangt
Zou niet de eerste keer zijn dat ze een beetje windowdressen met de cijfers.quote:
Die 2 % komt uit de grootste poll op FBquote:Op maandag 5 februari 2024 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat ze een beetje windowdressen met de cijfers.
De kijker wikt, de productie beschikt. ')
Als je 7 dagen per week onder floodlit leeft, ga je vanzelf wel smeren.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Sabeau nu weer gesmeerd op haar gezicht
kwark?
Neeneeneenee.....echt vond die benen scheren al niet kunnen en ja voeten gatsiegatsiegatie.....straks zijn neusharen en oren....quote:Op maandag 5 februari 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
@:Zodeju
Echt wat voor jou
Nouska haalt de ternharen van Randy eraf
Ze is er net 3 dagen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je 7 dagen per week onder floodlit leeft, ga je vanzelf wel smeren.
Er is veel water gemorst op de grondquote:Op maandag 5 februari 2024 21:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar hoe kant het dat er aan de bovenkant toch een stuk minder water in de bak zit maar onderin maar een klein laagje water zit.
wellicht ook wat verdamptquote:Op maandag 5 februari 2024 21:45 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien een stomme vraag maar hoe kant het dat er aan de bovenkant toch een stuk minder water in de bak zit maar onderin maar een klein laagje water zit.
Precies. Na die introductie video vertrouw ik haar voor geen cent meer. Die zeiksmurf wordt gewoon gebruikt.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Die Sabeau lijkt mij een heel gewiekste tante.
Daar zal het niet toe beperkt blijven, denk ikquote:
Tik tokquote:Op maandag 5 februari 2024 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Best beken video van Nouschka bijna 2 miljoen views
Meestal hebben die miss-types het IQ van hun schoenmaat, maar deze lijkt mij een uitzondering op de regel.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Na die introductie video vertrouw ik haar voor geen cent meer. Die zeiksmurf wordt gewoon gebruikt.
Ik heb er even over nagedacht. Dilano is dan de zeiksmurf?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Na die introductie video vertrouw ik haar voor geen cent meer. Die zeiksmurf wordt gewoon gebruikt.
Derde date alquote:
Afwachten nog maar ik vind haar net zoals Alice opvallend veel maturiteit vertonen voor haar leeftijd. Of toch alvast meer dan Karen.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Meestal hebben die miss-types het IQ van hun schoenmaat, maar deze lijkt mij een uitzondering op de regel.
Ja. Irritante stem. Hij is 1.73.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht. Dilano is dan de zeiksmurf?
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dilano LOESJE
Je moet het leven niet te serieus nemen, het leven is al serieus genoeg
via de tenenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:54 schreef zodeju het volgende:
BB gaat maar weer over op sl terwijl Anouska Randy verder opgeilt.
Komt nog wel denk ik. Ze vinden elkaar wel leuk.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Derde date al
Ze komen alleen niet verder dan waterscheppen
Is Ronahi niet meer de tweede alfa woman van de groep ? Sabeau lijkt meer meer iemand die haar looks en flirtgedrag zal gebruiken om gunsten te verkrijgen van de mannen daar.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat de productie Sabeau erin heeft gegooid als tweede alfa-woman, in de hoop dat het lekker gaat botsen met Ashley.
Heb jij de aflevering gezien.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is Ronahi niet meer de tweede alfa woman van de groep ? Sabeau lijkt meer meer iemand die haar looks en flirtgedrag zal gebruik om de onschuld zelve te spelen bij de mannen daar.
zit in dat zilveren ding wat rondom zit gaatjes denk dat daar ook het een of ander is in gevallenquote:Op maandag 5 februari 2024 21:45 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Er is veel water gemorst op de grond
Ronahi? Nee, bij lange na niet. Die heeft niet de capaciteiten om een gezelschap verbaal af te bluffen of haar wil op te leggen. Sabeau zie ik dat wel doen, die is goed genoeg gebekt.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:55 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is Ronahi niet meer de tweede alfa woman van de groep ? Sabeau lijkt meer meer iemand die haar looks en flirtgedrag zal gebruik om de onschuld zelve te spelen bij de mannen daar.
Ja kan over zoveel dingen hebben als je nieuw bent.....en bij haar is het alleen heel lichamelijke dingen.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:00 schreef Ireth het volgende:
Vaag gesprek bij Noush en Randy? Been haren verven enz??
Concept voor de toktiks oid aan het uitwerkenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat zijn die 2 nou aan het doen Randy en Nouska? Haha
Hij moet zichzelf ook omkledenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Concept voor de toktiks oid aan het uitwerken
Ze gaan zich verkleden......en Randy kan totaal niet tegen haar op....ze wil hem denk ik afleiden dat hij het spel totaal vergeet en kan zich niet concentreren.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat zijn die 2 nou aan het doen Randy en Nouska? Haha
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou geen idee ze is gewoon hyperquote:Op maandag 5 februari 2024 22:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaan zich verkleden......en Randy kan totaal niet tegen haar op....ze wil hem denk ik afleiden dat hij het spel totaal vergeet en kan zich niet concentreren.
In het huis was dat toch een stuk minder?quote:
Trustequote:Op maandag 5 februari 2024 22:13 schreef GayGuy het volgende:
Heb het wel weer gezien vandaag. Ik ga slapen. Tot morgen
Er gebeurt tenminste watquote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Je kent elkaar een paar uur.. je teen nagels zijn gedaan en je trekt haar kleding aan.
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Snoozey het volgende:
dit doet ze normaal altijd met dr vent op tiktok
En wel meer dan dat......quote:Op maandag 5 februari 2024 22:24 schreef Snoozey het volgende:
dit doet ze normaal altijd met dr vent op tiktok
ik heb net veel filmpjes op haar insta gekeken maar dit is wat ze daar ook doet, ze is echt gek! sommige filmpje bikini in winter sneeuw, zwemmen op ijs in zwembadquote:Op maandag 5 februari 2024 22:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
In het huis was dat toch een stuk minder?
Daar vond ik Sabeau juist druk
Had ik ook al gezien ja, maargoed op tiktok is absurd gedrag nog best normaal ofzoquote:Op maandag 5 februari 2024 22:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb net veel filmpjes op haar insta gekeken maar dit is wat ze daar ook doet, ze is echt gek! sommige filmpje bikini in winter sneeuw, zwemmen op ijs in zwembad![]()
ze is echt hyper
Nee....inderdaad Randy die van de ene vreemde vrouw gaat naar de andere.....het is hem niet gegund. Lijkt wel expres...quote:Op maandag 5 februari 2024 22:30 schreef Xilia het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien ja, maargoed op tiktok is absurd gedrag nog best normaal ofzo![]()
Ty had ze zo gek niet gekregen zeker weten.
Ach dat weet ik niet, gun hem wel terugkomst in het huis en dus geen nominatie deze week, tis een lieverdquote:Op maandag 5 februari 2024 22:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee....inderdaad Randy die van de ene vreemde vrouw gaat naar de andere.....het is hem niet gegund. Lijkt wel expres...
Ja, ik ook heel erg....en dat hij samen met Ty erom kan lachen wat hij nu weer met deze dame mee gemaakt heeft.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ach dat weet ik niet, gun hem wel terugkomst in het huis en dus geen nominatie deze week, tis een lieverd
Haha jaquote:Op maandag 5 februari 2024 22:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik ook heel erg....en dat hij samen met Ty erom kan lachen wat hij nu weer met deze dame mee gemaakt heeft.
Ik vind Tom vooral een gecompliceerde jongen, voelt zich vrij snel aangevallen en onbegrepenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik heb best te doen met Tom
Hij word vaak door zijn vrienden niet serieus genomen.
En constant als hij in de buurt is zo'n hemelse smile op zijn gezicht...quote:Op maandag 5 februari 2024 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Dilano is duidelijk op jacht bij Sabeau he, zit heel veel in haar buurt
Ben je klaar mee.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:44 schreef zodeju het volgende:
Af en toe hoor ik bij Saboo de stem van Georgina Verbaan als ze niet met dialect praat.
Ja omdat alles wat hij doet en zegt negatief commentaar op is. Hij doet het voor zijn gevoel nooit goed, kan nooit zichzelf zijn wat ik begreep.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Tom vooral een gecompliceerde jongen, voelt zich vrij snel aangevallen en onbegrepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Het is ook actie en reactie. Je kunt je ook afvragen waarom je dat soort reacties oproept...quote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja omdat alles wat hij doet en zegt negatief commentaar op is. Hij doet het voor zijn gevoel nooit goed, kan nooit zichzelf zijn wat ik begreep.
En dat is in het huis en maar blijkbaar ook thuis.
Daar word je erg onzeker van he.
Vind het sneu.
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy heeft in de gaten dat Sabeau misschien toch meer weet dan ze zegt te weten..dit is de cos hoor, hoeft niet in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Vond het nogal een lap tekst en ook alweer van een half uur terugquote:Op maandag 5 februari 2024 22:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
dit is de cos hoor, hoeft niet in een spoiler
quote:Op maandag 5 februari 2024 22:45 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy heeft in de gaten dat Sabeau misschien toch meer weet dan ze zegt te weten..Van " Mijn" slechte ochtend.....en dat redden van t/r en a/g hebben ze samen besloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat om een geven moment toch vanalles proberen om in goede aarde te vallen bij mensen. Dus ja dan doe en zeg je rare dingen. Moeilijk uitleggen. Hij is ook gewoon onzeker.quote:Op maandag 5 februari 2024 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is ook actie en reactie. Je kunt je ook afvragen waarom je dat soort reacties oproept...
Voor mij was het toevallig net livequote:Op maandag 5 februari 2024 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond het nogal een lap tekst en ook alweer van een half uur terug
ja ik zag het later ook, ik zal even terugspoelenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond het nogal een lap tekst en ook alweer van een half uur terug
Bij ash en Karen klettert er nog al eens wat langs. Nemen het niet zo nauw. Belangrijker dat ze goed zittenquote:Op maandag 5 februari 2024 22:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Er is trouwens al best veel water uit die bak
En dat de roomservice op orde isquote:Op maandag 5 februari 2024 22:54 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Bij ash en Karen klettert er nog al eens wat langs. Nemen het niet zo nauw. Belangrijker dat ze goed zitten
Dit is zijn slaapoutfit, maar hij wacht nog even op de batterijwisselquote:Op maandag 5 februari 2024 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
En korte broek als ik het goed zie. Zo doorzichtig.....
Dilano doorzichtige korte broek?quote:Op maandag 5 februari 2024 23:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
En korte broek als ik het goed zie. Zo doorzichtig.....
Taverne is toch een kroeg en tegelijkertijd bij de politie werken? Ik wist niet dat het kon.....quote:Op maandag 5 februari 2024 23:05 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Sabeau, Danny en ook Dilano op de bank
Danny: ik had, tijdens toen ik bij de politie werkte, acht jaar een taverne. In 2008 gestopt.
Danny: we hadden pony's achter in de wei lopen.
Sabeau: ik heb een Fries, en een Shetlander.
Waarom niet? Rutten is ook gewoon leraar op een middelbare school.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Taverne is toch een kroeg en tegelijkertijd bij de politie werken? Ik wist niet dat het kon.....
En waarom dan? Ik vind ze helemaal niet ongemakkelijk samen.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:38 schreef engine het volgende:
Ik vind Tom en Jimmy toch wel een beetje ongemakkelijk.
En waarom dan niet? Ik juist wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En waarom dan? Ik vind ze helemaal niet ongemakkelijk samen.
Ik vind dat juist minder erg dan bijvoorbeeld een fonteinquote:Op maandag 5 februari 2024 23:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Kodiak mute de stream
Kan dat water niet meer horen.
Jaquote:Op maandag 5 februari 2024 23:50 schreef spapaars het volgende:
2x streams die meer op een gif-plaatje lijken.
Dat komt door de opdracht die gewoon saai is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja![]()
Ach anders hadden we bedden dus maar niet klagen
Dat komt door Ashley, die eist dat iedereen stil is als de Queen wil slapemquote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat komt door de opdracht die gewoon saai is.
De meesten raakten al wat geïrriteerd vandaag door weinig en of onregelmatig slapenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat komt door Ashley, die eist dat iedereen stil is als de Queen wil slapem
Geweldig. Dit is wat we willen!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:38 schreef Xilia het volgende:
[..]
De meesten raakten al wat geïrriteerd vandaag door weinig en of onregelmatig slapen
Preciesquote:Op dinsdag 6 februari 2024 00:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Geweldig. Dit is wat we willen!!!!![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice en Danny aan het zingen tijdens het water scheppen
Ja was zeker leuk, alleen soms zo slecht te verstaanquote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:49 schreef Xilia het volgende:
De shift eerder met Danny en Glenn was wel leuk, lekker babbelen met elkaar over allerlei dingen zoals werk, hoe Danny begonnen is en hogerop is gekomen. Bij Glenn over het werken in nachtdiensten, zijn vriendin die dit ook doet en dit tijdstip dus aan het werk is.
Ook over hun verdiensten, extra's etc. Oprecht geïnteresseerd allebei.
Voordeel heb ik dan weer dat ik zowel Vlaams als NL verstaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk, alleen soms zo slecht te verstaan
Gelijk heeft zequote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice kijkt nooit tv en heeft ook geen aansluiting voor tv, ze kijkt alleen Netflix en Videoland. Soms kijkt ze het nieuws als ze bij haar opa en oma is
Ja sneuquote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:02 schreef Xilia het volgende:
Sjeez wat een verhalen, heel gedoe met Alice en haar medehuurders/kamergenoten
Die eerste ging vreemd met haar toenmalige vriend begreep ik eruit. Daarna kwamen 2 en 3 en met allemaal is ze niet leuk uit elkaar gegaan. Geeft toch te denken;)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:02 schreef Xilia het volgende:
Ja hè.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:02 schreef Xilia het volgende:
Idem en NLZIET.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 01:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alice kijkt nooit tv en heeft ook geen aansluiting voor tv, ze kijkt alleen Netflix en Videoland. Soms kijkt ze het nieuws als ze bij haar opa en oma is
Mja je hoort het van 1 kant dat welquote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:05 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Die eerste ging vreemd met haar toenmalige vriend begreep ik eruit. Daarna kwamen 2 en 3 en met allemaal is ze niet leuk uit elkaar gegaan. Geeft toch te denken;)
Hahaha jaquote:Op dinsdag 6 februari 2024 02:13 schreef BB-King het volgende:
Tyron en Basiri weer aan de beurt.
Tyron zegt dat Karen hard aan het snurken was als een kerel.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
Jimmy en Tom hebben het wel gezellie helemaal in to K3 hi
Ooh Jammer heb ik net gemist dan.. ja die jongens doen het leuk saampjes...👍quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:32 schreef Lillibet het volgende:
[..]je soms zingen ze en dan weer leuke gesprekjes
net deden ze een grappig vraaggesprekje
fijne vibe bij die 2
tom stelt vast dat wat het water zakt![]()
moet ook plassen maar nog geen zin om m'n bed gijzelt me nog
ik lig het heel erg op te houdenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh Jammer heb ik net gemist dan.. ja die jongens doen het leuk saampjes...👍
Ja ik zag ook dat het aardig gezakt was...
Ooh dat je dat kan... hihi Ik kan dat geluid niet horen als ik moet piesen hihi...
Van mij mag het.... maar dan wordt het misschien ook wel saai...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:35 schreef Lillibet het volgende:
ze gaan allebei wenen als dit spel nog tot vrijdag duurt
Ja joh gekkie...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:41 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ik lig het heel erg op te houden![]()
maar ga er nu wel even uit
Ik heb de tv gezien gisteravond en heb jimmy even behoorlijk zien roddelen over mensen. Samen met dilano en rinahi. Ging over ashley en tom en nog iemand.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:31 schreef Frummelie het volgende:
Jimmy en Tom hebben het wel gezellie helemaal in to K3 hi
Ach Koos ze lullen allemaal over elkaar... dat hoort ook bij het spelletje, ik moet er soms ook vreselijk om lachen hoor...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb de tv gezien gisteravond en heb jimmy even behoorlijk zien roddelen over mensen. Samen met dilano en rinahi. Ging over ashley en tom en nog iemand.
en over Karen...Ashley drukt teveel een stempel op de groepquote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb de tv gezien gisteravond en heb jimmy even behoorlijk zien roddelen over mensen. Samen met dilano en rinahi. Ging over ashley en tom en nog iemand.
Dat is alleen maar waarheid wat Jimmy vertelt..quote:Op dinsdag 6 februari 2024 06:47 schreef humpty het volgende:
[..]
en over Karen...Ashley drukt teveel een stempel op de groep
ze heeft door dat ik er zo over denk maar ga het haar ook vertellen zei Jimmy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |